Показано матеріалів: 281-290
Тема. Будемо гарними співрозмовникамиМета. Вчити будувати діалог на конкретну тему; аналізувати характер розмови, формувати поняття «гарний співрозмовник», заохочувати дітей до спілкування, яке відповідає критеріям гарного спілкування; сприяти розвитку зв’язного мовлення; виховувати повагу до співрозмовника. |
Тема. Вчись виконувати роліМета. Вчити акторському мистецтву (вміння виконувати ролі): аналізувати характер героїв, формувати вміння користуватися мімікою та жестами для передачі образу персонажів. Тренувати артикуляційний апарат учнів, м’язів, які беруть участь у вимові, голосові зв’язки. Сприяти розвитку зв’язного мовлення. Збагачувати кругозір засобами театрального мистецтва. молодших школярів Виховувати зацікавленість до літератури, різних видів мистецтва. |
Тема: Подорож по океану логічних завданьМета: Познайомити дітей з різними поняттями; розвивати мислення, мову, пам’ять, спостережливість; виховувати сміливість, рішучість. |
Тема: Знайомство з країною ЛогікоюМета: познайомити з поняттям "логіка”, логічними завданнями; прорекламувати заняття з логіки; розвивати інтерес до знань; прагнути бути активним у виконанні різних завдань. |
Тема. Аналогія. Добір малюнків за аналогієюМета. Ключова компетентність. Формувати компетентність «вміння вчитись» (організовувати своє робоче місце, орієнтуватися в часі та берегти його); соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі). Предметні компетентності. Формувати вміння знаходити закономірності та називати їх, знаходити помилки в побудові послідовностей і пояснювати їх перебудову. Добирати малюнки за аналогією. Продовжувати та завершувати заданий ряд предметів. Розвивати логічне мислення, здатність до аналізу і порівняння. Виховувати товариськість, бажання допомагати один одному. |
Тема: Старовинна гра «Танграм». Ідентифікація вирізаних частин фігурМета: сформувати в учнів уявлення про гру «Танграм»;ознайомити з історією виникнення; вчити складати різні фігури, ідентифікувати частину фігури, доповнювати малюнок частиною, якої бракує, складати ціле із частин; закріпити знання геометричних фігур, порядкового рахунку,поняття «правий», «лівий»; розвивати в учнів навички аналітико-синтетичної і планувальної діяльності,творче та продуктивне мислення, увагу, пам'ять; сприяти збереженню фізичного і психічного здоров'я учнів;виховувати охайність у роботі. |
Тема: Лабіринти. ОрієнтаціяМета: сформувати в учнів уявлення про поняттям «лабіринт»; розвивати просторову уяву,пам'ять,продуктивне мислення; формувати в них пізнавальний інтерес;розвивати бажання долати труднощі;прищеплювати бажання прийти на допомогу іншим;виховувати бережне ставлення до тварин; сприяти збереженню фізичного і психічного здоров'я учнів. |
Тема: За добро добром платятьМатеріал до уроку. Українська народна казка «Кривенька качечка». Мета: вдосконалювати вміння учнів правильно інтонувати мову дійових осіб, членувати текст для складання плану; поглиблювати уявлення про етику людських стосунків; виховувати доброту і чуйність. |
Тема. Рвання паперу. Властивості паперу. З’єднання відірваних частин паперу за допомогою склеювання. Аплікація "Рибка”Мета. Познайомити дітей із властивостями паперу шляхом дослідження, навчати з’єднувати відірвані частини паперу у певній послідовності; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до праці, бажання пізнавати навколишнє середовище. |
Тема. Симетричні форми. Симетрія у природі. Послідовність дій під час виготовлення простих симетричних форм із паперу. Практична робота: вирізання деталей виробів симетричної форми; створення аплікацій із вирізаних простих симетричних форм «Грибочок»Мета. Вчити дітей виготовляти предметні аплікації, ознайомити із способом симетричного вирізування. Розвивати просторове уявлення, дрібну моторику. Виховувати емоційне ставлення до результатів своєї праці, інтерес до секретів природи. Обладнання: зображення грибів, кольоровий папір, картон, клей, ножиці, шаблони. |