Урок 20 Тема: Принтер. Друкування за допомогою принтераМета: 1. Ознайомлення учнів з призначенням принтера; 2. Відпрацювання умінь передачі створеного малюнку на папір за допомогою принтера; 3. Удосконалення навички і вмінь працювати в середовищі графічного редактора MS PAINT; 4. Розвиток творчих здібностей дітей, уяви та фантазії; 5. Виховання художнього смаку та естетичного сприйняття. Програмний засіб: MS PAINT Хід уроку І. Організаційний момент. Повторення правил техніки безпеки. За комп’ютерми сідаєм Правилавсі пригадаєм. Щоб безпечно працювати, Треба їх нам добре знати. ІІ. Повторення вивченого. - Давайте пригадаємо, що ж розповів Мудрунчик про інформаційні процеси? ( інформаційні процеси – це збереження, обробка, передача інформації) ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. - Сьогодні на уроці ми з вами познайомимося з таким пристроєм, як принтер, його призначенням. При допомозі цього пристрою ми будемо вчитисяпередавати, створений нами малюнок на папері. Допоможуть нам у роботі, як завжди, Ганнуся та Елзік. ІV.Сприймання та усвідомлення нового матеріалу. 1. Слово вчителя. На попередніх уроках ми вчилися вводити, обробляти та зберігати інформацію. Існують пристрої, які виводять інформацію на папір. Таким пристроєм є принтер. 2. Словникова робота. Принтер-цепристрій длядрукування малюнків і текстів на папері. 3. Творче завдання. Робота за комп’ютером. Пригадайте, як Ганнуся з Елзіком побували в цирку. Пофантазуйте і спробуйте це намалювати. Алгоритм роботи з програмою PAINT 1. Пуск 2. Програми 3. Стандартні 4. PAINT (На робочому столі знайти піктограму PAINT і двічі клацнути лівою клавішею миші). 4. Фізкультхвилинка Всі ми добре потрудились - Оченята притомились. Гляньте вправо, гляньте вліво, Вгору й вниз дивіться сміло. Очкам слід ще станцювати І лиш потім працювати. 5. Продовження створення малюнка. Коли створили малюнок, його потрібно зберегти. Алгоритм збереження 1. Файл 2. Зберегти як 3. Назвати роботу 4. Зберегти 6. Релаксація. Квітує луг. Ти сидиш у високій пахучій траві. Дихається легко, вільно. Перед тобою польова ромашка, схиляє до тебе свою голівку, ніби хоче тебе обійняти. На ній прозора крапелька роси виблискує на сонечку, де ти бачиш своє відображення. Ти відчуваєш ласкавий подих вітру, чистоту прозорого повітря… Повільно відкриваєте очі. Ви відпочили. V. Практична робота. Якщо бажаєте надрукувати свій малюнок і подарувати його друзям чи залишити собі, це навчимося робити за допомогою принтера. Алгоритм роботи з принтером 1. Ввімкнути принтер. 2. Наведи вказівник миші до верхнього лівого кута екрана монітора. 3. На слові "Файл” клацни лівою кнопкою миші. 4. Меню. 5. У "Меню” знайти слово "Печать”. 6. Клацни лівою кнопкою миші, з’явиться вікно. 7. На слові "Печать” клацни лівою кнопкою миші. 8. Принтер запрацював. 9. Малюнок на папері. VІ. Логічна сторінка "Для розумників і розумниць”. 1. Завдання у підручнику с.40 – 41 2. Закінчіть логічний ряд: а)2, 4, 6, … VIІ. Підсумок уроку.. - Як з’явився малюнок, який лежить перед вами? - Що таке принтер? - Яку програму використовували для створення малюнка? - Що вам найбільш сподобалося на уроці? | |
| |
Переглядів: 1392 | |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Запитання до природи. Чим снідає їжачок? |
Лукаві "є" та "и" |
Догляд за одягом та взуттям. Послідовність дій під час зав’язування шнурків н... |
Правила поведінки у громадських місцях |
Всього коментарів: 0 | |