Показано матеріалів: 1101-1110
|
Урок 20 Тема. Рослини. Рослини в житті людейМета: Розширити та уточнити знання учнів про різноманітність рослин, умови їх зростання; формувати уявлення та поняття про цілісність світу; вчити розпізнавати і наводити приклади рослин із навколишнього середовища, спостерігати за ними, встановлювати найпростіші зв’язки між неживою природою (сонячним світлом, водою, повітрям і поживними речовинами) та рослинами; ознайомити з різноманітністю кімнатних рослин, довести цінність рослин для людини (естетичну, практичну, оздоровчу); формувати вміння порівнювати рослини (за розміром, місцем зростання, використанням їх людиною); виховувати прагнення доглядати кімнатні рослини. |
|
Урок 19 Тема. Ґрунт. Як дбати про землюМета: Дати учням уявлення про ґрунт як верхній пухкий шар землі, на якому зростають рослини; застосовуючи методи дослідницької діяльності, переконати дітей, що у ґрунті є повітря; розповісти про значення ґрунту для рослин і тварин; ознайомити з перетворювальною діяльністю людей: як люди дбають про землю; розвивати загальнонавчальні уміння учнів; сприяти накопиченню досвіду особистісного ставлення до системи цінностей українського суспільства; виховувати пошану до землі. |
|
Урок 18 Тема. Як берегти водуМета: Розповісти учням про значення води в житті людини, про «живу» і «мертву» воду в казках; розвивати спостережливість, мислення дітей; спрямовувати практичну діяльність учнів, пов’язану з охороною та збереженням природних багатств; виховувати повагу до традицій українського народу шанувати воду, дбайливе ставлення до води. |
|
Урок 17 Тема. Якою вода буває. Що вода можеМета: Дати учням уявлення про властивості води (прозора, рідка, без кольору, без запаху, розчиняє деякі речовини), про зміни станів води (твердий, рідкий, газоподібний); розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підхід до пізнання властивостей води; розповісти про значення води для рослин, тварин, людини; сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку молодших школярів. |
|
Урок 16 Тема. Повітря. ВітерМета: Дати учням уявлення про властивості повітря та його значення для рослин, тварин, людини; викликати інтерес до пізнання природи, до дослідницької діяльності, бажання зрозуміти сутність явищ; ознайомити з перетворювальною діяльністю людини: як людина використовує силу вітру; формувати досвід творчої діяльності учнів, розвитку загально-навчальних умінь; спрямовувати практичну діяльність учнів; вчити їх дбати про чистоту повітря. |
|
Урок 15 Тема. Чому буває літо, осінь, зима, веснаМета: Дати уявлення учням про вплив висоти Сонця на зміну пір року; вчити встановлювати причинно-наслідкові зв’язки у природі на основі власних спостережень: залежність між висотою Сонця і кількістю тепла, яке воно посилає на Землю; на основі цього з’ясувати, чому буває літо, осінь, зима, весна; вчити розрізняти пору року за ознаками; сприяти засвоєнню емпіричних та узагальнених уявлень і понять, які відображають основні властивості та закономірності реального світу. |
|
Урок 14 Тема. СонцеМета: Формувати в учнів уявлення про Сонце, про значення сонячного світла і тепла для рослин, тварин, людини; вчити спостерігати за висотою сонця і встановлювати найпростіші зв’язки між висотою Сонця і кількістю тепла, яке Сонце посилає на землю; сприяти формуванню в учнів потреби до пізнання світу. |
|
Урок 12 Тема. Сервіруємо стіл. Як необхідно поводитися за столомМета: Розкрити зміст столового етикету, його доцільності; навчати сервірувати стіл, користуватися столовими приборами; формувати навички культурної поведінки за столом під час вживання їжі; сприяти розвитку самостійності, активності; привчати дітей дякувати тим, хто приготував сніданок, обід, вечерю; викликати бажання допомогти дорослим у цьому. |
|
Урок 13 Тема. Що належить до природи. Природа жива і неживаМета: Розширити знання учнів про різноманітність природи; формувати уявлення про живу та неживу природу, про перетворювальну діяльність людини; сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку молодших школярів; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками (належить, не належить до природи), порівнювати предмети живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; вчити аргументувати та доводити свої думки про живу та неживу природу; розвивати пізнавальну активність учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи та речей, створених людиною. |
|
Урок 11 Тема. Чемним потрібно бути всюди. У музеї. Запрошуємо до театруМета: Познайомити дітей із призначенням театру, храму, музею, бібліотеки; ознайомити з правилами культурної поведінки в цих громадських місцях; сприяти засвоєнню духовних цінностей; створити передумови для усвідомленого сприймання і засвоєння учнями соціальних та морально-правових норм, історичних, національно-культурних традицій українського народу; виховувати шанобливе ставлення до служителів храму, працівників, музею, бібліотекарів. |