Показано матеріалів: 1091-1100
|
Урок 30 Тема. Що виготовляють або вирощують там, де ти живеш. Як хліб на стіл прийшов. Вшанування хлібаМета: Сприяти накопиченню досвіду особистісного ставлення учнів до системи цінностей українського суспільства; дати учням уявлення про заняття дорослих у місті чи селі, де вони живуть; розповісти, як з’явився хліб на столі; сприяти розвитку спостережливості, мислення, активності; виховувати гуманну, творчу, соціальне активну особистість, яка здатна дбайливо ставитися до хліба, шанувати працю, трудівників. |
|
Урок 29 Тема. Пам’ятки старовини рідного краю. Народні майстри. Хто живе поруч із тобоюМета: Створити передумови для усвідомленого сприймання і засвоєння соціальних та морально-правових норм, історичних, національно-культурних традицій українського народу; ознайомити учнів із виробами народних майстрів; розвивати інтерес учнів до пізнання культури і традицій рідного краю; викликати патріотичні почуття, негативне ставлення до руйнування або пошкодження об’єктів природи, історичних пам’яток свого краю; виховувати в учнів кращі людські якості: поважати родичів, сусідів, допомагати їм, турбуватися про них; вправляти учнів у ввічливому спілкуванні з ними; розвивати дружні стосунки зі своїми сусідами. |
|
Урок 28 Тема. Де ти живешМета: Поповнити знання учнів про українське суспільство, довкілля, в якому живе дитина; дати учням уявлення про природні умови міста (села); вчити називати місто (село), вулиці, свою домашню адресу; ознайомити учнів із різноманітністю природи, господарською діяльністю населення рідного краю; виховувати патріотичні почуття. |
|
Урок 27 Тема. Їх потрібно охороняти. Чи знаєш ти рослини і твариниМета: Ознайомити учнів з охороною і збереженням природи рідного краю, із тваринами, які охороняються; підвести учнів до розуміння того, що життя людини залежить від природи, а здоров’я природи залежить від людини; розповісти учням як створити книгу «Скарги рослин і тварин; спрямовувати практичну діяльність учнів, пов’язану з охороною та збереженням природних багатств; виховувати бажання турбуватися про тварин. |
|
Урок 26 Тема. Вшанування тваринМета: Створити передумови для усвідомленого сприймання і засвоєння учнями соціальних та морально-правових норм, історичних, національно-культурних традицій українського народу; розповісти учням, яких птахів здавна шанують в Україні; вчити спостерігати за птахами; ознайомити учнів з системою цінностей у ставленні до природи; виховувати пошану до птахів, інтерес до пізнання природи. |
|
Урок 25 Тема. Живий куточокМета: Розширити знання учнів про тварин, які живуть поруч із людиною; розвивати уміння спостерігати за тваринами, описувати зовнішній вигляд тварин найближчого оточення, доглядати за ними; сприяти розвитку активного пізнавального ставлення до природного оточення; вчити турбуватися про тварин у різні пори року, підгодовувати птахів. |
|
Урок 24 Тема. Іменна книжка тваринМета: Познайомити учнів із традиційними кличками тварин, які живуть поряд з людиною; сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, активності дітей; розповісти їм, як створити іменну книжку тварин; спонукати до спостереження за тваринами, до читання казок про них; спрямовувати практичну діяльність учнів, пов’язану з дбайливим ставленням до домашніх тварин; вчити піклуватися про них. |
|
Урок 23 Тема. Тварини в житті людейМета: Розкрити цінність тварин для людини; розповісти, що люди отримують від тварин; сприяти формуванню в учнів потреби до пізнання світу, засвоєння емпіричних та узагальнених уявлень і понять, які відображають основні властивості й закономірності реального світу, розширюють пізнавальний досвід; прищеплювати повагу до тварин. |
|
Урок 22 Тема. ТвариниМета: Сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку молодших школярів; розширити та уточнити знання учнів про різноманітність тварин, умови їх проживання; вчити наводити приклади і розпізнавати тварин найближчого оточення; формувати вміння порівнювати тварин, групувати їх за способом пересування, середовищем існування; сприяти розвитку спостережливості, мислення дитини, уяви, пам’яті; прищеплювати почуття шанобливого ставлення до тварин. |
|
Урок 21 Тема. Вшанування рослин. Будь рослинам другомМета: Збагатити знання дітей про довкілля, в якому вони живуть, про охорону і збереження природи рідного краю, а також про охорону рослин; ознайомити з системою цінностей у ставленні до природи; розповісти про оспівування в усній народнопоетичній творчості рослин, якими прикрашали садибу (калина, верба, чорнобривці, мальви),якими лікувалися (звіробій, подорожник, татарське зілля, чебрець); спрямовувати практичну діяльність учнів, пов’язану з охороною та збереженням природних багатств; виховувати дбайливе ставлення до рослин; вчити дотримуватися правил культурної поведінки серед природи. |