У розділі матеріалів: 1349
Показано матеріалів: 1111-1120
Сторінки: «« 1 2 ... 110 111 112 113 114 ... 134 135 »»

Урок 10

Тема. Ти — школяр. Чи вмієш ти ввічливо розмовляти

Мета: Формувати у шестирічної дитини позицію учня, підводити її до розуміння нових обов’язків; прагнути розуміння необхідності виконувати складені у класі правила поведінки; сприяти розвитку мислення дитини, уяви, пам’яті і самостійності; поповнити знання учнів про ввічливість, культуру поведінки; формувати навички культурної поведінки, дружні стосунки між учнями класу, толерантні стосунки між дівчатками й хлопчиками; розширити словниковий запас учнів словами ввічливості; виховувати повагу до вчителів, однолітків та людей, що є старшими за віком; вправляти у культурному спілкуванні з дорослими, однолітками в найтиповіших життєвих ситуаціях; вчити доречно вживати слова етикету у ситуаціях вітання, прощання, вибачення.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1789 | Додав: SYLER

Урок 9

Тема. Як ставитися до інших. Умій дружити

Мета: З’ясувати зміст понять добрий, милосердний, співчутливий на аналізі ситуацій морального змісту; вчити дітей розрізняти добрі вчинки своїх ровесників, і ті, які шкодять іншим людям; сприяти розвитку загальнонавчальних умінь; викликати прагнення робити добро; виховувати кращі людські якості: доброту, щедрість, небайдужість до чужої біди, розуміння й повагу до інших, допомогу та турботу про них, бажання бути чуйними й уважними до своїх товаришів, бути самому справжнім другом.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2064 | Додав: SYLER

Урок 8

Тема. Свята моєї родини. Дозвілля родини

Мета: Ознайомити учнів із назвами свят: Днем Святого Миколая, Нового року, Різдва Христового, Паски, Масниці; обговорити з учнями, чим можна займатися у вільний час, як провести вихідні; пояснити дітям, що людина відпочиває тільки тоді, коли займається улюбленою справою; сприяти розвитку спостережливості, мислення дитини, уяви, самостійності, активності; виховувати гуманну, творчу, соціально активну особистості.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2306 | Додав: SYLER

Урок 7

Тема. Обов’язки батьків і дітей. Що можна навчитися робити самому

Мета: Розширити уявлення учнів про значення праці людей, переваги працелюбства над неробством; уточнити уявлення дітей про їхні обов’язки у сім’ї; привчати сумлінно виконувати доручення, завершувати розпочату справу, долати труднощі; ознайомити з машинами, що полегшують працю людей; спонукати до виконання певних трудових обов’язків у сім’ї; прищеплювати прагнення бути корисним у сім’ї.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1522 | Додав: SYLER

Урок 6

Тема. Усі професії потрібні

Мета: формувати в учнів уявлення про зміст і значення праці людей різних професій, про професії батьків, значення їхньої праці для інших людей; розкрити зв’язки між працею людей і ставленням до них; вчити аналізувати, узагальнювати; виховувати повагу до трудівників, ощадливість і бережливість до результатів праці дорослих, пра-целюбство.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2657 | Додав: SYLER

Урок 5

Тема. Твоя родина, твоя рідня, твій рід

Мета: дати дітям елементарні уявлення про сім’ю як об’єднання рідних людей, пояснити поняття: рід, родина, рідня; вчити називати членів сім’ї, їхні імена; познайомити з сімейними реліквіями, сімейним календарем; розвивати інтерес до історії свого роду, до ведення сімейних альбомів; вчити дітей розпізнавати позитивні вчинки, які схвалюють у сім’ї і ті, що можуть засмучувати рідних; прищеплювати шанобливе ставлення до старших і хворих членів сім’ї; виховувати гуманність, гордість за свій рід.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1740 | Додав: SYLER

Урок 4

Тема. Твої руки. пограймося

Мета: розповісти учням про роль шкіри; вчити розпізнавати різні сенсорні відчуття під час обстеження предметів (холод, тепло, біль); розвивати пізнавальну активність, бажання доглядати за чистотою рук; познайомити з улюбленими розвагами, заняттями дітей цього вікового періоду; з’ясувати, в які ігри та якими іграшками граються діти; розвивати бажання й уміння гратися, погоджувати свої дії з іншими учасниками гри, дотримуватись правил, доводити розпочату гру до кінця, вміти перемагати й програвати; вчити називати приклади культурного поводження у грі і порушень правил поведінки; виховувати працьовитість, прагнення до корисних самостійних дій, інтерес до українських народних ігор.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1330 | Додав: SYLER

Урок 3

Тема. Чим ми розпізнаємо запах. звідки нам відомо про гірке і солодке

Мета: з’ясувати, яке значення у житті людини має нюх, як людина відчуває запахи, відрізняє солодке від солоного, гірке від кислого; розвивати здатність дітей виявляти властивості обстежуваних предметів за запахом, смаком; сприяти розвитку спостережливості, мислення дитини; розширювати кругозір дітей; розповісти учням про роль язика у мовленнєвій діяльності.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1666 | Додав: SYLER

Урок 2

Тема. Чим ми бачимо. Чим ми чуємо

Мета: розширити знання учнів про орган зору — очі та орган слуху — вуха; розвивати вміння спостерігати за різними ознаками (розміром, формою, кольором предметів, відстанню між предметами); вчити дізнаватися, рухається чи нерухомий предмет, далеко він чи близько, виявляти властивості обстежуваних предметів; розвивати чутливість слуху (вміння розрізняти приємні та неприємні звуки, крапання, шум, шарудіння, дзюрчання, гуркіт), а також уміння слухати інших людей; сприяти розвитку вмінь розпізнавати різноманітні форми предметів, знаходити між ними подібне і відмінне, виділяти істотні ознаки; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, до оточуючих; переконувати дітей, що носити окуляри не соромно.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1763 | Додав: SYLER

Урок 1

Тема. Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд

Мета: розширити та уточнити уявлення дітей про себе як члена певної спільноти; вчити називати власне прізвище, ім’я, по батькові, складати свій словесний портрет; ознайомити учнів із поняттям про людину як індивід та особистість; розкрити унікальність кожної людини; допомогти дітям відчути себе як особистість серед інших; довести привабливість акуратної людини; прищеплювати бажання бути охайним, виявляти інтерес до способів поліпшення зовнішнього вигляду; виховувати почуття самоповаги та почуття поваги до інших.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2379 | Додав: SYLER