Урок 8 Тема: Короткі історичні відомості про старовинні обчислювальні прилади. Програма "Космодром”Мета:1. Закріплення навичок роботи з маніпулятором мишею ; 2. Ознайомлення з старовинними обчислювальні прилади; 3. Розвиток кмітливості, просторового мислення, логіки, уваги; 4. Сприянняформуванню алгоритмічного мислення; 5. Виховання охайності, почуття взаємодопомоги. Обладнання: підручник, зошит з інформатики, таблиця з клавіатурою, картки. Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Повторення правил техніки безпеки. - Як потрібно заходитидо комп’ютерного класу? - Поведінка дітей в комп’ютерному класі. - Коли можна розпочинати роботу за комп’ютером? - На якій відстані повинні сидіти діти за комп’ютером? - Що потрібно робитипо закінченню роботи в комп’ютерному класі? ІІІ. Актуалізація опорних знань. - Якідії можна виконувати за допомогою комп’ютерної миші? ІV. Повідомлення теми і завданьуроку. - Сьогодні ми на машині часу відправимося у далеке минуле нашої планети, познайомимось з обчислювальними прилади, якими користувалися наші предки. Продовжимо працювати у Центрі керування польотами ракет. V. Вивчення нового матеріалу. 1. Розповідь вчителя про те, як раніше рахували люди. 2. Робота з підручником(ст. 18 ). - Використання інтерактивної технології « Навчаючись учусь». Учні читаютьсамостійно статтю «З чого усе почалося» і дають відповіді на поставлені запитання. Абаки VІ. Хвилинка відпочинку. VІІ. Практична робота. 1. Продовження удосконалення обчислювальних навичок за програмою "Космодром”. 2. Релаксація. Уявіть собі, що ви спостерігаєте за дітьми, які спускаються з гірки. Простежте очима за цими дітьми. Подивітьсяв далину. Подивіться на кінчик носа. Підніміть очівверх, а потім вниз. ІХ.Логічна сторінка "Для розумників і розумниць”. Учні працюють в групах. 1. Завдання 1 (підручник, ст.19): розв’язати задачу. 2. Завдання 2 (підручник, ст.19): встановити закономірність і продовжити ряд. 3. Завдання 3 (підручник, ст.19): прочитати назву держави і столиці. 4. Намалюй предмети так, щоб одна картинка відображала істинне висловлення, а інша – хибне. Сформулюй ці висловлення. Х. Підсумок уроку - Чи цікавим був урок ?Що найбільше сподобалося на уроці? | |
| |
Переглядів: 1386 | |
Робота з папером. Писанка |
Узагальнюючий урок із теми «Мова живопису й графіки». Колективна робота «Хто ... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13 |
Брати наші менші. Робота з деформованими текстами |
Правила поведінки у громадських місцях |
Всього коментарів: 0 | |