Урок 11 Тема: Робочий стіл. Піктограми. Основні компоненти робочого столу. Панель задач. Програма "Розгорни серветку”Мета: 1. Ознайомлення учнів із робочим столом комп’ютера, з піктограмами, панеллю задач; 2. Вправляння у конструюванні малюнків з геометричних фігур, 3. формування навичок роботи з мишею («перетягування»); 4. Розвиток просторової уяви, пам’яті, логічного мислення; 5. Виховання цікавості до інформатики. Обладнання: Комп’ютер, зразки піктограм, роздатковий матеріал. Хід уроку І. Організація класу до уроку. Повторення правил безпечної поведінки у комп’ютерному класі, роботі з комп’ютером. ІІ. Повторення вивченого матеріалу. - Пригадайте, як раніше рахували люди? - Як звали хлопчика, який мріяв про обчислювальну машину і створив її? - Де була створена одна із перших в Європі ЕОМ? ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку. - Сьогодні на уроці ви ознайомитесь із робочим столом комп’ютера, з піктограмами, основними компонентами робочого столу, панеллю задач. Попрацюєте за комп’ютерами програмою "Розгорни серветку”, будете розв’язувати цікаві завдання для розумників і розумниць. ІV. Актуалізація опорних знань. Розповідь з елементами бесіди та використанням мультимедійного проектора. Стіл обіднійСтіл журнальний Стіл офіснийСтіл письмовий Стіл операційнийСтіл для пеленання малюків Стіл комп’ютернийРобочий стіл комп’ютера - Які бувають столи? (Демонстрація різних видів столів: офісні, обідні, письмові, журнальні, операційні, для пеленання малят тощо). - У комп’ютера є теж стіл. Його називають робочим і побачити можна на екрані монітора. V.Вивчення нового матеріалу. 1. Бесіда. - Поміркуйте і розкажіть, що може знаходитися на робочому столі- повара: -касира: -лікаря: -письменника: - У кожного з вас є робочий стіл вдома. Пригадайте, що на ньому знаходиться? - Розкажіть, що знаходиться на вашому робочому столі у класі? 2. Пояснення нового матеріалу. На робочому столі комп’ютера розташовані значки: "Мої документи”, "Мій комп’ютер”, "Корзина”, "Paint”, "Word” тощо. 3. Робота з підручником, ст.24 –Прочитайте у підручнику, що таке піктограми. – Які піктограми є на робочому столі комп’ютера? VІ. Практична робота. 1. Знайомство з програмою "Розгорни серветку”. Інформація для вчителя. Мета програми — розвивати просторову уяву дітей, зорову пам'ять, увагу. Програма демонструє дитині квадратну серветку, що складається вчетверо. Потім на серветці з'являється один або декілька вирізів. Учень має подумки розгорнути серветку і уявити, якою вона стане. Саме цей варіант він повинен обрати з кількох запропонованих. Тоді серветка розгортається, і учень бачить правильну відповідь. Програма пропонує учню три серії прикладів, що подаються одна за одною. Кожна серія характеризується кількістю вирізів у серветці, кількістю варіантів, що пропонується, та кількістю прикладів у серії. За замовчання, кожна серія складається з 5-ти прикладів. У першій серії серветка має один виріз, кількість пропонованих варіантів — 3. Для другої серії кількість вирізів — 2, пропонованих варіантів — 4. В третій серії серветка має З вирізи, кількість варіантів відповідей — 5. Вчитель може змінити параметри кожної серії, скориставшись меню "Параметри” В кінці гри програма повідомляє результат гри — кількість правильних та неправильних відповідей по кожній серії та загальний відсоток правильних відповідей. Щоб розпочати гру, треба обрати пункт меню "Нова гра”. Щоб вийти з програми — пункт меню "Вихід”. 2. Самостійна робота за комп’ютером. 3. Релаксація. VІІ. Логічна сторінка "Для розумників і розумниць” 1. Завдання 1 (підручник, ст.25 – самостійно). 2. Завдання 2 (підручник, ст.25 – робота у парі). 3. Пофантазуйте і перетворіть фігури у певні образи. 4. Закінчіть логічний ряд: VІІІ. Підсумок уроку.. – Що нового дізналися на уроці? – Що найбільше сподобалося? | |
| |
Переглядів: 1682 | |
Людина — частина живої природи |
Конструювання із сірникових коробок. Човник |
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє... |
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння |
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків |
Всього коментарів: 0 | |