Тема: Узагальнення і систематизація знань з теми «Натуральні числа 1 – 10 і число 0»Мета: Закріпити, узагальнити і систематизувати вивчений матеріал; перевірити знання учнями чисел першого десятка і удосконалювати вміння та навички додавання і віднімати у межах 10, розв’язувати задачі і удосконалювати навички письма вивчених цифр; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення; виховувати старанність і цікавість до математики. Хід уроку І. Організація класу Пролунав уже дзвінок Всіх покликав на урок. Тож усі часу не гаймо Працювати починаймо. - Який у вас настрій? - А ви любите мандрувати? - А куди саме? ІІ. Повідомлення теми і мети уроку - Ну якщо ви так любите мандрувати, то сьогодні ми з вами вирушимо в подорож до лісу з одним із казкових героїв, якого ви добре знаєте. Щоб дізнатися хто це прочитайте слово на дошці попередньо розставивши букви на свої місця. об колк о 45 1637 2 - Правильно, це Колобок. Наш знайомий. З ним ми помандруємо в гості до лісових мешканців, які підготували нам багато подарунків. Тож вирушаймо. ІІІ. Робота над темою 1.Усна лічба - Ой, подивіться, діти хто до нас прилетів? - Сорока – білобока. - Вона щось стрекоче. І мені, здається, що вона хоче щось повідомити лісовим мешканцям про те, що ми тільки вихваляємося, що розумні, а насправді нічого не вміємо. Доведемо, що це не так? - Тож давайте швиденько порахуємо. 1. Ой, у Лиски, Лиски Гарний двір Та чотири доньки На вибір. Ще й один синок. Скільки всіх діток?(4+1=5) 2. На яворі високім Телесик сидить Зграй гусей диких До нього летить. Троє попереду Та позаду 6, Скільки в зграї ї, Скоріш скажіть? (3+6=9) 3. У цій казці, всім відомо, Білосніжка і сім гномів. Ви уважно полічіть Й скільки їх всього скажіть(7+1=8) 4. Знають діти казочку Про Червону Шапочку. До бабусі вона йшла, Вісім пиріжків несла. Раптом вовк її зустрів, Пиріжків зо три з’їв. Хто з вас діти, порахує Скільки бабуся покуштує? - Молоді, дітки. А тепер покажемо сороці – білобоці, що ми вміємо ще й писати цифри. 2. Каліграфічна хвилинка. Робота в парах. 1. В неї є одна нога, А сама як кочерга. Цифра це відома всім, А як зветься вона?(7) 2. З промінцем метелик встав, Крила сонцю показав, Як поглянеш добре ти, То побачиш цифру(3) - Яке число знаходиться між числами 3 і 5? - Яке число передує числу 6? - Запишіть сусідів числа 2. - Яке число є наступним для числа 8? Записали. Назвали 7345139. А тепер обмінялися зошитами і вибрали у сусіда серед записаних цифр, одну цифру королеву і вдягли їй корону. 3. Фізкультпауза - А погляньте хто це літає коло нас? - Метелик Ану давайте разом з ним політаємо Сів метелик на травичку Тай рахує рахівничку, Раз, два, три Ти метелику лети. 4. Гра «Допоможіть білочці зібрати гриби» - А погляньте хто там на сосні сушить грибочки? - Так, це білочка. Ми повинні їй допомогти зібрати грибочки. Зможемо це зробити коли обчислимо приклади які записано на кожному грибочку 9 – 2= _ 5 + _= 8_+ 3 = 9_- 3 = 4 _- 1= 9 6 - _= 3 4 -_= 15 +_= 7 - Молодці, впоралися. Білочка вам дуже вдячна і дарує вам горішок, тому що вона знає що гриби дітям вживати не можна. 5. Гра «Знайди помилку» - А погляньте, ось зайчик на пеньочку, тільки він чомусь плаче. А плаче тому що не може впоратись із завданням, яке йому задали в лісовій школі. А через це матуся його не пускає гуляти. Давайте допоможемо і виправимо помилки де потрібно 4 = 44 + 3 = 7 5 + 2 = 8 3 < 16 + 2 = 9 7 – 2 = 4 5 > 73 + 2 > 5 6< 6 + 4 - Молодці! Зайчик вам дуже вдячний і дарує на згадку про себе морквину. 6. Фізпауза - Ми дійшли з вами до лісового озерця. Хто тут мешкає? - Так тут є жабки. Разом з ними ми відпочинемо На болоті, на болоті Дві зелені жабки Рано вранці умивались, Рушничками витирались. Лапками льоп, льоп, Лапками тьоп, тьоп. Вправо, вліво нахилялись Кругом себе повертались. 7. Розв’язування задач - А ще жабки просять нас допомогти їм розв’язати задачу. Допоможемо? Одна жабка впіймала 5 комашок, а інша – 4. Скільки всього комашок вони впіймали разом? (Розв’язування задачі записуємо в зошит) Жабенятка вам дуже вдячні. Вони пригостили вас суничками. Подякуємо жабеняткам за смачні ягоди і помандруємо далі. Ой, а що за м’ячик з голочками. Так це ж їжачок. Він теж просить нас допомогти розв’язати задачу. Їжачок назбирав 8 яблучок. П’ять яблучок він віддав своєму сусідові. Скільки яблучок у нього залишилося? (Розв. в зош.) Вдячний їжачок пригостив нас яблучками. Подякуємо йому. - А нам час повертатися додому. ІV. Підсумок уроку. - Чи сподобалась вам наша мандрівка? - А які гостинці ми принесли? - А яку користь вони приносять людині? | |
| |
Переглядів: 3011 | |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап... |
Всього коментарів: 0 | |