Показано матеріалів: 131-140
Тема: Міри маси. Грам Мета: ознайомити учнів з одиницею виміру маси — грамом, співвідношенням між грамом і кілограмом. |
Тема: Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин Мета: ознайомити учнів з поняттям кілометр та співвідношенням між кілометром і метром; вдосконалювати вміння перетворювати іменовані числа. |
Тема: Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини Мета: ознайомити учнів з одиницями виміру довжини, співвідношенням між різними одиницями; вправляти учнів у розв’язанні задач. |
Тема: Визначення числа сотень і десятків у трицифровому числі. Віднімання від трицифрового числа одиниць будь-якого розряду Мета: навчити учнів у трицифровому числі визначати число сотень, десятків; вправляти учнів у випадках додавання і віднімання, пов’язаних з нумерацією трицифрових чисел. |
Тема: Запис і читання трицифрових чисел. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел Мета: закріплення письмової і усної нумерації трицифрових чисел, вправляти учнів у додаванні і відніманні, пов’язаних з нумерацією чисел. |
Тема: Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел Мета: пояснити запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці додавання розрядних чисел. |
Тема: Читання трицифрових чисел, записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел Мета: закріплювати знання натурального ряду чисел у межах 1000 і розрядний склад трицифрових чисел. |
Тема: Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків і одиниць. Назви розрядних чисел. Мета: закріпити знання про розрядні числа і розрядний склад трицифрових чисел. |
Тема: Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду Мета: ознайомити учнів з утворенням і назвою числа 200 та інших розрядних трицифрових чисел. |
Тема: Аналіз контрольної роботи. Лічба в межах 199. Попереднє і наступне числа до поданого числа Мета: проаналізувати помилки, допущені у контрольній роботі; виконати роботу над ними. Ознайомити учнів з усною нумерацією чисел другої сотні. |