💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 174
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: «« 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 17 18 »»


Урок 16

Тема: Як людина сприймає інформацію? Робота в графічному редакторі Paint. Робота за допомогою лівої і правої кнопки миші

Мета: 1. Ознайомлення з темою "Як людина сприймає інформацію”?

2 Клас | Інформатика (Сходинки до інформатики) | Переглядів: 1069 | Додав: SYLER

Урок 14

Тема: Інформаційні процеси. Що можна робити з інформацією.Робота в графічному редакторі Paint. Робота з пензликом

Мета: 1. Продовжувати знайомити учнів з можливостями графічних редакторів;


Урок 13

Тема: Що таке інформація? Робота в графічному редакторі Paint. Робота з олівцем і гумкою

Мета: 1. Ознайомлення з поняттям "інформація”.


Урок 12

Тема: Робота у графічному редакторі Paint. Робота олівцем

Мета: 1. Ознайомлення з графічним редактором Paint, панеллю інструментів;


Урок 11

Тема: Робочий стіл. Піктограми. Основні компоненти робочого столу. Панель задач. Програма "Розгорни серветку”

Мета: 1. Ознайомлення учнів із робочим столом комп’ютера, з піктограмами, панеллю задач;


Урок 10

Тема: З історії створення ЕОМ. Програма "Кубики із складами”

Мета: 1. Розширення знань дітей про історію створення ЕОМ;


Урок 9

Тема: Знайомство з обчислювальними приладами і прототипами ЕОМ. Програма "Слово в лабіринті”

Мета: 1. Ознайомлення учнів з обчислювальними приладами і прототипами ЕОМ.


Урок 8

Тема: Короткі історичні відомості про старовинні обчислювальні прилади. Програма "Космодром”

Мета:1. Закріплення навичок роботи з маніпулятором мишею ;


Урок 6

Тема: Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. "Розбірнімалюнки”

Мета: 1. Формування умінь роботи з комп’ютером, користування мишею.


Урок 5

Тема: Істинні та хибні висловлювання. Приклади логічних умов у повсякденному житті. Програма "Мильні бульки”

Мета: 1. Розкриття змісту поняття "істинні та хибні висловлювання”, розрізнення їх;