Тема: Кількісна та порядкова лічба. Порівняння предметів за величиною. Поняття ліворуч -праворуч, стільки ж, великий – малий, найбільший – найменший. Підготовчі вправи до написання цифрМета. ознайомити з просторовими поняттями зверху – знизу, праворуч – ліворуч, більше – менше, порівну; закріпити вмінняпорівнювати кількість груп предметів; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати бажання вчитися, любов та повагу до братів своїх менших. Обладнання: лічильний матеріал – коти, котики; математичні віяльця; індивідуальні палички, екран, комп’ютер, мультімедійна презентація Хід уроку І. Організація класу. - Сідайте за парти, любі малята. Мені розповісти вам треба багато. Розмову таку я до вас поведу: Зустріла я котиків в своєму саду. Приходили ти котики до мене у хату, Завдання цікаві принесли вам, малята. ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Учитель демонструє слайд із зображенням котів різної масті. ( Слайд 1). - Ось кого я зустріла в саду і ось хто приніс нам цікаві завдання. - Тому, давайте працювати наполегливо, швидко, старанно, Щоб жодну хвилинку не втратити марно! - На уроксьогодні візьмемо: (Слайд 2) У – увагу Р -розум О – обережність К -кмітливість ІІІ. Контроль, корекція й закріплення знань 1. Робота з лічильним матеріалом. Кількісна й порядкова лічба предметів. Порівняння груп предметів. На дощі розміщені вирізані з кордону фігурки котів і котиків. -Скільки котив? Покажіть цифру. -Скільки котиків? Покажіть цифру. -Який по порядку рудий кіт? -Кого більше? 2. Виконання завдання 1 нас. 7 підручника. Із самого народження, діти, ви майже кожного дня зустрічалися зі словами «котик» чи «кішка». Монотонний тихенький наспів і пестливі лагідні слова мають заспокоїти дитину. Котику сіренький, котику біленький, Котку волохатий, не ходи по хаті. Не ходи по хаті, не буди дитяти. Дитя буде спати, котик воркотати. - Спить дитя, спить й ось цей котик.(Слайд3). - І знаєте що йому приснилося? Відкриваємо підручник на с.7, знайшли завдання1 - Здогадались? Так, йому приснились рибки. - Скільки всього рибок? Покажіть цифру. - Скільки рибок пливе вліво? Покажіть цифру. - Скільки вправо? Покажіть цифру. ІV. Опрацювання нового матеріалу 1. Виконання завдання 2 на с. 7 підручника. - Подивіться, будь ласка, на цього котика.(Слайд4). - Знаєте, що йому приснилося? Знайшли завдання 2, на с. 7 підручника - Здогадались? - Як одним словом назвати всі ці предмети? (Іграшки.) - Які іграшки ліворуч? (Машинки.) А праворуч? (Мотрійки.) Порахуйтеіграшки зліва. Покажіть цифру. А скільки – справа? 2. А зараз подивимося на цього чудового котика.(Слайд 5.) -Він нам пропонує виконати завдання 3, с.7 підручника. Діти відповідають на питання 3 завдання підручника на с. 7. (Поняття: великий – малий, найбільший – найменший) 3Фізкультхвилинка Раз – підняли руки в гору. Два – нагнутисядодолу, Не згинайте, діти, ноги, Як торкаєтесь підлоги. Три, чотири – прямо стати, Будем знову починати. Хто зуміє присідати І ногам роботу дати? Раз – піднялись, Два – присіли, Хай мужніє наше тіло. Хто втомився присідати, Може вже відпочивати. 3.А цей руденький (Слайд 6.) пропонує попрацювати в зошитах. Відкрийте зошити, знайдіть завдання 4, с. 7 підручника. - Напишіть стільки ж паличок скільки маленькихм’ячей. 4.Цей біленький (Слайд 7.) пропонує вам попрацювати в парах. Подивіться уважно на фігури, які у завданні 5, на с. 7 підручника і дамо відповіді на такі питання: - За якою ознакою поділені фігури на групи? Яких фігур більше? V.Розвиток і закріплення математичних знань 1. Логічне завдання на закріплення просторових відношень з використанням лічильного матеріалу. П’ятеро котів Справа крайній – кіт Васько, Зліва від Пушка – Мурко, Між Мурком і Кузею – Буба товстопузенький. Хто додумався, малята, Й може Бубу показати? КузяБуба Мурко Пушок Васько 1. А зараз поговоримо про Василька, Марину та Галинку. В них теж живуть чудові котики. Вони їх дуже люблять і ніколи їх не кривдять. - Послухайте, що про них розповідається і дайте правильну відповідь на питання: -Васявище Маринки, але нижче Галини. Хто з них самий нижчий; самий вищий? 2. Практична робота з паличками. - Складіть трикутник із трьох паличок. Покладіть праворуч одну паличку, а ліворуч від трикутника – дві палички. Покладіть зверху три палички так, щоб вони утворили одну довгу лінію. VІ Підсумок уроку - Хто сидить праворуч від вас? - Що ви можете сказати про свою роботу на уроці? (Були активні, уважні, працювали зацікавлено.) - Що вам сподобалось на уроці? На дошці намальовані фігури. -Зафарбувати червоною крейдою третю фігуру в нижньому ряді, а фігуру ліворуч – іншим кольором. Той,хто слухав, молодець, ауроку вже -кінець! | |
| |
Переглядів: 9092 | |
«Які чудові нам земля дає плоди...». Складання текстів-описів за малюнком і п... |
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму |
Що потрібно знати про природу |
Вітальна листівка до Дня перемоги |
Елементарне ознайомлення з технікою гратографія. Практична робота «Великодня ... |
Всього коментарів: 0 | |