Урок 14 Тема: Інформаційні процеси. Що можна робити з інформацією.Робота в графічному редакторі Paint. Робота з пензликомМета: 1. Продовжувати знайомити учнів з можливостями графічних редакторів; 2. Повторити вивчене про роботу в графічному редакторі Paint; 3. Вчити учнів працювати з незнайомими інструментамив графічному редакторі Paint і створювати малюнок за допомогою пензлика, змінюючи його колір і товщину; 4. Здійснювати зв’язок з образотворчим мистецтвом; 5. Розвивати логічне мислення, творчі здібності, просторову уяву та сприйняття кольорів; 6. Виховувати інформаційну культуру. Обладнання: чисті аркуші паперу, фарби, пензлик, маркер, картки із логічними завданнями; аудіо програвач та аудіо касета, програмний засіб MS PAINT Хід уроку І. Організація класу ІІ. Повторення правил техніка безпеки у комп’ютерному класі. -Які правила порушує хлопчик, коли їсть біля комп’ютера? -Гра в парах "Я тобі – ти мені". (кожен учень готує питання по техніці безпеки і задає його своєму партнеру). ІІІ. Перевірка домашнього завдання. ІV. Повідомлення теми та мети уроку. – Вчитель записує на чистому аркуші, прикріпленому на дошці: "Графічний редактор Paint. Малювання пензликом”. – На минулому уроці ми працювали з графічнимредактором Paint. Сьогодні ми продовжимо працювати з ним, закріпимо вміння працювати з олівцем та гумкою. Будемо вчитися малювати різними кольорами, використовуючи пензлик. Навчимося розрізняти різні види інформації ІV. Підготовка до сприйняття нового матеріалу. 1) Розповідь учителя. - Коли ми хочемо створити яскравий малюнок на папері, то ми використовуємо фарби і пензлик.(Показуємо на аркуші паперу етапи виконання звичайного малюнка). - За допомогою графічного редактора Paint ми теж можемо створити різні кольорові малюнки. Та спочатку повторимо про те, які можливості має графічний редактор Paint. 2) Рольова гра "Гості з Панелі Інструментів”. (Діти уявляють себе одним із вивчених інструментів із панелі інструментів і розповідають про свої можливості в графічному редакторі Paint). V. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу. 1) Робота за підручником с. 30. а) Слухання оповідання "У школі детективів” у аудіо запису. б) Обговорення статті та визначення видів інформації. 2) Фізкультхвилинка "Подорож до лісу”. (Діти уявляють, що пішли до лісу і там зустрічають різних тварин: зайчика, лисичку та ін., імітуючи їх рухи.) 3) Читання та опрацювання статті на с. 31. 4) Пояснення вчителя з елементами бесіди про роботу з пензликом, вибір його товщини та кольору в графічному редакторі Paint. а) Пригадуємо етапи запуску графічного редактора Paint. б) Робота з панеллю інструментів (пензликом) та палітрою кольорів. - Наводимо вказівник мишки на панель інструментів і натискуємо лівою кнопкою мишки на значок "пензлик”. Під панеллю інструментів відкривається віконечко, в якому ми можемо вибрати товщину та форму пензлика, натиснувши на обране лівою кнопкою мишки. На палітрі кольорів вибираємо колір, яким будемо малювати, навівши вказівник миші на бажаний колір і натиснувши лівою кнопкою миші на нього. На верхньому квадратику палітри зліва з’явиться потрібний колір. Наводимо вказівник мишки на чистий аркуш, і коли стрілочка перетвориться на "приціл” (хрестик), розпочинаємо малювати. Для вибору іншого кольору здійснюємо ту ж саму операцію, обравши інший колір на палітрі. VІ. Практична робота на комп’ютері. VІІ. Оцінювання робіт. VІІІ. Релаксація. Гра для очей «М’ячик». (Діти водять очима за уявним м’ячиком вгору-вниз, дугою вліво-вправо, колом справа-наліво та зліва-направо кілька разів. Потім на кілька секунд закривають очі, відкривають і працюють далі.) ІХ. Виконання завдання для розумників та розумниць. 1) Виконання завдання на с. 31 2) Завдання на картках (див. додаток) Х. Підсумок уроку.. - Яка буває інформація? - Що нового ми навчилися, працюючи в графічному редакторі Paint? - Яким пензликом вам сподобалось працювати і чому? ХІ. Домашнє завдання. Сторінка 30-31. Додаток Картки із логічним завданням "Виділи зайве”(зайву фігуру зафарбувати жовтим кольором, а решту – одним із холодних кольорів) | |
| |
Переглядів: 1273 | |
Конструювання із сірникових коробок. Човник |
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт |
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут... |
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах» |
Птахи |
Всього коментарів: 0 | |