Тема: Вправи і задачі на застосування таблиць додавання і віднімання числа 1. Вимірювання довжин відрізків. Повторення складу чисел 9 і 10Мета: продовжити роботу над формуванням в учнів вміння розв’язуватиприклади і задачі на знаходження суми й остачі; вдосконалювати навички усної лічби, розвивати логічне мислення та увагу в учнів. ХІД УРОКУ І. Огрмомент Рівно стали, підрівнялись, День у нас сьогодні незвичайний. А чому? Бо гості до нас авітали. То ж привітате, діти, гостей: - Добрий день! - Сьогодні, надіюсь, у нас буде цікавий урок. До знаньз математики ви зробили ще крок Ми будемо вчитися не просто слухати, а чути, Не просто дивитись, а бачити, Не просто відповідати, а мислити, Будемо дружно всі працювати. ІІ. Оголошення теми Тема уроку: «Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 1. Вимірювання довжин відрізків. Повторення складу чисел 9 і 10» На уроці ми повинні перевірити і закріпити набуті знання, логічно мислити, бути уважними, кмітливими й акуратними. До нас завітав ще один гість. Заєць: - Скоро Новий рік і моя ялинка засяє найрізноманітнішими вогнями. Вона буде найкращою у лісі. Доброго дня, діти! Я прийшов запросити Вас на Новорічне свято, яке відбудеться в нашому лісі! Чаклунка: - Свята не буде! Ніколи твоя ялинка не засяє! Хіба виконаєш всі мої завдання за 35 хвилин, тут же, без підготовки. Та вони тобі не під силу. Нек сяята твоїй ялинці. (дає завдання Зайчикові) Заєць: - Що робити? Що робити? - Ой, дітки, допоможіть мені, будь ласка.Я так хочу Новорічної яинки! Вчитель. Допоможемо?! То швидше до роботи. І завдання «Щоденне повторення – міцніші знання» 1. Як називаються числа придодаванні? 2. Як називаються числа при відніманні? 3. Якщо від числа відняли 1, то ми отримали (попереднє число) 4. Які частини містять задачі? 2) Гра «Мовчанка» (на дошці) ІІ завдання «Зошит відкривай, хвилинку каліграфії починай» - Пишемо 1 рядок цифри... (звернути увагу на написання, демонструю) - Обмінялися зошитами - Вибрали Красуню і Попелюшку - Скільки Красунь? Скільки Попелюшок? ІІІ завдання «А тепер уже пора взятися і до пера Числа швидше записати Чому навчились - показати» - Математичний диктант: 1. Запишіть число, що передує чису 5; 2. Запишіть число, що слідує за числом 7; 3. Число 4 збільшити на 1; 4. Число 10 зменшити на 1; 5. 1+5, 2+3 – запишіть суму; 6. Зменшуване 7, відємник 1, запишіть різницю; 7. Запишіть сусідів числа 8. 4, 8, 5, 9, 8, 6, 7 і 9. - Перевіримо написання диктанту. - В кого загорілися вогники? Вогник сигналізує, що треба бути уважнішими, добре слухати завдання. IV завдання «Уважно таблицю розглянь. Склади задачу без вагань» (Колективно. Учні до дошки, запис після диктанту) V завдання Фізкультхвилинка Сірі зайчики маленькі, руки на пояс Вушка в них довгенькі.руками «вушка» В лісі грались, веселились,хлопок руками Працювати вже втомились.нахил вправо А щоб добре працювати,нахил вліво Треба трішки пострибати стрибки Відпочили, розім’ялись –згин рук Й до роботи знову взялисьсіли VI завдання «Щоб знання не розгубити Треба нам їх закріпити» Кругові приклади 1 9 – 1= 8 2 8 – 1 = 7 3 7 + 2 = 94 5 + 1 = 6 5 6 – 2 = 4 6 4 + 6 = 10 7 10 – 7 = 38 3 + 6 = 9 VII завдання «Часу не марнуємо, самостійно працюємо» Самостійна робота (на дошці 2 варіанти) І варіант ІІ варіант 9 – 3 = 10 – 1 – 1 = 8 – 4 = 9 – 1 – 1 = 6 + 4 = 7 + 1 + 1 = 5 + 3 =6 + 1 + 1 = 5 учням (диференційовано на білочках) VIII завдання « З підручником працюємо» 1. Вимірювання довжин 2. Повторення складу чисел 9 і 10 за вправою «Мікрофон» ІХ. Фізкультхвилинка (навіювання) (запис – шум моря, чайки) Х завдання «Хвилинка розумової гімнастики» Цікаві задачі 1) П’ять берізок, дві смерічки Зеленіють над потічком, Біля них одна ожина... Скільки всіх дерев, скажи – но?(7) 2) На дубі 3 гілки, на кожній гілці по 6 яблук. Скільки всього яблук (0) 3) В хорі – п’ятеро сорок, Чебурашка, Колобок Два метелики, їжак, Соловейко, щука, рак. Розтуляють всі роти. Хто тут справжні співаки?(6) 4) Біля школи росте 3 ялинки. Посадили ще 2 дубки й 1 ялинку. Скільки ялинок стало рости біля школи?(4) 5) На подвір’ї сиділи 6 горобців. До них прилетіли ще 2. Кіт підкрався і схопив 1 горобчика. Скільки горобців залишилось?(0) 6) Сердиті 2 індики Взули нові черевики. Рипу – рипу черевики, Всього скільки черевиків?(4) 7) 6 берізок і 4 клени Змалювала вмить Оленка І спитала: «Скільки в мене Тут усіх дерев зелених?»(10) ХІ завдання «В парі працюємо Дружбу цінуємо» 1) Роботапарах - Відгадайте загадку: Очі – чорні вуглинки, Ніс – з великої морквинки. Сам холодний та біленький, Дуже – дуже він чудненький. (Сніговик) - Давайте і ми з геометричних фіігур складемо сніговика ХІІ Підсумок Вчитель: Молодці, мої малята, Любі хлопчики й дівчата. Усі завдання – розв’язали Зайчика ми врятували! Святу Новорічному бути!(ялинка засвітилася) Зайчик: Дуже вдячний, діти, вам Добрим, дружним школярам! Вчитель: -Діти, пригадайте, що ми робили на уроці? - Яке завдання зайчика найбільше вам сподобалось? - Чия відповідь вам запам’яталась? - А що найбільше нам допомогло у вирішенні завдань? - Молодці! Дякую всім за працю! - Урок закінчений. | |
| |
Переглядів: 2384 | |
Збирання квітів різних видів місцевих рослин. Виготовлення квіткової абетки |
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки» |
Шкільними стежками. Урок позакласного читання |
З чого все почалося |
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці |
Всього коментарів: 0 | |