💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Число і цифра 8. Урок-подорож до Країни Чисел і Цифр

Тема: Число і цифра 8. Урок-подорож до Країни Чисел і Цифр

Мета: ознайомити дітей з числом 8, його утворенням і записом, вчити групувати предмети, сприймати число 8; закріплювати нумерацію чисел у межах 8; вміння розрізняти цифри і числа; сприяти розвитку логічного мовлення, уваги та уяви, виховувати інтерес до цікавої математики.

Обладнання: магнітна дошка, лічильний матеріал, набір цифр, плакати, рахівниця.

ПЛАН УРОКУ

1. Організація класу. Створення емоційно-психологічного настрою

Подивилися на мене,

Усміхнулися усі:

Всі готові до роботи

Всі бадьорі? Молодці!

2. Мотивація навчальної діяльності.

1) Сідайте, діти! В класі

Зустрілися ми знову.

Про математику чарівну

Ми поведем розмову.

2) – А тепер спробуйте відгадати загадку:

„ У книжки з математики

 проживають диво- братики.

 Їх зустрінеш тут багато,

 мчать вони завзято”( цифри і числа)

3. Повідомлення теми уроку

- Отож, ми з вами помандруємо до доброї, дружної країни, в

 якій живуть розумні, добрі жителі. В чудовий світ Науки Математики

 вони всіх гарних діток поведуть. Називається ця країна-Країна Чисел і

 Цифр. Потрапити до неї зможуть ті, хто знає жителів цієї країни. Це

 числа від 1 до 8. Хором назвемо їх.

 - А які цифри ви вже вмієте записати?( Учні по одному виходять

 до дошки і записують ряд від 1 до 7. Інші на місцях викладають ряд з індивідуальних

 наборів цифр.)

3. Вивчення нового матеріалу

1) За це завдання подякувала вам одиниця, яка проживає у першому місті

 „ Полічи” . Саме вона хотіла перевірити, чи впізнаєте ви цифри та чи зумієте їх записати.( Вивішується карточка з цифрою 1).

2) У місті „ Будь уважним” нас зустрічає цифра 2. Вона просить вас полі-

чити кружечки.

Лічба предметів. ( індивідуальна). Діти викладають на парті 8 кружечків.

 Лічать їх справа наліво і навпаки.

-Чи змінився результат?

 Порівняння груп предметів.

 На магнітній дошці дві групи малюнків: 8 жучків і 8 метеликів.

- Чим відрізняються ці групи предметів? ( праворуч метелики, а ліворуч жучки).

- По скільки предметів у кожній групі? ( по 8 )

- Що спільного у кожній групі предметів? ( число 8 )

3) „Молодці!” Вас похвалила цифра 2 і дозволила пройти у наступне місто, де на вас чекає цифра 3. Третє місто називається „Утвори”

а) Утворення числа 8( робота з рахівницею).

- Скільки кісточок викладено на рахівниці?

- Як утворити число 8? (7+ 1)

- Що більше: попереднє чи наступне число?

б) Сприйняття числа 8.

 (На дошці картки з різною кількістю предметів).

- Знайдіть картку, де зображено 5, 6, 7 предметів.

 

 

4) Цифра 4веде нас до міста „Підручникове”

 Робота з підручником ( завд. 5)

 Гра „Чого скільки?” ( Діти декілька секунд розглядають малюнок, закривають підручникі відповідають на питання:

- Чого було 5? ( слив)

-Чого було 6? (ложок)

-Чого було 7? ( чашок)

5) Графічний аналіз цифри 8.

- Цифра 5 запрошує нас до міста „Познайомимось”.

- Осьцифра 8. Вісімка позначає число 8.

- З яких елементів складається цифра 8?

 У вісімки – два кільця,

 Без початку, без кінця.

6) Після такої роботи навіть цифра 5 залишилася задоволеною і відпускає нас до наступного міста до цифри 6. А вона, в свою чергу, вимагає,щоб

 вивідпочили, бо місто називається „Фізкультхвилинка”

 Хмарка сонечко закрила,

 Слізки срібнії зронила.

Ми ті слізки пошукаєм,

 У травичці позбираєм.

 Потанцюємо ще трішки,

 Щоб спочили ручки й ніжки.

 Всі веселі? От чудово!

 А тепер в дорогу знову!

7) Відпочили і опинилися в місті, де володарює цифра 7. Яке ж завдання приготувала для нас цифра 7? Місто називається „ Запиши”

- Отож, сядемогарненько, рівненько, відкриємо зошити і

 приготуємось до запису цифри 8.

( Діти порівнюють друковану і рукописну цифру 8. Учитель показує, як писати цифру. Діти спочатку пишуть у повітрі, а потім у зошитах.)

8) Цифра 7 дякує всім, хто добре впорався з написанням цифри 8. а на нас

чекаєгосподарка нашої подорожі- цифра 8 і пропонує нам виконати кілька завдань.

а) Виконати завдання в підручнику.

б ) У вірші „Велика рідня” полічіть за допомогою паличок зі скількох осіб складається родина бабусі Зіни.

До бабусі Зіни

З’їхалась родина:

Брат з Карпат,

Сестра з Остра,

Дочка з Криму,

Сини із Риму,

Внучка з Луцька,

Внук з Прилук,

Я з Вінниці!

Бабуся Зіна- іменинниця!

 в)„Оживи”

-Ми вміємо дружно працювати

Почнемо цифру 8 оживляти!

- Чи може цифра 8 перетворитися на тварину чи пташину?

- Спробуйте домалювати. ( робота в групах)

4. Узагальнення матеріалу.

 -Ось і побували ми в гостях у чисел і цифр. Давайте ж ще раз назвемо числа, прочитаємо ряд, який у нас утворився в ході уроку. Всі числа в ряді живуть дружно і мирно, ніколи не сперечаються, знають своє місце і не забігають одна перед одною. Вони просять і вас так жити у своєму колективі- в злагоді і дружбі.

 

5. Підсумок уроку.

-Чи сподобалась вам ця подорож до чудової Країни Цифрі Чисел?

-Завдання якої цифри ви запам’ятали?

 -А яке завдання вам найбільше сподобалось?

-Чого ви навчилися на уроці?

Категорія: Математика | Додав: SYLER (31.12.2013)
Переглядів: 10026 | Рейтинг: 0.0/0
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П...
«Бременські музиканти» (німецька народна казка)
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря
Листяні та хвойні рослини
Як людина сприймає інформацію
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]