💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Лічба предметів. Поняттяодин – багато. Співвідношення тцифри і числа. Підготовчі вправи до написання цифр

Тема: Лічба предметів. Поняттяодин – багато. Співвідношення тцифри і числа. Підготовчі вправи до написання цифр

Мета: закріпити поняття число й цифра; формувати вміння зіставляти число предметів із відповідною  цифрою; вправляти в написанні елементів цифр; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати почуття взаємодопомоги, інтерес до вивчення математики, старанність, охайність під час письма.

Обладнання: лічильні палички, математичні віяльця; лічильний  матеріал, предметні малюнки; екран, комп’ютер, мультимедійна презентація.

Хід уроку

І. Організація класу.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок.

Всіх до праці закликаю,

Гарного настрою щиро бажаю.

Вивчайте математику, розумійте її

І буде легко вам у житті.

 -Сьогодні в нас незвичайний урок. Дорогою до школи я зустріла зайчика (Слайд 1.), який дуже сумував, бо не міг потрапити додому. Я запросила його до нашого класу, сподіваючись, що ми йому допоможемо. Шлях зайчика додому проходитимемо через ліс (Слайд 2.), у якомуми зустрінемо різних

звірів, які пропонуватимуть нам різні завдання. За правильні відповіді звірі даруватимуть дітям морквинки. А в моркві багато вітамінів і дітям необхідно їсти цей овоч, щоб рости здоровими й розумними.

 Тому: думаємо – швидко!

 Відповідаємо – чітко!

 Сидимо – правильно!

 Пишемо – красиво!

 ІІ. Контроль, корекція й закріплення знань

1. «Гімнастика розуму» завдання від білочки.

- На краю галявини росте дуб (Слайд 3.) У дубі є дупло білочки, а біля

дупла на сучку білочка сушить жолуді і гриби (Слайд 4.) Вона просить

нас відповісти на деякі питання:

-Що таке цифра?

-Чи можна написати на дошці цифру 3?

-Чи можна стерти число? А цифру?

-Чи можна сказати: цифра 1 менша за цифру 2? Цифра 3 дрібніша,

 ніж цифра 1? (Учитель записує на дошці цифри відповідних розмірів.)

2. Гра на увагу.

-На дубі живе дятел. (Слайд 5.) Він стукає дзьобом по корі дерева.

а) Полічіть, скільки разів він стукнув. Покажіть цифру.

б) Покладіть стільки паличок, щоб їх число відповідало цифрі, яку я показую. (Показуємо цифру 2, 3, 5.)

-За цей етап білочка нагороджує дітей морквою.

ІІІ. Розвиток і закріплення математичних знань

1. «Міркуй швидко» завдання від їжачка. (Слайд 6.)

Їжачок в лісі живе,

 На обід гриби несе,

 Любить квіти,

 І вони цвітуть у нього на вікні.

- Знайшли завдання 1 на с. 10 підручника.

- Подивіться уважно на ці чудові квіти і скажіть:

- Число, яких квітів позначено цифрою 3? А яких – цифрою 2?

Їжачок нагороджує дітей за правильні відповіді морквиною.

 2.Фізкультхвилинка.

Ритмічна гра «Через раз».

Діти стоять парами, обличчям один до одного і сказати: «Раз», «Два».Плеснутив долоні (3), доторкнутися один до одного і сказати: «Чотири» тощо.

3. «Поміркуй» завдання від лисички.

-Наступною в лісі зайчик зустрів лисичку. (Слайд 7.)

Лисичка назбирала ягід у лісі і віднесла їх до своїх лисенят, а декілька поклала на стіл.

Знайшли завдання 3 на с. 10 підручника

-Скільки ягід зліва? Покажіть цифру.

-А скільки ягід справа? Покажіть цифру.

-А зараз подивіться на ці фігури (Слайд 8.) і уважно розгляньте їх.

-Яка геометрична фігура зайва? (Круг.)

-Чому? (Бо він без кутів, сторін.)

 -За цейетап лисичка нагороджує дітей морквою.

4.Наступне завдання ви отримаєте від мудрої тітоньки сови.(Слайд 9.)

а)Вправа на зіставленняцифри із числом. (Слайд 10.)

Демонструються малюнки з різною кількістю зображених предметів, учні показують відповідну цифру.

 б)Гра «Мовчанка»

Діти відповідають на запитання за допомогою математичних

 віялець.

-Скільки в мене олівців? (6.)

-Скільки пальців на руці? (5.)

-Скільки вух у двох зайців? (4.)

 -Скільки синіх прапорців? (2.)

 Сова нагороджує дітей морквиною.

5.Робота в зошитах.

Це завдання від ведмедика (Слайд 11.), якого наш зайчик зустрів біля

малиннику.

а) Виконання завдання 2

Ці намистинки з ягідок ведмедик підготував для своєї маленької

 дівчинки.

-Розфарбуйте напершому та третьомунамистідекілька

 бусинок, а на другому – одну.

 б)Виконання завдання 4

Письмо елемента цифри 2 після пояснення вчителя.

(Діти кажуть:

«Зошит свій я відкриваю,

Ручку правильно тримаю,

Сяду рівно – не зігнуся,

За роботу я беруся».)

За охайну роботу в зошитах ведмедик нагороджує дітей морквою.

ІV. Підсумок уроку

-Ось і добрався зайчик до своєї хатинки. Він радіє і дуже дякує вам за

те, що допомогли йому подолати всі перешкоди.

-Чи сподобалася вам подорож?

-Що було цікавим?

-Що корисного для себе ви дізналися на цьому уроці?

-Як ви думаєте, чи можна вважати наш урок вдалим? Потисніть

 один одному руки за нашу гарну роботу.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (31.12.2013)
Переглядів: 4413 | Рейтинг: 0.0/0
Підготовка до написання букв. Письмо петлеподібних елементів у напрямку "...
Що належить до природи. Природа жива і нежива
Лінія, пляма, крапка, штрих як засоби створення форми. Графічні матеріали та ...
Складання таблиць додавання і віднімання числа 5. Задачі на збільшення і змен...
Робочий стіл. Піктограми
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]