Урок 21 Тема: Клавіатура. Ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіатури. Програма "Кіт-риболов”Мета: 1. Ознайомлення дітей з поняттям "клавіатура”, її призначенням та будовою; 2. Розвиток навичок роботи на клавіатурі; логічного мислення, уваги,пам’яті; 3. Виховання бережного відношення до оточуючого середовища. Обладнання: Комп’ютери, картки з завданням, підручники та робочі зошити. Хід уроку I. Організація класу до уроку. Сьогодні наш клас вирушає у космічну подорож на планету "Комп’ютер”, а щоб нам не було сумно, візьмемо з собою кота Мурчика. Можливо він стане нам у пригоді. Вправа "Очікування”. Чого ви чекаєте від нашої подорожі? II. Повторення правил безпечної роботи та поведінки в комп’ютерному класі. Перед польотом повторимо правила безпечної поведінки на планеті "Комп’ютер”. Вправа "Мікрофон”: • Не розпочинай роботу за комп’ютером без дозволу вчителя. • Сидіти слід на відстані не менше 50см від екрана монітора. • Спину тримати рівненько. • Не торкатися проводів, розеток, незнайомих кнопок та клавіш. • Не працювати брудними та вологими руками. III. Перевірка домашнього завдання. Молодці! Можемо вирушати. 1 зупинка "Принтер”. Вправа "Брейн-ринг”: • Що таке принтер? • Для чого він призначений? • Що потрібно зробити, щоб надрукувати малюнок або текст? IV. Актуалізація знань. Продовжуємо політ. Вправа "Ерудити”. Із поданих слів вибрати ті, які мають відношення до будови комп’ютера: Монітор, котик, системний блок, стіл, телевізор, клавіатура, магнітофон, плеєр, мишка, принтер, сканер. V. Повідомлення теми і мети уроку. Під час польоту ми познайомимося з призначенням клавіатури, розвиватимемо навички роботина клавішах. Вивчимопрограму "Кіт-риболов”. VI. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу. 2 зупинка "Клавіатура”. 1. Вправа "Мозковий штурм”. Діти пригадують все, що знають про клавіатуру. 2. Пояснення вчителя з використанням діапроектора, таблиця "Клавіатура”. 3 зупинка "Читайлик”: а) самостійна робота за підручником (с. 42); б) робота в парах: задати питання один одному по змісту прочитаного. Фізкультхвилинка. Щось наш котик потягується, мабуть, і нам пора відпочити. VII. Робота за комп’ютером. 4 зупинка "Грайлива”. Наш Мурчик вискочив із ракети і помчав до космічного озерця. Їсточки захотів. Кіт-риболов чекає нашої допомоги. Він не знає ні літер, ні цифр. Щоб кіт витягнув рибку, ми повинні знайти на клавіатурі і натиснути ту клавішу з літерою або цифрою, що зображена на рибці. 1. Самостійна робота дітей за комп’ютером. 2. Релаксація. Вправи для очей. VIII. Розвиток здібностей дитини. 5 зупинка "Для розумників і розумниць” ( підручник с. 43). 1. Гра "Казковий ліс” . Знайти на малюнку заховані зображення: • маску; • ключ; • мавпочку; • машину; • окуляри. 2. Гра "Закодовані літери”. Додай до кожної літери відсутню частину та прочитай слова. (Поїзд, ракета). IX. Підсумок уроку.. - Чи сподобалась вам космічна подорож? - Чи справдилися ваші очікування? - Що нового ви дізналися? X. Домашнє завдання. Закріпити знання про розміщення клавіш на клавіатурі комп’ютера. | |
| |
Переглядів: 2467 | |
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Твій друг — книга. Урок позакласного читання |
Фрукти та овочі виліплені із пластиліну |
Ми — українці |
Всього коментарів: 0 | |