💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Кількісна і порядкова лічба. Порівняння множин та предметів. Поняття вгорі – внизу, вище – нижче, зліва, справа, між

Тема: Кількісна і порядкова лічба. Порівняння множин та предметів. Поняття вгорі – внизу, вище – нижче, зліва, справа, між. Підготовчі вправи до написання цифр

Мета: закріпити розуміння просторових відношень вгорі – внизу, вище нижче, зліва, справа, між; вправляти в кількісній та порядковій лічбі; вчити порівнювати множини та предмети; розвивати дрібну моторику, увагу, логічне мислення; виховувати бажання вчитися.

Обладнання: лічильний матеріал, математичнівіяльця, скринька з картками – літерами М, О, Л, О, Д, Ц, І; екран, комп’ютер, мультімедійнапрезентація.

Хід уроку

І. Організаційна частина

1. Мотивація навчальної діяльності учнів. Психологічний настрій.

От і все, дзвеніть дзвінок.

В гості йде до нас урок.

Працюватимемо старанно,

Щоб почути укінці,

Що у нашім першім класі

Діти просто молодці!

- На нас сьогодні чекає сюрприз. Виконавши перше завдання, ми

 витягнемо з «чарівної» скриньки одну з карток. Друге завдання –

 друга картка, і так далі. Наприкінці уроку … Та про це дізнаємося

 пізніше. (Прийом інтриги).

2. Переключення на математику.

- Який зараз у нас урок?

 МАТЕМА ТИКА (Слайд 1.)

- Пригадайте, що ми робимо на уроках математики? (Елемент

«Мозкового штурму»).

ІІ. Контроль, корекція й закріплення знань

 1.Лічба предметів(Слайд 2.)

Група яблук, груш, слив.

-Полічіть яблука і покажіть їх кількість цифрою.

-А зараз груші, потім сливи і покажіть їх кількість цифрою.

-Правильно, діти! Ми впорались з першим завданням. Отже, можемо

взятиодну картку з «чарівної» скриньки.

 2. Перша в клас прийшла Іринка,

Друга була Маринка.

Третім увійшов Сергій,

А четвертою була Наталка.(Слайд 3.)

 Скільки дітей? Покажіть цифру.

 Хто найвищий?

 Хто увійшов третім?

- Ще одне завдання виконано. Беремо другу картку зі скриньки.

ІІІ. Опрацювання нового матеріалу

1. Виконання завдання 1 на с. 8 підручника.

Вдень набігались малята.

Й песики, і кошенята.

Ніч настала. Час спочити.

Сплять звірята, сплять і діти.

- Де спить хлопчик?

- Хто спить знизу?

- Хто спить справа? Хто ліворуч?

- Чий портрет ліворуч – песика чи кота?

- Який малюнок висить над портретом песика?

- Скільки іграшок на малюнку? А скільки тварин? Покажіть потрібну цифру.

 І це завдання виконано. Беремо ще одну картку зі скриньки.

2. Робота над завданням 2 на с. 8 підручника.

Дивимось уважно на малюнок.

- Що ліворуч морквинок; слив?

- Щоправоруч грибів; морквинок; яблук?

- Що між грибами та буряками?

- Що поряд з вишнями; під капустою; в центрі.

- Ось ми виконали і це завдання. Беремо наступну картку зі скриньки.

 3.Фізкультхвилинка

 Трішки ми попрацювали

 Сили нашіпідупали.

 Руки вгору, руки в боки

 І ще декілька підскоків.

 Руки вгору, руки вниз –

 До навчання знов берись.

4.Практична робота.

 Покладіть на парту 2 червоні кружечки. Праворуч – 1 синій.

Покладіть ліворуч іще 1 синій. Не торкаючись синіх кружечків,

зробить так, щоб вони опинилися в центрі.

 Беремо ще одну картку зі скриньки.

5. Робота в парах.

Виконання завдання 1 на с. 5 зошита.

- Розфарбуйте червоним кольором фігуру, яка не така як всі інші за формою.

-Скільки залишилося фігур? Покажіть цифру.

- На які дві групи можемо поділити ці фігури?

- Порівняйте їх кількість. Як ви це зробили?

 І це завдання виконано. Беремо наступну картку зі скриньки.

 ІV.Розвиток і закріплення математичних знань.

1. Виконання завдання 3 на с. 8 підручника.

(Діти кажуть:

«Зошит свій я відкриваю,

Ручку правильно тримаю,

Сяду рівно – не зігнуся,

За роботу я беруся».)

 Письмо за зразком після пояснення вчителя.

 2. Виконання завдання 4 на с. 8 підручника.

- Хто зайвий? (Метелик.)

- Чому він зайвий? (Він не птах, решта – птахи.)

- Назвіть птахів по порядку зліва направо.

Учень бере останню картку зі скриньки.

V. Підсумок уроку.

- Що вам найбільше сподобалося на уроці? Що запам’яталося?

- Що ж за сюрприз чекав на нас?

 (Діти викладають з карток словоМ О Л О Д Ц І ),

 Ви і справді молодці – впоралися з усіма завданнями, працювали дружно і старанно.

Збіг урок наш, як коротка мить.

Дуже швидко час біжить.

Та попереду в нас багато кроків,

Багато веселих, цікавих уроків …

Категорія: Математика | Додав: SYLER (31.12.2013)
Переглядів: 7189 | Рейтинг: 0.0/0
А. М'ястківський «Веселочка». Є. Горева «Кольоровий віршик». Г. Тарасенко...
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки»
З чого все почалося
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]