Тема: Число і цифра 8. Урок-подорож до Країни Чисел і ЦифрМета: ознайомити дітей з числом 8, його утворенням і записом, вчити групувати предмети, сприймати число 8; закріплювати нумерацію чисел у межах 8; вміння розрізняти цифри і числа; сприяти розвитку логічного мовлення, уваги та уяви, виховувати інтерес до цікавої математики. Обладнання: магнітна дошка, лічильний матеріал, набір цифр, плакати, рахівниця. ПЛАН УРОКУ 1. Організація класу. Створення емоційно-психологічного настрою Подивилися на мене, Усміхнулися усі: Всі готові до роботи Всі бадьорі? Молодці! 2. Мотивація навчальної діяльності. 1) Сідайте, діти! В класі Зустрілися ми знову. Про математику чарівну Ми поведем розмову. 2) – А тепер спробуйте відгадати загадку: „ У книжки з математики проживають диво- братики. Їх зустрінеш тут багато, мчать вони завзято”( цифри і числа) 3. Повідомлення теми уроку - Отож, ми з вами помандруємо до доброї, дружної країни, в якій живуть розумні, добрі жителі. В чудовий світ Науки Математики вони всіх гарних діток поведуть. Називається ця країна-Країна Чисел і Цифр. Потрапити до неї зможуть ті, хто знає жителів цієї країни. Це числа від 1 до 8. Хором назвемо їх. - А які цифри ви вже вмієте записати?( Учні по одному виходять до дошки і записують ряд від 1 до 7. Інші на місцях викладають ряд з індивідуальних наборів цифр.) 3. Вивчення нового матеріалу 1) За це завдання подякувала вам одиниця, яка проживає у першому місті „ Полічи” . Саме вона хотіла перевірити, чи впізнаєте ви цифри та чи зумієте їх записати.( Вивішується карточка з цифрою 1). 2) У місті „ Будь уважним” нас зустрічає цифра 2. Вона просить вас полі- чити кружечки. Лічба предметів. ( індивідуальна). Діти викладають на парті 8 кружечків. Лічать їх справа наліво і навпаки. -Чи змінився результат? Порівняння груп предметів. На магнітній дошці дві групи малюнків: 8 жучків і 8 метеликів. - Чим відрізняються ці групи предметів? ( праворуч метелики, а ліворуч жучки). - По скільки предметів у кожній групі? ( по 8 ) - Що спільного у кожній групі предметів? ( число 8 ) 3) „Молодці!” Вас похвалила цифра 2 і дозволила пройти у наступне місто, де на вас чекає цифра 3. Третє місто називається „Утвори” а) Утворення числа 8( робота з рахівницею). - Скільки кісточок викладено на рахівниці? - Як утворити число 8? (7+ 1) - Що більше: попереднє чи наступне число? б) Сприйняття числа 8. (На дошці картки з різною кількістю предметів). - Знайдіть картку, де зображено 5, 6, 7 предметів.
4) Цифра 4веде нас до міста „Підручникове” Робота з підручником ( завд. 5) Гра „Чого скільки?” ( Діти декілька секунд розглядають малюнок, закривають підручникі відповідають на питання: - Чого було 5? ( слив) -Чого було 6? (ложок) -Чого було 7? ( чашок) 5) Графічний аналіз цифри 8. - Цифра 5 запрошує нас до міста „Познайомимось”. - Осьцифра 8. Вісімка позначає число 8. - З яких елементів складається цифра 8? У вісімки – два кільця, Без початку, без кінця. 6) Після такої роботи навіть цифра 5 залишилася задоволеною і відпускає нас до наступного міста до цифри 6. А вона, в свою чергу, вимагає,щоб вивідпочили, бо місто називається „Фізкультхвилинка” Хмарка сонечко закрила, Слізки срібнії зронила. Ми ті слізки пошукаєм, У травичці позбираєм. Потанцюємо ще трішки, Щоб спочили ручки й ніжки. Всі веселі? От чудово! А тепер в дорогу знову! 7) Відпочили і опинилися в місті, де володарює цифра 7. Яке ж завдання приготувала для нас цифра 7? Місто називається „ Запиши” - Отож, сядемогарненько, рівненько, відкриємо зошити і приготуємось до запису цифри 8. ( Діти порівнюють друковану і рукописну цифру 8. Учитель показує, як писати цифру. Діти спочатку пишуть у повітрі, а потім у зошитах.) 8) Цифра 7 дякує всім, хто добре впорався з написанням цифри 8. а на нас чекаєгосподарка нашої подорожі- цифра 8 і пропонує нам виконати кілька завдань. а) Виконати завдання в підручнику. б ) У вірші „Велика рідня” полічіть за допомогою паличок зі скількох осіб складається родина бабусі Зіни. До бабусі Зіни З’їхалась родина: Брат з Карпат, Сестра з Остра, Дочка з Криму, Сини із Риму, Внучка з Луцька, Внук з Прилук, Я з Вінниці! Бабуся Зіна- іменинниця! в)„Оживи” -Ми вміємо дружно працювати Почнемо цифру 8 оживляти! - Чи може цифра 8 перетворитися на тварину чи пташину? - Спробуйте домалювати. ( робота в групах) 4. Узагальнення матеріалу. -Ось і побували ми в гостях у чисел і цифр. Давайте ж ще раз назвемо числа, прочитаємо ряд, який у нас утворився в ході уроку. Всі числа в ряді живуть дружно і мирно, ніколи не сперечаються, знають своє місце і не забігають одна перед одною. Вони просять і вас так жити у своєму колективі- в злагоді і дружбі.
5. Підсумок уроку. -Чи сподобалась вам ця подорож до чудової Країни Цифрі Чисел? -Завдання якої цифри ви запам’ятали? -А яке завдання вам найбільше сподобалось? -Чого ви навчилися на уроці? | |
| |
Переглядів: 10026 | |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка) |
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря |
Листяні та хвойні рослини |
Як людина сприймає інформацію |
Всього коментарів: 0 | |