Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Урок 16 Тема: Як людина сприймає інформацію? Робота в графічному редакторі Paint. Робота за допомогою лівої і правої кнопки мишіМета: 1. Ознайомлення з темою "Як людина сприймає інформацію”? |
Урок 14 Тема: Інформаційні процеси. Що можна робити з інформацією.Робота в графічному редакторі Paint. Робота з пензликомМета: 1. Продовжувати знайомити учнів з можливостями графічних редакторів; |
Урок 13 Тема: Що таке інформація? Робота в графічному редакторі Paint. Робота з олівцем і гумкоюМета: 1. Ознайомлення з поняттям "інформація”. |
Урок 12 Тема: Робота у графічному редакторі Paint. Робота олівцемМета: 1. Ознайомлення з графічним редактором Paint, панеллю інструментів; |
Урок 11 Тема: Робочий стіл. Піктограми. Основні компоненти робочого столу. Панель задач. Програма "Розгорни серветку”Мета: 1. Ознайомлення учнів із робочим столом комп’ютера, з піктограмами, панеллю задач; |
Урок 10 Тема: З історії створення ЕОМ. Програма "Кубики із складами”Мета: 1. Розширення знань дітей про історію створення ЕОМ; |
Урок 9 Тема: Знайомство з обчислювальними приладами і прототипами ЕОМ. Програма "Слово в лабіринті”Мета: 1. Ознайомлення учнів з обчислювальними приладами і прототипами ЕОМ. |
Урок 8 Тема: Короткі історичні відомості про старовинні обчислювальні прилади. Програма "Космодром”Мета:1. Закріплення навичок роботи з маніпулятором мишею ; |
Урок 6 Тема: Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. "Розбірнімалюнки”Мета: 1. Формування умінь роботи з комп’ютером, користування мишею. |
Урок 5 Тема: Істинні та хибні висловлювання. Приклади логічних умов у повсякденному житті. Програма "Мильні бульки”Мета: 1. Розкриття змісту поняття "істинні та хибні висловлювання”, розрізнення їх; |