Урок 26 Тема: Правила дорожнього руху. Комп’ютерна підтримка уроку основи здоров’яМета: 1. Формування у дитини чіткого уявлення про те, що пішохід має переходити проїжджу частину вулиці тільки у спеціально відведених для цього місцях, позначених на асфальті «зеброю». 2. Розвиток просторових уявлень, окоміру. 3. Удосконалення навичок роботи з клавішами-стрілками. 4. Виховання спостережливості, уваги, інтересу до комп’ютера. Обладнання: Підручник, малюнок із зображенням перехрестя, машина. Хід уроку І. Організаційний момент. Чи цікаво вам дізнатись, Що сьогодні може статись? Ну, то сядемо рівненько, Попрацюємо гарненько. ІІ. Повторення правил безпечної поведінки в комп’ютерному класі. ІІІ. Актуалізація опорних знань. - З якою програмою ми працювали на минулому уроці? (Графічний редактор Paint) - Які клавіші ви використовували при створенні листівки? ІV. Повідомлення теми і мети уроку. - На початку уроку ми повторили правила роботиз комп’ютером. - Якими правилами ви користуєтеся, коли йдете до школи? (Правилами дорожнього руху). - Сьогодні ми повторимо ці правила і застосуємо їх при роботі з комп’ютером. V. Вивчення нового матеріалу. 1. Робота з підручником (с.52) а) Робота в групах. 1 група. 1-3 питання 2 група. 4-6 питання 3 група. 7-9 питання. б) Робота за малюнком. (Висновок роблять діти). Фізкультхвилинка. Гра "Світлофор”. 2. Повторення про клавіші-стрілки. - Як називається місце, де перетинаються дві дороги? (Перехрестя) (Вчитель показує малюнок перехрестя) - По проїжджій частині рухаються машини. Уявімо, що ми водії. (Вчитель викликає до дошки 2 учнів. Завдання: 1 учень – водій "їде” машинкою вгору, вниз, вліво, вправо, а 2 учень, відповідно позначає на малюнку напрямок руху машинки стрілками) - Згадайте, як називаються такі стрілки на клавіатурі? (Клавіші-стрілки) - Для чого використовують ці клавіші? VІ. Практична робота з комп’ютером. 1 група – Пішоходи. Завдання. Користуючись клавішами-стрілками, знайти безпечний шлях до школи. 2 група – Водії. Завдання.Робота для розвитку логічного мислення (с. 53 підручника). Фізкультхвилинка.Гра "Маятник” (для очей). VІІ. Закріплення знань. Завдання для Розумників і Розумниць (с.53 ) - Які клавіші допомогли Елзіку знайти шлях до школи? VІІІ. Підсумок уроку.. - За те, що ви допомогли Елзіку, він вам дякує і бажає: Хай вам сонечко сміється, І наука хай дається. Не старайтесь у роботі Відкладати все на потім. Хай щастить вам, діти, всюди Хай ростуть з вас добрі люди. | |
| |
Переглядів: 1742 | |
«Україно, ясен мій цвіте...» Урок позакласного читання |
Слова, слова... Удосконалення тексту із часто повторюваними словами |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип... |
Після уроків. Висловлення істинні і хибні |
Всього коментарів: 0 | |