Урок 13 Тема: Що таке інформація? Робота в графічному редакторі Paint. Робота з олівцем і гумкоюМета: 1. Ознайомлення з поняттям "інформація”. 2. Знайомство з можливостямиграфічних редакторів. 3. Повторенняправилроботи з олівцем у графічному pедакторіPaint. 4. Відпрацювання умінь роботи з гумкою; 5. Створення малюнка за допомогою олівця та гумки. 6. Розвиток логічного мислення, творчих здібностей, просторової уяви. 7. Вихованняінтересу до предмета інформатики. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Повторення правил техніки безпеки. Гра "Закінчи речення” – Заходити у комп’ютерний клас потрібно … (спокійно, не поспішаючи); – Від монітора сиди на відстані … (не менше 50см); – На клавіші потрібно натискати … (плавно, без різких ударів); – Строго забороняється торкатися … (роз’ємів, проводів, кабелів); – Строго забороняється включати і виключати апаратуру без … (дозволу вчителя). ІІІ. Перевірка домашнього завдання. Діти демонструють малюнки,виконані на альбомному аркуші, за темою "Бабусине подвір’я”. - Чи все відразуу вас виходило при виконанні роботи? (Ні). - Якими інструментами ви користувалися? (Олівцем, гумкою) - Яку операцію ви виконувалигумкою? ІV. Повідомленнятеми імети уроку. - Сьогодніми познайомимося, як працювати гумкоюв графічному редакторіPaint. Спробуємостворити власнімалюнкизадопомогоюолівця і гумки. V. Вивченнянового матеріалу. 1. Розповідь учителя. Коли ми хочемо створити малюнок на папері, потрібно користуватися олівцем і гумкою. Згадаємо, як ми працювали в графічному редакторі Paintолівцем. Наводимо вказівник мишки на панель інструментів і натискуємо лівою кнопкою мишки на значок «олівець». Під панеллю інструментів відкривається віконечко, в якому ми можемо вибрати товщину ліній, натиснувши на обране лівою кнопкою мишки. На палітрі кольорів вибираємоколір, яким будемо малювати. 2. Робота з підручником. Читання вчителем статті на ст.29. - Де знаходиться гумка на панелі інструментів? - Як нею користуватися? 3. Релаксація. Зарядка для очей. 4. Практична робота на комп’ютері. - Тепер ми вміємо користуватися не лише олівцем, а й гумкою. Спробуємо створити власний малюнок – гриб. V. Фізкультхвилинка. Петрик йшов, йшов, йшов І грибок знайшов. Взяв в корзинку й далі пішов… (Ягідку, горішок) VI. Продовження вивчення нового матеріалу. 1.Слухання звукозапису про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію. 2. Бесіда. - Що таке інформація? Наведіть приклади. 3. Закріплення вивченого. Робота в парах. Діти повідомляють один одному різну інформацію. 4. Логічна сторінка "Для розумників і розумниць”. Завдання (підручник, ст.29) VII. Підсумок уроку -З яким новим інструментом в графічному редакторі Paint ви познайомились? - Якним користуватись? -Що таке інформація? Заслуховуваннякращихпар. | |
| |
Переглядів: 1141 | |
З чистого джерела народної мудрості. Урок позакласного читання |
Лукаві "є" та "и" |
Фрукти та овочі виліплені із пластиліну |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
Всього коментарів: 0 | |