Урок 5 Тема: Істинні та хибні висловлювання. Приклади логічних умов у повсякденному житті. Програма "Мильні бульки”Мета: 1. Розкриття змісту поняття "істинні та хибні висловлювання”, розрізнення їх; 2. Ознайомлення з прийомом роботи з мишею – подвійним щигликом; 3. Розвиток логічного мислення учнів, уваги, пам’яті. 4. Закріплення правил поводження у комп’ютерному класі. 5. Виховання цікавості до інформатики. Обладнання: Комп’ютерна програма "Мильні бульки”, картки із логічними завданнями. Хід уроку І. Організація класу до уроку. Повторення правил поводження у комп’ютерному класі. ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку. ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Розповідь з елементами бесіди. Послухайте речення, які склав Елзік, і висловіть свою думку: – На березі достигли соковиті груші. – У лісах збирають солодкі кавуни. – Якщо до двох додати три, то отримаємо шість. (Ці висловлення неправильні або хибні). –Змініть їх так, щоб вони стали правильними або істинними. 2. Робота над статтею підручника (ст.12). 3. Робота у групах. Придумайте по 2 істинних та хибних висловлень. 4. Фізкультхвилинка. ІV. Практична робота. 1. Повторення правил безпеки роботи з комп’ютером. – На якій відстані від монітора слід сидіти? – Чи можна працювати за комп’ютером, коли вологі руки? 2. Бесіда-інструкція за програмою "Мильні бульки”. – Чи подобається вам пускати мильні бульбашки? Як цікаво їх видувати, спостерігати за тим, як вони розростаються, переливаючись усіма барвами веселки. Гра "Мильні бульки” пропонує вам допомогти лопнути бульбашкам, які пролітають на екрані. Завдання – клацати по бульках лівою кнопкою миші: по порожній – 1 раз, по бульбашці з метеликом – двічі (тренувальні вправи – подвійний щиглик лівою кнопкою миші). Якщо не встигли клацнути по бульці, то вона летить угору, наштовхується на нижній край ширми і лопається, ширма при цьому трохи опускається вниз. Гра закінчується, коли гравець клацне по ширмі або коли ширма повністю закриє поле гри. За кожну бульку без метелика ви отримаєте 1очко, а за бульку з метеликом – 5очок. Через кожні 20 очок швидкість гри збільшується. Початок гри – клавіша "пропуск” або клацання лівою кнопкою миші по ширмі. Перед початком гри можна вказати її швидкість. Для переривання гри –клавіша "пропуск”. V. Логічна сторінка "Для розумників і розумниць”. 1. Робота у парі. "Незакінчені речення” (підручник, ст.13). 2. Робота у малій групі. Складання подібних висловлень (підручник, ст.13). 3. Об’єднання предметів у групи (підручник, ст.13). 4. Логічне завдання (підручник, ст.13). 5. Виправ, де неправильний підпис на правильний. АпельсинАвтомобільШипшина 6. Намалюй картинку, щоб вона відповідала підпису: Червона тарілкаЧотирикутний предмет VІ. Підсумок уроку.. – Що нового дізналися? – Наведіть приклад істинного та хибного висловлення. – Що сподобалося найбільше? – Що було складним? – Яке б завдання хотіли виконати вдома? | |
| |
Переглядів: 4019 | |
Брати наші менші. Робота з деформованими текстами |
Фрукти та овочі виліплені із пластиліну |
Узагальнюючий урок із теми «Мова живопису й графіки». Колективна робота «Хто ... |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
Робота з папером. Писанка |
Всього коментарів: 0 | |