💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання. Кругові приклади

Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання. Кругові приклади

Мета: закріплювати навички табличного додавання й віднімання, уміння розв’язувати кругові приклади й задачі на знаходження остачі та на зменшення числа на кілька одиниць;розвивати навички швидкого обчислення, розрізняти геометричні фігури, логічне мислення, увагу, пам’ять, математичну мову; виховувати любов та інтерес до математики, старанність, охайність, дружній колектив.

Задачі для учнів: закріпити навички табличного додавання й віднімання; уміння розв’язувати кругові приклади й задачі, розрізняти геометричні фігури; розвивати навички швидкого обчислення, бути уважним; правильно користуватися математичною мовою,бути старанним, проявляти інтерес до математики.

Тип уроку: комбінований (засвоєння навичок і вмінь; узагальнення та систематизація знань)

Обладнання:карта «зачарованого лісу», чарівна паличка, музична іграшка Дід Мороз, диск з муз.записом, магнітофон,фішки у вигляді новорічних іграшок, ялинка.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Вже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо.

Любі діти! У наш клас

Завітали гості щирі.

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою й миром.

Учні.

Ми вам раді, люди добрі!

І вітаємо щиро вас

І запрошуємо ласкаво

На урок у перший клас.

Учитель.

Діти у мене є чарівна паличка і зараз ми станемо у коло та побажаємо один одному гарного настрою, але будемо при цьому рахувати.( Діти стають у коло,передаючи «чарівну паличку», вони рахують по порядку і бажають один одному гарного настрою.)

Всі сідайте тихо, діти:

Домовляймось не шуміти,

Руку гарно піднімати,

Чітко, в лад відповідати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати.

Щоб не було нам мороки,

Всі готові до уроку?

Тож, гаразд, часу не гаймо

І в дорогу вирушаймо.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Сьогодні ми потренуємось у розв’язанні задач та прикладів на засвоєння таблиць додавання й віднімання, будемо розв’язувати кругові приклади, але…

Сьогодні у нас -незвичайний урок.

У казку ми зробимо ще один крок.

А з казкою ми зустрічались не раз,

І знову вона завітала у клас.

В казках є завжди перешкоди та знаю,

що їх для кмітливих дітей не буває.

- Яке свято наближається? ( Новий рік)

- А знаєте, хто до нас завітав у гості по допомогу?

- Закриваємо очі, скажемо чарівні слова «Кріблє, крабле, бум!» Відкрили очі. ( на столі стоїть Дід Мороз)

- Дід Мороз просить допомоги, він уже старенький, а йому треба йти до зачарованого лісу за ялинкою, тому що, яке ж свято без ялинки?! Допоможемо Діду Морозу? ( Так.)Тоді вирушаємо! Ось наша карта за якою ми будемо мандрувати по чарівному лісу. Ще Дід Мороз приніс іграшки на ялинку. За правильні відповіді ви отримаєте іграшки, а в кінці уроку ми прикрасимоялинку.

ІІІ. Систематизація, узагальнення засвоєних знань, умінь та навичок

Ось ми потрапляємо в море індивідуальних завдань.

1.Індивідуальні картки.

2.Завдання удошки( 2-є учнів вирішують, 2-є асистенти - перевіряють)

3.Математична розминка ( з віялом):

- Покажіть число наступне за числом 2 ( 3);

- число яке передує числу 5 (4);

- знайдіть суму чисел 3 і 3 (6);

- зменшить 6 на 4 (2);

- збільшити 8 на 2 (10);

- знайдіть суму чисел 6 і 3 ( 9);

- від 9відняти 7;

- на скільки 8 більше, ніж 7 (1);

- на скільки 3 менше від 5 (2);

- знайдіть суму чисел 7 і 2 (9);

- від 8 відняти 4;

- від 7 відняти 3;

4.Склад чисел.

Ми опинилися в лісі допомоги. Прислухайтеся, хтось схлипує, та це ж білочки! Вони несли додому горішки і розсипали їх, давайте допоможемо…

6 5 7

1+51+41+6

2+42+3 2+5

3+33+2 3+4

4+24+1 4+3

5+15+2

 6+1

Фіз. хвилинка

Танцювали зайчики у гайку.

На, сніжку біленькому, на сніжку.

Вибивали лапками гопака,

Хоч мела хурделиця, ще й яка.

Гарно побігайчики стриб та скік –

зустрічали Новий рік.

5. Розв’язування віршованих задач.

Йдемо далі ми опинилися в замку задач.

1) Гляньте, білочка мала визирає із дупла.

Ще одна стрибнула з гілки,а за нею – ще три білки.

Білки просять, діти милі, щоб ви всіх їх полічили.

2) В лісі діточки блукали, вони жолуді збирали.

У Мариночки в руці вже чотири жолуді.

А її подруга Віра знайшла більше на чотири

Полічіть, малята милі, скільки жолудів у Віри?

3) По дорозі їжачок біг, ніс сім яблук на пиріг.

Два упало, покотилось.

Скільки яблук залишилось?

6. Порівняння виразів.(Самостійна диференційнаробота)

Ось ми і добралися до ріки порівнянь, треба її перейти, щоб перейти потренуємось.

Відкрили зошити, записали один рядок каліграфічно цифру 7.

Ів.( білий сніговик)ІІв.( голубий сніговик)ІІІв.(фіолетовий сніговик)

3…5 2+5…92+7…3+4

10…9 7-4…3 4-4…2-1

1…4 6-6…3 4+4…5+4

8…13-1…59-2…8-1

7.Аутотренінг (Релаксація).

Діти,ми проходимо через ліс, тож давайте послухаємо спів пташок.

8.Робота за підручником. Вирішування кругових прикладів( с.63№4)

Ми потрапили на галявину кругових прикладів.

9.Робота з геометричним матеріалом.

Ми потрапили в палац до геометричної королеви.

VI. Підсумок уроку

Діти, ось ми й дісталися ялиночки, щоб вона з’явилась тут, закрийте очі, скажіть «Крібле, крабле, бум!»

Давайте її прикрасимо нашими іграшками.

- Що ми робили на уроці?

- Що повторювали?

Категорія: Математика | Додав: SYLER (31.12.2013)
Переглядів: 3087 | Рейтинг: 0.0/0
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт
Об’ємні вироби з природного матеріалу. Виготовлення із природних форм фігурок...
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?»
М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм...». Леся Українка «Красо України, По...
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]