Тема. Симетричні форми. Симетрія у природі. Послідовність дій під час виготовлення простих симетричних форм із паперу. Практична робота: вирізання деталей виробів симетричної форми; створення аплікацій із вирізаних простих симетричних форм «Грибочок»Мета. Вчити дітей виготовляти предметні аплікації, ознайомити із способом симетричного вирізування. Розвивати просторове уявлення, дрібну моторику. Виховувати емоційне ставлення до результатів своєї праці, інтерес до секретів природи. Обладнання: зображення грибів, кольоровий папір, картон, клей, ножиці, шаблони. Хід уроку I. Підготовка робочих місць (перед початком уроку). II. Організаційний момент. Заходять хлопчики - гномики Ми Гномики казкові, Ми Гномики малі Веселі і здорові Ідемо по землі. У лісі ми живемо, В нас хатка чимала. Ми ліс свій бережемо, Щоб казка тут жила. Нас грибочки тут чекають. Глянь, ось велетні які! Круглі капелюшки мають, І чудові, і прудкі. III. Повідомлення теми і мети уроку. - Діти, гномики запрошують вас у майстерню Папірчика, де ми будемо виготовляти аплікацію «Грибочок». - Впізнайте серед ілюстрацій відомі вам їстівні гриби. Який отруйний гриб ви бачите? Так, родина грибів дуже велика, про неї ви багато довідаєтесь на уроках природознавства. IV. Розгляд зразків виробів. -Уважно погляньте на зразок. Фігури грибочка і метелика складаються із двох однакових половинок. Їх називають симетричними, а лінію, яка ділить деталі навпіл, - лінією симетрії. Отож, для шаблона ми будемо використовувати симетричну половинку деталей грибочка і метелика, а не ціле зображення. V. Технологія виготовлення виробу. 1) Приміряй шаблон до кольорового паперу. 2) Зігни потрібний клаптик паперу і правильно приклади до нього шаблон. Обведи його і виріж. 3) Таким способом виготов за шаблоном і метелика. 4) На картон-основу наклей грибок, а на його капелюшок – метелика.5)Прикрась метелика.6) Клаптик паперу наріж смужками. Наклей «травичку» під грибочком. VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інструментів. Казка – підказка для малих майстрів Жили-були у шухляді письмового стола клей, пензлик, ножиці, простий олівець, папір та лінійка. Щодня вони сперечалися між собою, хто з них найпотрібніший, найголовніший. Якось шухляду хтось висунув, і її мешканці побачили свого господаря — хлопчика. Він вийняв їх усіх і почав працювати. Брав олівець і креслив ним під лінійку. Потім вирізував ножицями окремі деталі і наклеював їх на аркуш. Вийшов гарний човен з вітрилом. Усі залишилися задоволені, бо зрозуміли, що найголовніша тут людина, її вмілі руки. Отож, коли клей, ножиці, простий олівець, папір, пензлик та лінійка знову повернулися у шухляду, сперечатися їм вже не хотілося. Усі вони бажають, щоб їх швидше взяли для роботи. VII. Повторення правил техніки безпеки. VIII. Самостійна робота. Фізкультхвилинка. IX. Продовження самостійної роботи. X. Аналіз учнівських виробів. Вироби на виставку разом із дітьми прикріплюють і гномики. Вони дякують учням за старання. XI. Підсумок уроку. Ліс — це казка, ліс — це диво, Все для всіх у ньому є! Йди і ти у ліс щасливо — Радість людям він дає! В кожну пору ліс чарівний. Придивляйся, пізнавай! Він веселий, тихий, дивний — Вчися і спостерігай! XII. Прибирання робочих місць. | |
| |
Переглядів: 3421 | |
Що можна навчитись самому |
Фрукти та овочі виліплені із пластиліну |
Птахи |
Розкрій тканини. Виготовлення спіднички прямолінійної форми для ляльки |
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain... |
Всього коментарів: 0 | |