Показано матеріалів: 1081-1090
Урок 06. РІДНІ СЕРЦЮ МЕЛОДІЇ |
Урок 05. НАЙДРЕВНІША МУЗИКА |
Урок 04. ОСІННІ НАСТРОЇ В МУЗИЦІ |
Урок 03. ЯКИЙ НАСТРІЙ І ЯК ЙОГО ПЕРЕДАЄ МУЗИКА? |
Урок № 02. МУЗИКА ПЕРЕДАЄ ПОЧУТТЯ ЛЮДИНИ |
Урок № 1. ЗУСТРІЧ ЗІ ШКОЛОЮ ТА МУЗИКОЮ. МУЗИКА НАВКОЛО НАС |
|
Урок 35 Тема. Свята нашої країниМета: Формувати уявлення про деякі державні, народні і релігійні свята: Святого Миколая, Новий Рік, Різдво Христове, Великдень: продовжити роботу над формуванням шанобливого ставлення до матері: поповнити знання учнів про українське суспільство; сприяти накопиченню досвіду особистісного ставлення до системи цінностей українського суспільства; виховувати патріотизм, любов до матері. |
|
Урок 34 Тема. Державні символи УкраїниМета: Формувати первинне уявлення про герб, прапор, гімн України; сприяти засвоєнню духовних цінностей у різноманітних сферах; створити передумови для усвідомленого сприймання і засвоєння соціальних норм, історичних, національно-культурних традицій українського народу; виховувати шанобливе ставлення до українських державних символів. |
|
Урок 32 Тема. Наша держава — УкраїнаМета: Формувати уявлення та поняття про природне і соціальне оточення як середовище життєдіяльності людини, її належність до природи і суспільства; дати учням первинне уявлення про Україну як державу, про усвідомлення своєї приналежності до України; розповісти про столицю України, про гори, моря і річку Дніпро; сприяти розвитку спостережливості, мислення дитини, уяви, пам’яті, активності; виховувати громадянські почуття, любов до Батьківщини. |
|
Урок 31 Тема. Як одяг до нас прийшов. Що з чого. іграшкиМета: Сприяти накопиченню у школярів досвіду особистісного ставлення до системи цінностей українського суспільства, засвоєнню національно-культурних традицій українського народу; формувати в учнів уявлення про те, як виник одяг, про деякі традиційні елементи в одязі; розповісти про старовинні дитячі іграшки; виховувати прагнення брати участь у посильному дослідженні особливостей національного одягу свого краю. |