Урок 12 Тема: Робота у графічному редакторі Paint. Робота олівцемМета: 1. Ознайомлення з графічним редактором Paint, панеллю інструментів; 2. Відпрацювання вміння працювати олівцем. 3. Розвиток логічного та алгоритмічного мислення. 4. Виховання почуття гармонії та естетичного смаку. Тип уроку: урок застосування знань умінь і навичок Обладнання: ПК із завантаженим графічним редактором, роздатковий матеріал. Хід уроку І. Організаційний момент. - Добрий день, в добрий час, Рада, діти, бачить вас. Ви, почули всі дзвінок? - Він покликав на урок. - Кожний з вас приготувався? - На перерві постарався. - Тож сідайте. діти, тихо Домовляймось не шуміти Все тихесенько робити . ІІ. Актуалізація опорних знань. - Не розкриваючи книжок, пригадайте, які речі зображені на столі (олівець, косинець, книжка, пензлик, лампа, каструля, гиря, чобіт) - Які речі зайві?( каструля, гиря, чобіт) - Чому? ( бо це письмовий стіл) - А які ще бувають столи? - Який стіл має комп’ютер? - Що на ньому розташовано? (піктограми) - Прочитайте по словнику тлумачення назви піктограми. - Які саме піктограми зображені на робочому столі? ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку. Загадка. Маленький хлопчик у дерев’яній кожушині, по білому полю походжає сліди за собою залишає. (Олівець) - Яку роботу виконує олівець? - Чи вмієш ти тримати олівець та малювати ним? - Прочитайте тему уроку. - Чого ви чекаєте від цього уроку? ІV. Робота над новим матеріалом 1. Робота з підручником с.26. Читання тексту, ознайомлення з піктограмою Paint. 2. Повторення правилбезпечної роботи за комп’ютером. – Послухайте, як поводив себе у комп’ютерному класі Петя П’яточкін і виправте помилки, які він допустив. Петя П’яточкін швидше за всіх вмостився на стілець, підклавши ногу під себе. Він наблизився до екрана монітора і, не чекаючи дозволу вчителя, почав тиснути на клавіші клавіатури. Потім доторкнувся брудним пальцем до екрана монітора і закричав: "Маріє Іванівно, а чого у мене екран погас?!” – Які правила безпеки порушив Петя П’яточкін? 3. Робота за комп’ютером. - Знайдіть на екрані монітора піктограму Paint. - Підведіть вказівник миші до піктограми. - Клацніть двічі лівою кнопкою - Якщо дії правильні, то перед тобою програма Paint. 4. Ознайомлення з панеллю інструментів. 5. Вибір інструмента "олівець”. 6. Фізкультхвилинка. Вправи для пальців рук тавправи для збереження зору. 7.Робота інструментом "олівець”. - Підведи вказівник миші до інструмента "олівець” і клацни один раз лівою кнопкою. Ти тримаєш олівець, малюй ним на аркуші. (Тренувальний малюнок) V. Логічна сторінка "Для розумників і розумниць”. 1. Завдання "Помилка художника” (підручник, ст.27) 2. Завдання "Перетворення”: перетворити круг на предмет. VІ. Підсумок уроку.. – Що найбільше запам’яталося на уроці? – Що сподобалося? | |
| |
Переглядів: 1349 | |
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain... |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к... |
Народні іграшки з глини |
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини |
Всього коментарів: 0 | |