Тема. Склад числа 7. Порівняння чисел у межах 7. Складання прикладівна додавання. Написання цифрМета. Формувати навички лічби; на основі практичних дій розглянути різні варіанти складу числа 7; учити складати приклади на додавання в межах 7; закріплювати навички порядкової лічби. Розвивати обчислювальні вмінні інавички, увагу, логічне мислення. Виховувати інтерес доуроку математики. Обладнання: медіа проектор, карткиз цифрами, геометричні фігури. Міжпредметні зв’язки: навчання грамоти, фізкультура, образотворче мистецтво. Хідуроку І. Організаційний момент (налаштування на позитивне сприймання навчального матеріалу) -Діти, давайте щиро та сердечно привітаємо одне одного. (Слайд № 1 – сонечко усміхається через вікно, дві пташки відсовують занавіски). Заглядає сонечко В наш клас у віконечко. Весело всміхається З нами вітається. - Подаруйте і ви усмішку сонечку, своєму сусідові по парті, нашим гостям. Молодці, сідайте! ІІ. Мотивація навчальної діяльності. -Тема нашого уроку… (Слайд № 2) Тема уроку Склад числа 7. Порівняння чисел у межах 7. Складання прикладів на додавання. Написання цифр. -Сьогодні на уроці ми будемо … (Слайд № 3) На уроці будемо продовжувати вчитися рахувати предмети, складати приклади на додавання. Потренуємося в написанні вже відомих нам цифр, повторимо з яких чисел можна складати число 7. Будемо порівнювати числа у межах 7. ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок. 1.Усна лічба. (Слайд №4) 1)Робота з предметними малюнками: - Полічіть усіх тварин. Скільки їх? Хто стоїть третім? Хто є наступним? Хто є попереднім для мишки? Хто знаходиться вгорі? Хто справа від котика? Хто зліва від мишки? Кого ми бачимо вгорі над слоном? 2)Відновити послідовність чисел від 1 до 7. (Слайд №5) 4627315 -Розставте числа від меншого до більшого. -Назвіть сусідів числа 4. -Яке число передує числу 7? -Яке число наступне за числом 3? 3)Вправи на співвідношення числа і кількості предметів. (Слайд №6) На слайді табличка з предметами, діти рахують їх кількість і показують картку з відповідним числом. -Позначте число предметів відповідною цифрою. 2.Вправа на розвиток графічних навичок: Зошит, завдання. Написання цифр 6 і 7. Цифра 6 – немов замок: знизу круг, вгорі гачок. Цифра 7 – як кочерга, в неї бач, одна нога. 3.Фізкультхвилинка. (Слайд №7) Вправа для очей (офтальмотренаж). -Уважно стежте за яблучком очима. IV. Повторення вивченого матеріалу. 1.Гра "Посели цифри в будиночок”. (Слайд №8) -Цифри мешкають в будинку номер 7. Як можна записати номера квартир, якщо на кожному поверсі вони разом складають число 7? Зошит. 2.Складання прикладів на додавання за малюнками. (Слайд №9) 3.Порівняння чисел. (Слайд №10) Подивіться на першу табличку. Скільки ліворуч? Виставте на набірне полотно відповідну картку з числом? Скільки праворуч? Виставте відповідну картку. Поставте між картками з числами картку зі знаком. (Аналогічна робота проводиться з іншими табличками). 4.Робота з геометричним матеріалом. (Слайд №11) Зустріч із Зайчиком. Зайчик попросив допомогти розібратися, з яких геометричних фігур він складається. Підсумок уроку Ви сьогодні на уроці дуже активно всі працювали. Молодці. А зараз кожен із вас оцінить чи цікаві завдання ви виконували, чи сподобався вам урок.
| |
| |
Переглядів: 2774 | |
В. Сухомлинський «Як Наталя у Лисиці хитринку купила» |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к... |
Марійка Підгірянка «Розмова про сонце». Загадки. Т. Коломієць «Вітрисько» |
Прикраси для ялинки |
Всього коментарів: 0 | |