Показано матеріалів: 1131-1140
|
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 21 |
|
УРОК 21 Тема: Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунтМета: формувати у дітей поняття «ґрунт». Розвивати знання про значення ґрунту в житті людини, рослин, тварин. Виховувати дбайливе ставлення до природи. |
|
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 20 |
|
УРОК 20 Тема: Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищМета: формувати уявлення учнів про воду, про зміни стану води, властивість води розчиняти деякі речовини, кругообіг води в природі. Розвивати спостережливість, уміння встановлювати взаємозв'язок з живою і неживою природою. Виховувати бережне ставлення до природи, шанобливе ставлення до води. |
|
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 19 |
|
УРОК 19 Тема. Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітряМета: формувати уявлення учнів про вітер, його роль в природі. Розвивати уміння спостерігати за напрямком, силою вітру. Ознайомити дітей з властивостями повітря, його значенням. Виховувати спостережливість, бажання дбати про чистоту повітря в приміщенні. |
|
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 18 |
|
УРОК 18 Тема. Сонце. Про що можна дізнатися спостерігаючи за СонцемМета: формувати уявлення дітей про Сонце, про залежність життя живої природи від сонячного тепла і світла. Розвивати уміння спостерігати за об'єктами природи, встановлювати зв'язки між висотою Сонця на небі і з'ясувати, чому бувають пори року: весна, літо, осінь, зима. Виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до навколишнього світу. |
|
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 17 |
|
УРОК 17 Тема. Жива і нежива природа. Що належить до природиМета: формувати поняття «природа», розвивати уміння спостерігати за об'єктами природи, вміння групувати предмети за певними ознаками (належить чи не належить до живої природи). Виховувати любов до природи, шанобливе ставлення до речей, які створені людиною. |