УРОК 91 Тема: Таблиця додавання числа 7. Попереднє ознайомлення із задачею на знаходження невідомого від'ємникаМета: розглянути випадки додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду □ + 7; продовжувати складання таблиці додавання; ознайомити із задачею на знаходження невідомого від'ємника; розвивати обчислювальні навички, спостережливість, логічне мислення учнів; виховувати уважність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба 87 1110104 + 6- 4+ 5 6 9 12 1398 2 Розв'язування кругових прикладів 7 + 411 - 4 + 5 12 - 3 9 + 5 14 - 6 + 5 13 - 6 3 Розв'язування задач. Математичний диктант • Уранці на клумбах розпустилося 8 айстр, а ввечері — на 3 більше. Скільки айстр розпустилося на клумбах увечері? • У кіоск привезли 6 ящиків яблук і 4 ящики груш. На скільки більше привезли ящиків з яблуками, ніж із грушами? • Дмитрик розфарбував в альбомі 4 малюнки, після чого йому залишилося розфарбувати ще 2. Скільки всього малюнків потрібно було розфарбувати Дмитрикові в альбомі? • Діти гралися у дворі. 2 хлопчики тримали скакалку, а 6 дівчат стрибали через неї. Скільки дітей гралося у дворі? • Пташки дзьобали зерно. Спочатку полетіли 4 пташки, а потім — ще 5. Скільки всього птахів полетіло? Взаємоперевірка робіт. 4 Каліграфічна хвилинка — Відгадайте загадку. В неї є одна нога, А сама, як кочерга. Цифра ця відома всім, А як зветься вона?... (Сім). — Напишіть у зошиті рядок цієї цифри. 5 Доповни до 10 числа 4; 7; 9 — Молодці, ви добре засвоїли матеріал попередніх УРОКів. Сподіваюся, що і новий матеріал ви засвоїте успішно. III. Повідомлення мети і задач уроку — Сьогодні на уроці ми ознайомимося з новими прийомами додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток (додавання частинами), складемо таблицю додавання числа 7 з переходом через 10, будемо розв’язувати задачі і приклади. IV. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Пояснення нового матеріалу На дошці схематично записані всі вирази на табличне додавання числа 7. Перші доданки — це числа від 1 до 9. Вони записані у стовпчик. Другим доданком у виразі є число 7. — Прочитайте приклади, до яких записані відповіді. — Прочитайте приклади, які ми ще не вміємо розв’язувати. (7 + 7; 8 + 7; 9 + 7) 2 Первинне закріплення — За даним записом поясніть, як знайти суму чисел 4 + 7 =; 9 + 7 = . 6 1 16 3 Робота над складеною таблицею — Прочитайте таблицю додавання числа 7. — Прочитайте таблицю додавання числа 7, починаючи від найбільшого результату. — Прочитайте тільки результати таблиці. — Прочитайте результати таблиці від найменшого числа до найбільшого. — Затуліть лінійкою відповіді таблиці і прочитайте її напам’ять. ● Фізкультхвилинка Довгоносий чорногуз (Присісти.) У болотечку загруз. Будем його рятувати,(Імітація витягання чорногуза.) За хвостика витягати — 1 + = 8 2 + = 9 3 + = 10 4 + = 11 5 + 7 = 12 6 + = 13 7 + = 8 + = 9 + = Щоб не плакав чорногуз, Що в болотечку загруз. Раз, два, три, чотири, п’ять, Будем ніжки обмивать. Хай летить собі на волю І шукає кращу долю. Ми йому допомагали І в той час відпочивали. А тепер нам час сідати, Будем далі працювати. (Стрибки.) (Імітація обмивання ніжок.) (Помахи руками, як крилами.) (Ходьба на місці.) 4 4 Розв'язування прикладів (з коментуванням) 7 + 4 - 1 =12 - 5 + 7 = 6 + 7 - 10 = 11 - 6 + 7 = 5 + 3 + 7 =16 - 10 + 7 = V.Розвиток математичних знань 1 Робота над текстовою задачею на знаходження невідомого від'ємника Було— 11 машин Поїхало — ? Залишилося — 5 машин ● Робота з лічильним матеріалом — Викладіть стільки паличок, скільки було машин спочатку. — Відсуньте стільки паличок, скільки машин залишилося. — Що означають палички, які залишилися нерухомими? (Кількість машин, які поїхали.) — Скільки машин поїхало? (6) — Як ви дізналися? 11 - 5 = 6 (маш.) ● Пальчикова гімнастика 2 Самостійна робота 1 варіант. Випишіть і розв’яжіть нерівності, у яких слід поставити знак «>». 2 варіант. Випишіть і розв’яжіть нерівності, у яких слід поставити знак «<». 4 + 5 □ 5 + 3 3 □ 10 - 49 - 2 □ 6 9 - 9 □ 8 - 1 7 □ 8 - 5 8 + 1 □ 10 3 Гра «Яке число загубилося?» 5 + □ = 119 + □ = 1312 - □ = 6 4 + □ = 1214 - □ = 10 8 + □ = 11 VI. Підсумок уроку. Рефлексія — Назвіть відповіді прикладів 4 + 7; 5 + 7; 6 + 7; 7 +7. — У яких прикладах ми можемо використовувати знання про переставний закон додавання? — У якому прикладі цей закон ми не використовуємо? — Молодці! Я задоволена вашою роботою на уроці. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1790 | |
Урок людяності «Краса і добро врятує світ» |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ... |
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Всього коментарів: 0 | |