Показано матеріалів: 301-310
Тема: Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4 . Задачі на знаходження суми і остачі. Кругові прикладиМета : закріплювати знання таблиць додавання і віднімання числа 4 ,вправляти учнів у розв ‘язанні задач на знаходження суми й остачі ,вдосконалювати навички усної лічби. |
Тема: Порівняння чисел. Відпрацювання навичок лічби в межах 9. Розвиток мислення, мови, творчих здібностей учнівМета: Підвести дітей до виведення висновку як дізнатися на скільки одне число більше чи менше іншого; розв`язання задач на різницеве порівняння. |
Тема: Дія додавання. Ознайомлення із термінами «додавання», «сума»Мета: ознайомити учнів з термінами «доданок» і «сума»; розкрити зміст дії додавання, вчити користуватися числовим відрізком; розвивати мислення, математичну мову; виховувати інтерес до вивчення математики. |
Тема: Число і цифра 6. Порівняння чисел у межах 6. Написання цифри 6. Урок – подорож у країну спортуМета: Розкрити зміст поняття число і цифра 6; вчити порівнювати числа в межах 6; формувати вміння складати приклади на додавання за предметними малюнками; познайомити учнів з поняттями футбол, волейбол, баскетбол, гандбол; виховувати акуратність, інтерес до математики, спорту. |
Тема: Узагальнення і систематизація знань з теми «Натуральні числа 1 – 10 і число 0»Мета: Закріпити, узагальнити і систематизувати вивчений матеріал; перевірити знання учнями чисел першого десятка і удосконалювати вміння та навички додавання і віднімати у межах 10, розв’язувати задачі і удосконалювати навички письма вивчених цифр; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення; виховувати старанність і цікавість до математики. |
Тема: Вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 20Мета: Вдосконалювати обчислювальні навички в межах 20, закріплювати вміння розв’язувати задачі опрацьованих видів, розвивати мислення, увагу, мовлення, виховувати відповідальність, взаємодопомогу. |
Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання. Кругові прикладиМета: закріплювати навички табличного додавання й віднімання, уміння розв’язувати кругові приклади й задачі на знаходження остачі та на зменшення числа на кілька одиниць;розвивати навички швидкого обчислення, розрізняти геометричні фігури, логічне мислення, увагу, пам’ять, математичну мову; виховувати любов та інтерес до математики, старанність, охайність, дружній колектив. |
Тема: Задачі на знаходження суми і остачі. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Розпізнавання геометричних фігурМета уроку: вчити складати і розв’язувати задачі на знаходження суми і остачі, формувати обчислювальні навички додавання і віднімання чисел, вправляти в засвоєнні табличних випадків додавання і віднімання чисел 1-7; розвивати уміння розпізнавати геометричні фігури; виховувати почуття відповідальності, уміння прийти на допомогу , співпереживати. |
Тема: Число і цифра 8. Урок-подорож до Країни Чисел і ЦифрМета: ознайомити дітей з числом 8, його утворенням і записом, вчити групувати предмети, сприймати число 8; закріплювати нумерацію чисел у межах 8; вміння розрізняти цифри і числа; сприяти розвитку логічного мовлення, уваги та уяви, виховувати інтерес до цікавої математики. |
Тема: Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток виду 34+52. Розв’язування задачМета: ознайомити учнів із загальним випадком додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд; формувати вміння застосовувати цей прийом для розв’язування задач; розвивати математичне мовлення і мислення; активізувати пам'ять; виховувати наполегливість, працьовитість, любов та бережливе ставлення до природи. |