Урок 17 Тема: Знайомство із шаховими фігурами. Графічний редактор Pаint. Складання будиночка із геометричних фігурМета: 1. Ознайомленняучнів із шаховими фігурами; 2. Навчання сприймати інформацію, зберігати та використовувати її; 3. Формування вміння працювати з графічним редактором Pаint, складати за допомогою геометричних фігур будинок; 4. Розвиток мовлення та творчих здібностей, логічного мислення, уваги, пам’яті; 5. Виховання культури поведінки у кабінеті інформатики. Обладнання: комп’ютер, підручник, танграми, шахи. Хід уроку І. Організаційна частина. Повторенняправил безпечної поведінки в комп’ютерному класі. ІІ. Повторення вивченого матеріалу. - За допомогою яких органів людина сприймає інформацію? Гра «Продовж речення». - За допомогою очей людина сприймає інформацію про… ( навколишній світ). - Через ніс людина сприймає інформацію про… (запахи). - Язик допомагає відчути… ( смак). - Звуки людина сприймає через… ( вуха). - Дотик людина відчує через…(шкіру). ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні ми з вами підемо в гості до Ганнусі, щоб отримати ще одну інформацію. А яку саме, вам допоможуть відгадати предмети, що знаходяться у цій скриньці (шахова дошка). - А, можливо, хтось із вас знає, що може знаходитись у такій скриньці? - Чому ви так вважаєте? - Отже, на сьогоднішньому уроціГаннуся познайомить нас із шаховими фігурами. А ще ми продовжимо вчитися працювати з програмою Peаnt: малюватимемо будинок за допомогою геометричних фігур. ІV. Актуалізація опорних знань. - Сьогодні Ганнуся розповість нам про шахи. - Що ви знаєте про цю гру? V. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу. 1. Гра "Впізнай фігуру”. -Яка це фігура? -На що вона схожа? 2. Робота з підручником. Читання віршів про шахові фігури на ст.34. VІ. Фізкультхвилинка. - Зобрази шахові фігури пантомімою. VІІ. Робота з комп’ютером. 1. Пояснення вчителя з елементами бесіди . - Давайте пригадаємо, що потрібно учням для уроку малювання? (аркуш паперу, пензлі, олівці, фарби, гумка). - А коли ми хочемо щось намалювати на комп’ютері, що нам треба зробити? (Відкрити програму Pаint). - А як це зробити? (Пуск – Програми – Стандартні – Pаint). - А що робити далі, нам підкаже Ганнуся. Прочитайте у підручнику на сторінці 35. - Давайте ще раз повторимо хід роботи: а) спочатку обери прямокутник на панелі інструментів; б) перемісти курсор у місце області малювання, де на твою думку, має бути розташований лівий верхній кут стіни будиночка. Натисни ліву кнопку миші й, не відпускаючи її, перемісти вказівник миші з лівого верхнього куточка до правого нижнього (по діагоналі); в) відпусти кнопку. Зробіть ці самі дії з іншими фігурами. 2. Робота в групах. І група. Працює з комп’ютером: малює будинокза допомогою геометричних фігур за алгоритмом у підручнику (сторінка 35). ІІ група.Будує будинок для шахів із геометричних фігур танграма. - Назви та порахуй фігури, які використав для будинку. - Розкажи, хто живе у твоєму будиночку. 3. Групи міняються місцями. VІІІ. Закріплення вивченого. Виконати завдання "Для розумників і розумниць” (сторінка 35). Розшифрувати назви шахових фігур. ІХ. Підсумок уроку.. - Про що нове ви дізналися на уроці? - Які назви шахових фігур ви запам’ятали? - Де використаєте одержані знання на уроці? Х. Домашнє завдання. Підручник,ст.35, "Для розумників і розумниць”, завдання 2. | |
| |
Переглядів: 1651 | |
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма... |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
«Мій рідний край, моя земля велика-превелика...». Встановлення меж речень. Ро... |
Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ |
Всього коментарів: 0 | |