Тема: Кількісна і порядкова лічба. Порівняння множин та предметів. Поняття вгорі – внизу, вище – нижче, зліва, справа, між. Підготовчі вправи до написання цифрМета: закріпити розуміння просторових відношень вгорі – внизу, вище нижче, зліва, справа, між; вправляти в кількісній та порядковій лічбі; вчити порівнювати множини та предмети; розвивати дрібну моторику, увагу, логічне мислення; виховувати бажання вчитися. Обладнання: лічильний матеріал, математичнівіяльця, скринька з картками – літерами М, О, Л, О, Д, Ц, І; екран, комп’ютер, мультімедійнапрезентація. Хід уроку І. Організаційна частина 1. Мотивація навчальної діяльності учнів. Психологічний настрій. От і все, дзвеніть дзвінок. В гості йде до нас урок. Працюватимемо старанно, Щоб почути укінці, Що у нашім першім класі Діти просто молодці! - На нас сьогодні чекає сюрприз. Виконавши перше завдання, ми витягнемо з «чарівної» скриньки одну з карток. Друге завдання – друга картка, і так далі. Наприкінці уроку … Та про це дізнаємося пізніше. (Прийом інтриги). 2. Переключення на математику. - Який зараз у нас урок? МАТЕМА ТИКА (Слайд 1.) - Пригадайте, що ми робимо на уроках математики? (Елемент «Мозкового штурму»). ІІ. Контроль, корекція й закріплення знань 1.Лічба предметів(Слайд 2.) Група яблук, груш, слив. -Полічіть яблука і покажіть їх кількість цифрою. -А зараз груші, потім сливи і покажіть їх кількість цифрою. -Правильно, діти! Ми впорались з першим завданням. Отже, можемо взятиодну картку з «чарівної» скриньки. 2. Перша в клас прийшла Іринка, Друга була Маринка. Третім увійшов Сергій, А четвертою була Наталка.(Слайд 3.) Скільки дітей? Покажіть цифру. Хто найвищий? Хто увійшов третім? - Ще одне завдання виконано. Беремо другу картку зі скриньки. ІІІ. Опрацювання нового матеріалу 1. Виконання завдання 1 на с. 8 підручника. Вдень набігались малята. Й песики, і кошенята. Ніч настала. Час спочити. Сплять звірята, сплять і діти. - Де спить хлопчик? - Хто спить знизу? - Хто спить справа? Хто ліворуч? - Чий портрет ліворуч – песика чи кота? - Який малюнок висить над портретом песика? - Скільки іграшок на малюнку? А скільки тварин? Покажіть потрібну цифру. І це завдання виконано. Беремо ще одну картку зі скриньки. 2. Робота над завданням 2 на с. 8 підручника. Дивимось уважно на малюнок. - Що ліворуч морквинок; слив? - Щоправоруч грибів; морквинок; яблук? - Що між грибами та буряками? - Що поряд з вишнями; під капустою; в центрі. - Ось ми виконали і це завдання. Беремо наступну картку зі скриньки. 3.Фізкультхвилинка Трішки ми попрацювали Сили нашіпідупали. Руки вгору, руки в боки І ще декілька підскоків. Руки вгору, руки вниз – До навчання знов берись. 4.Практична робота. Покладіть на парту 2 червоні кружечки. Праворуч – 1 синій. Покладіть ліворуч іще 1 синій. Не торкаючись синіх кружечків, зробить так, щоб вони опинилися в центрі. Беремо ще одну картку зі скриньки. 5. Робота в парах. Виконання завдання 1 на с. 5 зошита. - Розфарбуйте червоним кольором фігуру, яка не така як всі інші за формою. -Скільки залишилося фігур? Покажіть цифру. - На які дві групи можемо поділити ці фігури? - Порівняйте їх кількість. Як ви це зробили? І це завдання виконано. Беремо наступну картку зі скриньки. ІV.Розвиток і закріплення математичних знань. 1. Виконання завдання 3 на с. 8 підручника. (Діти кажуть: «Зошит свій я відкриваю, Ручку правильно тримаю, Сяду рівно – не зігнуся, За роботу я беруся».) Письмо за зразком після пояснення вчителя. 2. Виконання завдання 4 на с. 8 підручника. - Хто зайвий? (Метелик.) - Чому він зайвий? (Він не птах, решта – птахи.) - Назвіть птахів по порядку зліва направо. Учень бере останню картку зі скриньки. V. Підсумок уроку. - Що вам найбільше сподобалося на уроці? Що запам’яталося? - Що ж за сюрприз чекав на нас? (Діти викладають з карток словоМ О Л О Д Ц І ), Ви і справді молодці – впоралися з усіма завданнями, працювали дружно і старанно. Збіг урок наш, як коротка мить. Дуже швидко час біжить. Та попереду в нас багато кроків, Багато веселих, цікавих уроків … | |
| |
Переглядів: 7189 | |
А. М'ястківський «Веселочка». Є. Горева «Кольоровий віршик». Г. Тарасенко... |
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок |
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша |
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки» |
З чого все почалося |
Всього коментарів: 0 | |