У категорії матеріалів: 174
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: «« 1 2 3 4 5 6 7 ... 17 18 »»


Урок 26

Тема: Правила дорожнього руху. Комп’ютерна підтримка уроку основи здоров’я

Мета: 1. Формування у дитини чіткого уявлення про те, що пішохід має переходити проїжджу частину вулиці тільки у спеціально відведених для цього місцях, позначених на асфальті «зеброю».

2 Клас | Інформатика (Сходинки до інформатики) | Переглядів: 1717 | Додав: SYLER

Урок 25

Тема: Створення вітальної листівки з використанням графічногоредактора Paintі тексту

Мета: 1. Формування основних навичок роботи з компонентами графічного редактора Paint.


Урок 24

Тема: Ознайомлення з клавішами-стрілочками, BS, Delete

Мета: 1. Ознайомлення учнів з клавішами - стрілочками (вліво, вправо, вгору, вниз), BS, Delete.


Урок 23

Тема: Ознайомлення із клавішами Enter, Esc. Програма "Кіт-риболов”

Мета: 1. Продовження ознайомлення з клавіатурою та принципами її роботи, зокрема принцип роботи клавіш Enter, Esc.


Урок 22

Тема: Ознайомлення з клавішами "пропуск”, "Shift”, "Caps Lock”. "Кіт-риболов”

Мета: 1. Продовження ознайомлення з клавіатурою, зокрема з клавішами "пропуск”, "Shift”, "Caps Lock”.


Урок 21

Тема: Клавіатура. Ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіатури. Програма "Кіт-риболов”

Мета: 1. Ознайомлення дітей з поняттям "клавіатура”, її призначенням та будовою;


Урок 20

Тема: Принтер. Друкування за допомогою принтера

Мета: 1. Ознайомлення учнів з призначенням принтера;


Урок 19

Тема: Інформаційні процеси . Робота в графічному редакторі Paint. Малюнок "Снігова галявина”

Мета: 1. Ознайомлення учнів з поняттям "інформаційні процеси”;


Урок 18

Тема: Що можна робити з інформацією. Робота у графічному редакторі Paint. Створення килимка для миші

Мета: 1. Формування вміння застосовувати здобуту інформацію;


Урок 17

Тема: Знайомство із шаховими фігурами. Графічний редактор Pаint. Складання будиночка із геометричних фігур

Мета: 1. Ознайомленняучнів із шаховими фігурами;