Показано матеріалів: 221-230
Урок 84. Коли твір відкриває свої таємниці. Ганна Чубач «Роса» Мета: продовжити ознайомлення учнів із творчістю української поетеси Г. Чубач; удосконалювати навички читання віршованих творів; навчати сприймати зміст поезії на слух; розвивати пам'ять, увагу, спостережливість; виховувати любов до природи, художнього слова. |
Урок 83. Як побачити дива? Ганна Чубач «У лісочку на пеньочку» Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; розвивати вміння оцінювати вчинки дійових осіб; збагачувати словниковий запас школярів; виховувати любов до поезії. |
Урок 82. Літні дива. Вадим Скомаровський «Козубок-Колобок» Мета: вдосконалювати навички виразного читання, вмілого використання інтонацій у мовленні; розвивати художнє сприймання явищ природи, творчу уяву; виховувати любов до прекрасного. |
Урок 81. Допоможемо птахам узимку. Вадим Скомаровський «Щиглик». Настрій персонажа Мета: продовжити ознайомлення учнів з творами Вадима Скомаровського; удосконалювати навички правильного, свідомого, виразного читання віршованих творів; навчати визначати настрій персонажа; розвивати творчу уяву, фантазію; виховувати любов до природи, бажання допомогти у скрутну хвилину птахам. |
Урок 80. Урок позакласного читання. «А вже весна, а вже красна...» Мета: розширити знання учнів про весну; збагатити їхнє уявлення про красу природи, життя тварин навесні; розвивати уяву, вміння передавати під час читання настрій твору; збагачувати словник образними висловами; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 79. Дивовижний світ природи. Вадим Скомаровський «Клени» Мета: ознайомити учнів з творчістю поета Вадима Скомаровського; вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; розвивати образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до прекрасного. |
Урок 78. Сумно хлюпає дощ. Ліна Костенко «Соловейко застудився». Підсумок з вивчення поезій Ліни Костенко Мета: вдосконалювати техніку правильного, свідомого, виразного читання; формувати в учнів уміння аналізувати, узагальнювати, робити посильні висновки з прочитаного, вчити визначати настрій твору; виховувати любов і бережливе ставлення до природи. |
Урок 77. І знов засипле все зима. Ліна Костенко «Баба Віхола», «Пряля» Мета: продовжити ознайомлення учнів з поезією Ліни Костенко; вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; вчити аналізувати прочитане, робити висновки, узагальнення; розвивати зв'язне мовлення учнів, образне мислення; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 76. Лісові дива. Ліна Костенко «Білочка в осени» Мета: ознайомити учнів з творчістю Ліни Костенко; навчати учнів виразно читати віршовані твори; розвивати вміння аналізувати прочитане, давати відповіді на запитання; виховувати любов до природи. |
Урок 75. Коли твір відкриває свої таємниці. Володимир Лучук «Дикий мак» Мета: навчати учнів читати вдумливо і виразно, усвідомлювати зміст прочитаного, розмірковувати, придивлятися, прислухатися до звучання художнього слова; розвивати мовлення учнів, естетичний смак; прищеплювати любов до художнього слова. |