💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Короткі історичні відомості про старовинні обчислювальні прилади. Програма “Космодром”

Урок 8

Тема: Короткі історичні відомості про старовинні обчислювальні прилади. Програма "Космодром”

Мета:1. Закріплення навичок роботи з маніпулятором мишею ;

2. Ознайомлення з старовинними обчислювальні прилади;

3. Розвиток кмітливості, просторового мислення, логіки, уваги;

4. Сприянняформуванню алгоритмічного мислення;

5. Виховання охайності, почуття взаємодопомоги.

Обладнання:  підручник, зошит з інформатики, таблиця з клавіатурою, картки.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Повторення правил техніки безпеки.

- Як потрібно заходитидо комп’ютерного класу?

- Поведінка дітей в комп’ютерному класі.

- Коли можна розпочинати роботу за комп’ютером?

- На якій відстані повинні сидіти діти за комп’ютером?

- Що потрібно робитипо закінченню роботи в комп’ютерному класі?

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

- Якідії можна виконувати за допомогою комп’ютерної миші?

ІV. Повідомлення теми і завданьуроку.

- Сьогодні ми на машині часу відправимося у далеке минуле нашої планети, познайомимось з обчислювальними прилади, якими користувалися наші предки. Продовжимо працювати у Центрі керування польотами ракет.

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Розповідь вчителя про те, як раніше рахували люди.

2. Робота з підручником(ст. 18 ).

- Використання інтерактивної технології « Навчаючись учусь».

Учні читаютьсамостійно статтю «З чого усе почалося» і дають відповіді на поставлені запитання.

Абаки

. Хвилинка відпочинку.

VІІ. Практична робота.

1. Продовження удосконалення обчислювальних навичок за програмою "Космодром”.

2. Релаксація.

Уявіть собі, що ви спостерігаєте за дітьми, які спускаються з гірки. Простежте очима за цими дітьми. Подивітьсяв далину. Подивіться на кінчик носа. Підніміть очівверх, а потім вниз.

ІХ.Логічна сторінка "Для розумників і розумниць”.

 Учні працюють в групах.

1. Завдання 1 (підручник, ст.19): розв’язати задачу.

2. Завдання 2 (підручник, ст.19): встановити закономірність і продовжити ряд.

3. Завдання 3 (підручник, ст.19): прочитати назву держави і столиці.

4. Намалюй предмети так, щоб одна картинка відображала істинне висловлення, а інша – хибне. Сформулюй ці висловлення.

Х. Підсумок уроку

- Чи цікавим був урок ?Що найбільше сподобалося на уроці?

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 1386 | Рейтинг: 0.0/0
Робота з папером. Писанка
Узагальнюючий урок із теми «Мова живопису й графіки». Колективна робота «Хто ...
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13
Брати наші менші. Робота з деформованими текстами
Правила поведінки у громадських місцях
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]