Урок 10 Тема: З історії створення ЕОМ. Програма "Кубики із складами”Мета: 1. Розширення знань дітей про історію створення ЕОМ; 2. Ознайомлення з програмою "Кубики із складами”; 3. Відпрацювання навиків роботи з маніпулятором – мишею, зокремаперетягування об’єктів, використовуючи ліву кнопку "миші” (не відпускаючи її); 4. Розвиток логічного мислення, мовлення, пам’яті, уваги; 5. Збагачення словникового запасу новими прислів’ями; 6. Виховання інтересу до рідної мови. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Закріплення правил т/б при роботі з комп’ютером. -Як треба заходити до кабінету інформатики? - Чи можна торкатися руками роз’ємів сполучних кабелів, тильної сторони монітора? - Чи можна водити пальцем по монітору? - Чим можна показати об’єкт на моніторі? - Хто дає дозвіл включати і виключати апаратуру? - Чи можна працювати за комп’ютером в вологому одязі або з вологими руками. І т.д. ІІІ. Перевірка домашнього завдання. 1. Перевірити, як діти вміють виконувати команду "клацання” лівою і правою кнопкою "миші”. 2. Зачитати розшифровані слова. ІV. Актуалізація опорних знань учнів. 1. Інтелектуальна граматична гра "Дотепник”. Завдання. Ло, пед, ве, си – це склади. Швидше слово з них склади! (Велосипед) Варіанти. Ли, кро, ко, ди -(крокодили) Ро, ди, смо, на – ( смородина) Че, ки, ре, ви – ( черевики) Ман, са, дра, ла – ( саламандра) V. Повідомленнятеми і завдань уроку. Сьогодні ви дізнаєтесь про історію створення ЕОМ та їх види. Навчимося грати в гру "Кубики з складами”, використовуючи ліву кнопку "миші” для перенесення об’єкту. Ви ознайомитесь з новими прислів’ями. VІ. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу. 1. Розповідь учителя про історію створення одної з перших в Європі ЕОМ. 2. Робота з підручником. с. 22 Сергій Олексійович ЛебедєвЕОМ, розроблена С.О.Лебєдєвим Перша радянська цифрова ЕОМ – М1Мала електронно-обчислювальна машина - Хто ж створив першу ЕОМ? ( Сергій Олексійович Лебєдев) 3. Робота в зошиті. Намалювати ЕОМ, якою ви собі її уявляєте. 4.Фізхвилинка VII. Робота з комп’ютером. 1. Відкриваємо програму"Сходинки”. 2. Вибираємо 1 – 2 клас. 3. Вибираємо свою тему. 4. Пояснення правил гри. Інформація для вчителя. На стелажі розставлено кубики з написаними на них складами таким чином, що вони утворюють речення. Деякі кубики "впали” зі свого місця на підлогу. Завдання учня – знайти для кожного кубика з підлоги місце на стелажі і поставити їх на полиці так, щоб можна було прочитати речення. Зауваження. При розташуванні кубиків слід пам'ятати два правила. 1. Кубики, що утворюють одне слово, мають бути розташовані на одній поличці і в одній секції, тобто їх не може розділяти стінка-перегородка. 2. Кубики, що складають одне слово, мають стояти достатньо близького один до одного. Вважається що два кубики стоять поряд, якщо між ними не можна поставити інший кубик. Так само, як і попередня, ця програма має приховане меню, що дозволяє вчителю використати її додаткові функції. "Кількість пропущених кубиків”. Вчитель може вказати, яка частина кубиків буде скинута на підлогу, обравши значення від 20% до 60%. Таким чином, учням, які досить швидко виконують прості завдання, вчитель може запропонувати більш складні. "Порядок речень”. Програма зчитує речення з файлу "Кубики. Іnі”, який знаходиться в тій самій папці, що й сама програма. Вчитель може визначити, чи пропонувати учневі завдання у тому ж порядку, в якому записані речення у файлі, вказавши пункт "Всі речення послідовно”. Якщо ж вчитель вкаже пункт "Випадковий порядок”, програма буде обирати речення з файлу випадково. "Редагувати файл речень”. Як і в попередній програмі, вчитель може змінити файл речень. Наприклад, ви може скласти файл із загадок на конкретну тематику. Друкуючи речення, поділяйте слова на склади символом "дефіс”. Уникайте надто довгих складів, які складаються з 5-ти - 6-ти літер. Кількість складів у реченні повинна не перевищувати 30. Це максимальна кількість кубиків. Додаткові пояснення ви знайдете у самому файлі слів. Зауваження. Для редагування файлу речень програма запускає стандартний для WINDOWS редактор текстових файлів. Це "Блокнот” ("Notepad” в англ. версії). Перевірте опцію "Перенос по словам” з меню "Правка" (Edit / Word Wrap в англ. версії) — зручніше, коли вона буде вимкнена. Цей пункт меню, як і пункт "Порядок речень”, не доступний під час сеансу гри. Кнопки "Розпочати” та "Припинити”. Кнопка "Розпочати” розпочинає сеанс гри, а "Припинити” — перериває гру. 5. Постановка проблемного запитання. - Як перемістити кубики в потрібне віконечко? 6. Пояснення вчителя. 7. Практична діяльність учнів. 8. Перевірка роботи з коментуванням. - Як розумієте дане прислів’я? ( Виховний момент) VIII. Підсумок уроку.. - Що нового дізналися? - Як правильно перемістити об’єкт з місця на місце? - Чимцікавий був урок? - Що найбільше сподобалось? IX. Домашнє завдання. с. 22 - 23. | |
| |
Переглядів: 1495 | |
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач... |
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни... |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків |
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння |
Всього коментарів: 0 | |