Урок 26 Тема: Правила дорожнього руху. Комп’ютерна підтримка уроку основи здоров’яМета: 1. Формування у дитини чіткого уявлення про те, що пішохід має переходити проїжджу частину вулиці тільки у спеціально відведених для цього місцях, позначених на асфальті «зеброю». |
Урок 25 Тема: Створення вітальної листівки з використанням графічногоредактора Paintі текстуМета: 1. Формування основних навичок роботи з компонентами графічного редактора Paint. |
Урок 24 Тема: Ознайомлення з клавішами-стрілочками, BS, DeleteМета: 1. Ознайомлення учнів з клавішами - стрілочками (вліво, вправо, вгору, вниз), BS, Delete. |
Урок 23 Тема: Ознайомлення із клавішами Enter, Esc. Програма "Кіт-риболов”Мета: 1. Продовження ознайомлення з клавіатурою та принципами її роботи, зокрема принцип роботи клавіш Enter, Esc. |
Урок 22 Тема: Ознайомлення з клавішами "пропуск”, "Shift”, "Caps Lock”. "Кіт-риболов”Мета: 1. Продовження ознайомлення з клавіатурою, зокрема з клавішами "пропуск”, "Shift”, "Caps Lock”. |
Урок 21 Тема: Клавіатура. Ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіатури. Програма "Кіт-риболов”Мета: 1. Ознайомлення дітей з поняттям "клавіатура”, її призначенням та будовою; |
Урок 20 Тема: Принтер. Друкування за допомогою принтераМета: 1. Ознайомлення учнів з призначенням принтера; |
Урок 19 Тема: Інформаційні процеси . Робота в графічному редакторі Paint. Малюнок "Снігова галявина”Мета: 1. Ознайомлення учнів з поняттям "інформаційні процеси”; |
Урок 18 Тема: Що можна робити з інформацією. Робота у графічному редакторі Paint. Створення килимка для мишіМета: 1. Формування вміння застосовувати здобуту інформацію; |
Знайомство із шаховими фігурами. Графічний редактор Pаint. Складання будиночка із геометричних фігур
Урок 17 Тема: Знайомство із шаховими фігурами. Графічний редактор Pаint. Складання будиночка із геометричних фігурМета: 1. Ознайомленняучнів із шаховими фігурами; |