Показано матеріалів: 311-320
Тема: Вправи і задачі на застосування таблиць додавання і віднімання числа 1. Вимірювання довжин відрізків. Повторення складу чисел 9 і 10Мета: продовжити роботу над формуванням в учнів вміння розв’язуватиприклади і задачі на знаходження суми й остачі; вдосконалювати навички усної лічби, розвивати логічне мислення та увагу в учнів. |
Тема: Додавання і віднімання у межах 20. Урок-гра «Що? Де? Коли?»Мета: Закріпити вміння додавати і віднімати числа у межах 20; розвивати логічне мислення, обчислювальні вміння, самостійність; створити ситуацію пошуку істини, співпереживання; виховувати цікавість та інтерес до математики, бережливе ставлення до природи. |
Тема: Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Задачі на знаходження суми. Вимірювання й побудова відрізківМета: закріпити обчислювальні навички в межах 10, склад чисел у межах 10;удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми; продовжитиформувати навички креслити і вимірювати відрізки; розвивати логічне мислення учнів, увагу, кмітливість; виховувати доброту, чуйність, самостійність, працелюбність. |
Тема: Склад числа 10. Послідовність чисел в межах 10. Складання і розв’язування прикладів на додаванняМета: Закріпити знання дітей про нумерацію чисел першого десятка та вміння порівнювати числа в межах 10; вдосконалювати навички усної лічби; сприяти засвоєнню учнями складу числа 10; Розвивати логічне мислення, мовлення; Виховувати бережливе ставлення до природи. |
Тема: Число і цифра 3. Порівняння чисел у межах 3. Написання цифри 3. Порівняння довжини і товщини предметівМета: Розкрити зміст поняття число і цифра 3;ознайомити учнів з утворенням числа 3, учити писати цифру 3, порівнювати числа в межах трьох; порівнювати предмети затовщиною, користуючись словами: «товстий», «тонкий», «товщий», «тонший», «однакові». Закріплювати вміння порівнювати предмети за довжиною. Розвивати увагу, пам'ять, мислення, творчі здібності учнів. Виховувати самостійність, допитливість. |
ТЕМА. Що належить до природи. Природа жива і неживаМЕТА: формувати уявлення про живу і неживу природу; продовжувати формувати вміння групувати предмети за певними ознаками, уміння порівнювати і аналізувати предмети неживої і живої природи; знайомити дітей зі способами пізнання навколишньої природи; виховувати любов до природи, шанобливе ставлення. |
Тема: Природні багатства. Корисні копалини. Охтирка – нафтова столицяМета: ознайомити учнів з найпоширенішими корисними копалинами рідного краю, з їх використанням та родовищами; розвивати спостережливість дітей; виховувати почуття гордості за рідний край та дбайливе ставлення до природних багатств. |
Тема: Що належить до природи. Жива і нежива природаМета: розширити знання учнів про різноманітність природи; формувати уявлення про живу та неживу природу; вчити відрізняти предмети природи від речей, виготовлених людиною; розвивати вміння спостерігати за об’єктами природи; виховувати дбайливе ставлення до природи, речей, створених людиною. |
Тема: Вода – джерело життяМета: сформувати поняття про світовий кругообіг води; уточнити знання дітей про значення води в природі і житті людини; про стан і властивості води; розвивати вміння аналізувати природні явища, робити висновки; виховувати любов до природи, бережне ставлення до води. |
Тема: Моя родинаМета: дати уяву про рід, родину, родинне дерево, родовід; формувати бажання вивчати історію свого роду, його традиції, дбати про своє родинне дерево; розвивати мислення учнів; збагачувати словниковий запас слів; виховувати пошану до роду, як умову збереження себе і свого довкілля. |