Урок 24 Тема: Ознайомлення з клавішами-стрілочками, BS, DeleteМета: 1. Ознайомлення учнів з клавішами - стрілочками (вліво, вправо, вгору, вниз), BS, Delete. 2.Закріплення навичок роботи з клавішами Enter, ESC. 3. Розвиток логічного мислення. 4. Виховання акуратності, охайності при роботі з комп’ютером. Обладнання: Картки Enter, ESC; BS, Delete,Shift, макети клавіатури. Хід уроку І. Організація класу 1. Правила ТБ. - Які зробив помилки Петрик, коли працював за комп’ютером? - Як їх можна виправити? (Діти говорять правила ТБ) ІІ. Повторення вивченого. Вчитель називає значення клавіші, а учні вибирають картку з назвою клавіші. ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку. - Сьогодні ми будемо вчитися переміщати курсор вгору, вниз, вліво, вправо і це нам допоможуть клавіші – стрілочки, а також будемо виправляти помилки з допомогою клавіш BS, Delete. ІV. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу 1. Розповідь учителя з елементами бесіди . (Перед кожним з учнів лежить макет клавіатури). – Діти, знайдіть у правій нижній частині 4 чарівні стрілки. (Учні їх знаходять) Декламування вірша. Встань, уважно подивись, Стрілка вгору, стрілка вниз, Стрілка вліво, стрілка вправо - Ти поглянь, ну як цікаво! Це не руль і не мотор Це комп’ютерний курсор. Якщо мишка десь поділась, Щоби ми не розгубились, Швидко стрілки підведемо Все в комп’ютері знайдемо. - Отже, чи здогадались ви, для чого нам потрібні стрілочки? (Ці стрілочки призначені для того, щоб рухати курсор по монітору без мишки). - На клавіатурі є ще цікаві клавіші BS, Delete – це клавіші "зникайлики” (Діти знаходять їх на макеті клавіатури) Декламування вірша. Помилився - це не лихо, Виправим все швидко й тихо. Клавішу Delete нажмемо Справа літеру зітремо. А коли BS натиснем , Зліва буква швидко зникне. - Отже, для чого нам клавіші "зникайлики” BS, Delete ? (Для виправлення помилок). - Якщо ви помилилися зліва від курсору, то якою клавішею ми виправимо помилку? - А якщо справа ? 2. Робота з підручником.( С. 48) Фізкультхвилинка. Наш комп’ютер притомився , Монітор його закрився. Треба встать, потанцювати І його розвеселяти. Сонцевстало, потягнулось. Вліво, вправо повернулись. Глянуло на землю швидко, Що між хмарами там видко. Тихий зробимо ми крок І продовжимо урок. V. Практична робота з комп’ютером. 1. Вступне слово вчителя. - На попередньому уроці ми вже навчилися ловити рибку, доки вонане пропливла повз гачок . І навчилися швидко знаходити на клавіатурі цифри і букви. Сьогодні ми продовжимо гру "Кіт-риболов”, але рибки будуть плавати зграйками і нам потрібно швидко вибирати слово на клавіатурі, щоб в кінці отримати речення . (Діти практично виконують завдання за комп’ютером). Релаксація. Уявіть, що ви знаходитеся на березі річки. Лагідні сонячні промінчики лоскочуть вам лобик, носик, щічки, підборіддя. Теплий ніжний вітерець приємно освіжає вас. Тихо. Тільки пустотливі хвильки про щось шепочуть, поспішаючи наввипередки до берега. VІ . Виконання завдань для розумників і розумниць(с. 49) Перетворити фігури на певні образи та створити з них композиції. VІІ . Підсумок уроку.. - Коли ми можемо застосувати вивчені на сьогоднішньому уроці клавіші "зникайлики” ? (Відповіді ) - А коли клавіші - стрілочки? (Відповіді) | |
| |
Переглядів: 1291 | |
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту |
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма... |
Українська народна казка «Лисиця та їжак» |
Птахи |
Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст м... |
Всього коментарів: 0 | |