Тема: Число і цифра 6. Порівняння чисел у межах 6. Написання цифри 6. Урок – подорож у країну спортуМета: Розкрити зміст поняття число і цифра 6; вчити порівнювати числа в межах 6; формувати вміння складати приклади на додавання за предметними малюнками; познайомити учнів з поняттями футбол, волейбол, баскетбол, гандбол; виховувати акуратність, інтерес до математики, спорту. Тип. Засвоєння нових знань Форма. Урок – подорож у країну спорту Обладнання:Пазли (круги), м'ячі різних видів,фото футбольної гри, баскетболу, волейболу, гандболу; математичнийфутбол; баскетбольні кільця;картки з завданням порівняння чисел; послідовність написання цифри 6. Хід уроку І. Орг. момент - Діти,я вже знаю, що ви всі полюбляєте збирати пазли. Ось і наш урок ми розпочнемо з вашого улюбленого заняття. Перед вами лежать конверти, а в них пазли, спробуйте їх зібрати. ( пазли різної складності) - Що у вас вийшло? ( круг) - На що схожий круг? - Вірно, на м'ячик. Сьогодні протягом всього уроку ми будемо з вами «гратися» з різними м'ячами у різноманітні ігри. ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань 1. Називання чисел прилічуванням і відлічуванням по 1 в межах 10. 2. Гра « Не помились!» ( вчитель виставляє на дошцім'ячики , учні пишуть на дошках відповідне число ; вчитель показує число - учні плескають в долоні на 1 більше, на 1 менше) 3. Гра «Футбол» - Діти, що це за м'яч? В яку гру ним грають? - Футбол – це командна спортивна гра, мета якої забити якомога більше голів у ворота супротивника. М'яча не можна торкатися руками. - Ось і ми з вами зараз пограємо в математичний футбол. 21;33;43;55 4 2; 44; 63 ІІІ.Повідомлення теми і мети уроку - На уроці ми з вами познайомимось з утворенням числа 6, навчимося писати цифру 6 та будемо порівнювати числа в межах 6. ІV. Вивчення нового матеріалу 1. Бесіда про утворення числа 6. - Пригадайте, як утворити число 5 із числа 4. Розгляньмо, як можна утворити число 6. ( наочність - м'ячі) 2. Порівняння чисел у межах 6. - В яку гру грають ось цим м'ячем? - Вірно, у баскетбол. Баскетбол – спортивна командна гра, метою якої є закинути у кільце супротивника більше м'ячів. - Давайте теж спробуємо пограти у баскетбол. Для цього поділимось на 2 команди, і будемо порівнювати числа, за кожні правильно розв'язані приклади команда отримає м'яч у корзину. Яка команда, закине більше м'ячів та і буде переможцем. ( завдання диференційоване: зошит №4 ( для слабших) ; картки) - Підведемо підсумки нашого баскетболу. 3. Складання прикладів на додавання - Хто з вас знає що це за гра « Волейбол»? - Волейбол – «відбивання», спортивна гра з м'ячем, у якій дві команди змагаються на спеціальному майданчику, розділеному сіткою. - Ось і ми з вами пограємо у волейбол, тільки математичний. Будемо складати приклади на додавання за кількістю відбитих м'ячів. 4. Хвилинка каліграфії Цифра 6 – немов замок: Знизу круг, вгорі – гачок. V. Фіз. хвилинка Хлопчики, дівчатка зробимо зарядку. Руки в боки, вгору, вниз, 1,2,3 ( 4, 5, 6) – не помились. У долоні хлоп-хлоп, і ногами топ-топ, Мов годинник зробимо так: тік-так, тік – так. Тихо сіли на стільці, скажу вам : «Молодці!» VІ. Повторення та закріплення вивченого матеріалу. 1. Гра « Які числа пропущено?» - Знову будемо змагатися, граючи в гандбол. Гандбол – це той же самий футбол, тільки руками. Кожен гравець, який правильно встановить послідовність чисел, забиває гол у ворота супротивника. ( зошит №3( для всіх); слабшим - скласти цифри від 1 до 6 послідовно) 2. Обчислення значення виразів. Вправа 3 ( підручник) 3. Бесіда про послідовність чисел від 1 до 6. Вправа 4 ( підручник) - Назвіть числа більші від 3, але менші від 6. 4. Конкурс на написання найкрасивіших цифр. VІІ. Аналіз учнями їх роботи на уроці VІІІ.Підсумок - Лічба в межах 6; - Утворення числа 6 з 5; | |
| |
Переглядів: 5475 | |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 20 |
Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію |
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте... |
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я. |
Всього коментарів: 0 | |