Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання. Кругові прикладиМета: закріплювати навички табличного додавання й віднімання, уміння розв’язувати кругові приклади й задачі на знаходження остачі та на зменшення числа на кілька одиниць;розвивати навички швидкого обчислення, розрізняти геометричні фігури, логічне мислення, увагу, пам’ять, математичну мову; виховувати любов та інтерес до математики, старанність, охайність, дружній колектив. Задачі для учнів: закріпити навички табличного додавання й віднімання; уміння розв’язувати кругові приклади й задачі, розрізняти геометричні фігури; розвивати навички швидкого обчислення, бути уважним; правильно користуватися математичною мовою,бути старанним, проявляти інтерес до математики. Тип уроку: комбінований (засвоєння навичок і вмінь; узагальнення та систематизація знань) Обладнання:карта «зачарованого лісу», чарівна паличка, музична іграшка Дід Мороз, диск з муз.записом, магнітофон,фішки у вигляді новорічних іграшок, ялинка. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент Вже дзвінок нам дав сигнал: Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Працювати починаймо. Любі діти! У наш клас Завітали гості щирі. Привітайте в добрий час Гостей посмішкою й миром. Учні. Ми вам раді, люди добрі! І вітаємо щиро вас І запрошуємо ласкаво На урок у перший клас. Учитель. Діти у мене є чарівна паличка і зараз ми станемо у коло та побажаємо один одному гарного настрою, але будемо при цьому рахувати.( Діти стають у коло,передаючи «чарівну паличку», вони рахують по порядку і бажають один одному гарного настрою.) Всі сідайте тихо, діти: Домовляймось не шуміти, Руку гарно піднімати, Чітко, в лад відповідати, На уроці не дрімати, А знання мерщій хапати. Щоб не було нам мороки, Всі готові до уроку? Тож, гаразд, часу не гаймо І в дорогу вирушаймо. ІІ. Повідомлення теми та мети уроку Сьогодні ми потренуємось у розв’язанні задач та прикладів на засвоєння таблиць додавання й віднімання, будемо розв’язувати кругові приклади, але… Сьогодні у нас -незвичайний урок. У казку ми зробимо ще один крок. А з казкою ми зустрічались не раз, І знову вона завітала у клас. В казках є завжди перешкоди та знаю, що їх для кмітливих дітей не буває. - Яке свято наближається? ( Новий рік) - А знаєте, хто до нас завітав у гості по допомогу? - Закриваємо очі, скажемо чарівні слова «Кріблє, крабле, бум!» Відкрили очі. ( на столі стоїть Дід Мороз) - Дід Мороз просить допомоги, він уже старенький, а йому треба йти до зачарованого лісу за ялинкою, тому що, яке ж свято без ялинки?! Допоможемо Діду Морозу? ( Так.)Тоді вирушаємо! Ось наша карта за якою ми будемо мандрувати по чарівному лісу. Ще Дід Мороз приніс іграшки на ялинку. За правильні відповіді ви отримаєте іграшки, а в кінці уроку ми прикрасимоялинку. ІІІ. Систематизація, узагальнення засвоєних знань, умінь та навичок Ось ми потрапляємо в море індивідуальних завдань. 1.Індивідуальні картки. 2.Завдання удошки( 2-є учнів вирішують, 2-є асистенти - перевіряють) 3.Математична розминка ( з віялом): - Покажіть число наступне за числом 2 ( 3); - число яке передує числу 5 (4); - знайдіть суму чисел 3 і 3 (6); - зменшить 6 на 4 (2); - збільшити 8 на 2 (10); - знайдіть суму чисел 6 і 3 ( 9); - від 9відняти 7; - на скільки 8 більше, ніж 7 (1); - на скільки 3 менше від 5 (2); - знайдіть суму чисел 7 і 2 (9); - від 8 відняти 4; - від 7 відняти 3; 4.Склад чисел. Ми опинилися в лісі допомоги. Прислухайтеся, хтось схлипує, та це ж білочки! Вони несли додому горішки і розсипали їх, давайте допоможемо… 6 5 7 1+51+41+6 2+42+3 2+5 3+33+2 3+4 4+24+1 4+3 5+15+2 6+1 Фіз. хвилинка Танцювали зайчики у гайку. На, сніжку біленькому, на сніжку. Вибивали лапками гопака, Хоч мела хурделиця, ще й яка. Гарно побігайчики стриб та скік – зустрічали Новий рік. 5. Розв’язування віршованих задач. Йдемо далі ми опинилися в замку задач. 1) Гляньте, білочка мала визирає із дупла. Ще одна стрибнула з гілки,а за нею – ще три білки. Білки просять, діти милі, щоб ви всіх їх полічили. 2) В лісі діточки блукали, вони жолуді збирали. У Мариночки в руці вже чотири жолуді. А її подруга Віра знайшла більше на чотири Полічіть, малята милі, скільки жолудів у Віри? 3) По дорозі їжачок біг, ніс сім яблук на пиріг. Два упало, покотилось. Скільки яблук залишилось? 6. Порівняння виразів.(Самостійна диференційнаробота) Ось ми і добралися до ріки порівнянь, треба її перейти, щоб перейти потренуємось. Відкрили зошити, записали один рядок каліграфічно цифру 7. Ів.( білий сніговик)ІІв.( голубий сніговик)ІІІв.(фіолетовий сніговик) 3…5 2+5…92+7…3+4 10…9 7-4…3 4-4…2-1 1…4 6-6…3 4+4…5+4 8…13-1…59-2…8-1 7.Аутотренінг (Релаксація). Діти,ми проходимо через ліс, тож давайте послухаємо спів пташок. 8.Робота за підручником. Вирішування кругових прикладів( с.63№4) Ми потрапили на галявину кругових прикладів. 9.Робота з геометричним матеріалом. Ми потрапили в палац до геометричної королеви. VI. Підсумок уроку Діти, ось ми й дісталися ялиночки, щоб вона з’явилась тут, закрийте очі, скажіть «Крібле, крабле, бум!» Давайте її прикрасимо нашими іграшками. - Що ми робили на уроці? - Що повторювали? | |
| |
Переглядів: 3087 | |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
Об’ємні вироби з природного матеріалу. Виготовлення із природних форм фігурок... |
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?» |
М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм...». Леся Українка «Красо України, По... |
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап... |
Всього коментарів: 0 | |