💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Робочий стіл. Піктограми. Основні компоненти робочого столу. Панель задач. Програма “Розгорни серветку”

Урок 11

Тема: Робочий стіл. Піктограми. Основні компоненти робочого столу. Панель задач. Програма "Розгорни серветку”

Мета: 1. Ознайомлення учнів із робочим столом комп’ютера, з піктограмами, панеллю задач;

2. Вправляння у конструюванні малюнків з геометричних фігур,

3. формування навичок роботи з мишею («перетягування»);

4. Розвиток просторової уяви, пам’яті, логічного мислення;

5. Виховання цікавості до інформатики.

Обладнання:  Комп’ютер, зразки піктограм, роздатковий матеріал.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

Повторення правил безпечної поведінки у комп’ютерному класі, роботі з комп’ютером.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

- Пригадайте, як раніше рахували люди?

- Як звали хлопчика, який мріяв про обчислювальну машину і створив її?

- Де була створена одна із перших в Європі ЕОМ?

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

- Сьогодні на уроці ви ознайомитесь із робочим столом комп’ютера, з піктограмами, основними компонентами робочого столу, панеллю задач. Попрацюєте за комп’ютерами програмою "Розгорни серветку”, будете розв’язувати цікаві завдання для розумників і розумниць.

ІV. Актуалізація опорних знань.

Розповідь з елементами бесіди та використанням мультимедійного проектора.

Стіл обіднійСтіл журнальний

Стіл офіснийСтіл письмовий   

Стіл операційнийСтіл для пеленання малюків

Стіл комп’ютернийРобочий стіл комп’ютера

- Які бувають столи? (Демонстрація різних видів столів: офісні, обідні, письмові, журнальні, операційні, для пеленання малят тощо).

- У комп’ютера є теж стіл. Його називають робочим і побачити можна на екрані монітора.

V.Вивчення нового матеріалу.

1. Бесіда.

- Поміркуйте і розкажіть, що може знаходитися на робочому столі- повара:

-касира:

-лікаря:

-письменника:

- У кожного з вас є робочий стіл вдома. Пригадайте, що на ньому знаходиться?

- Розкажіть, що знаходиться на вашому робочому столі у класі?

2. Пояснення нового матеріалу.

На робочому столі комп’ютера розташовані значки: "Мої документи”, "Мій комп’ютер”, "Корзина”, "Paint”, "Word” тощо.

3. Робота з підручником, ст.24

–Прочитайте у підручнику, що таке піктограми.

– Які піктограми є на робочому столі комп’ютера?

. Практична робота.

1. Знайомство з програмою "Розгорни серветку”.

Інформація для вчителя.

Мета програми — розвивати просторову уяву дітей, зорову пам'ять, увагу.

Програма демонструє дитині квадратну серветку, що складається вчетверо. Потім на серветці з'являється один або декілька вирізів. Учень має подумки розгорнути серветку і уявити, якою вона стане. Саме цей варіант він повинен обрати з кількох запропонованих. Тоді серветка розгортається, і учень бачить правильну відповідь.

Програма пропонує учню три серії прикладів, що подаються одна за одною. Кожна серія характеризується кількістю вирізів у серветці, кількістю варіантів, що пропонується, та кількістю прикладів у серії.

За замовчання, кожна серія складається з 5-ти прикладів. У першій серії серветка має один виріз, кількість пропонованих варіантів — 3. Для другої серії кількість вирізів — 2, пропонованих варіантів — 4. В третій серії серветка має З вирізи, кількість варіантів відповідей — 5.

Вчитель може змінити параметри кожної серії, скориставшись меню "Параметри”

В кінці гри програма повідомляє результат гри — кількість правильних та неправильних відповідей по кожній серії та загальний відсоток правильних відповідей.

Щоб розпочати гру, треба обрати пункт меню "Нова гра”. Щоб вийти з програми — пункт меню "Вихід”.

2. Самостійна робота за комп’ютером.

3. Релаксація.

VІІ. Логічна сторінка "Для розумників і розумниць”

1. Завдання 1 (підручник, ст.25 – самостійно).

2. Завдання 2 (підручник, ст.25 – робота у парі).

3. Пофантазуйте і перетворіть фігури у певні образи.

4.  Закінчіть логічний ряд:

VІІІ. Підсумок уроку..

– Що нового дізналися на уроці?

– Що найбільше сподобалося?

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 1682 | Рейтинг: 0.0/0
Людина — частина живої природи
Конструювання із сірникових коробок. Човник
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє...
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]