Урок 80. Урок позакласного читання. «А вже весна, а вже красна...» Мета: розширити знання учнів про весну; збагатити їхнє уявлення про красу природи, життя тварин навесні; розвивати уяву, вміння передавати під час читання настрій твору; збагачувати словник образними висловами; виховувати бережливе ставлення до природи. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Робота над скоромовкою Котик мишку наздогнав І сказав: м’яв! А вона на те: пі-пі, Дуже ніколи мені. 2. Робота над чистомовкою Іли-іли-іли — гуси на лужку присіли. Али-али-али — потім травку пощипали. Или-или-или — у водиці лапки мили. Ою-ою-ою — ґелґотали між собою. 3. Гра «Озвуч малюнок» Учитель демонструє предметні малюнки, а учні озвучують їх. Немовля — а-а-а-а. Мишка — пі-пі-пі. Півень — ку-ку-рі-ку-у-у. Коник — іго-го-о-о. Жабка — скре-ке-ке-е-е. Тигр — р-р-р-р. III. — Відгадайте загадку. *Все навколо зелениться:Вилізли комашки. І дерева, і травиця.Тепла, сонячна, ясна Прилетіли пташки,В гості йде до нас. (весна). — Коли надворі тане сніжок, біжать веселі струмочки, на деревах набубнявіли бруньки, повертаються з вирію птахи, то це означає, що до нас прийшла весна. Отже, тема нашого уроку «А вже весна, а вже красна.». IV. РОЗГЛЯДАННЯ КНИЖКОВОЇ ВИСТАВКИ — Які книги ви бачите на нашій книжковій виставці? — Які малюнки на обкладинках? — Які з цих книжок ви прочитали? — Хто автори цих книжок? V. ОБГОВОРЕННЯ ПРОЧИТАНИХ ТВОРІВ 1. Веснянки — Колись давно ще наші прадідусі і прабабусі веселими піснями, які називаються веснянками, закликали весну. — Які веснянки ви підготували? Клас Робота в групах Учні розказують підготовлені ними веснянки. 2. Олена Пчілка «Діточкам» — Куди автор кличе діток? — Чому так мило і любо? — Які квіти ростуть у садочку? — Які тварини є у садку? — Як описується сонечко? 3. М. Лучук «Березень» — Як називається перший весняний місяць? — Які образні вирази вжито у вірші? — З яким місяцем боровся березень? — Хто переміг? Фізкультхвилинка VI. ЧИТАННЯ ТА ОБГОВОРЕННЯ ОПОВІДАННЯ «ВЕСНЯНІ ПТАШКИ» (за М. Ішуніною) — Про яких пташок прочитали в оповіданні? — Які пташки прилітають першими? — Що ви дізналися про ластівок? — Чого людям можна повчитися у ластівок? Гра «Ти—мені, я — тобі». Робота в парах Учні ставлять одне одному запитання за змістом прочитаного. VII. ОПРАЦЮВАННЯ ОПОВІДАННЯ Ю. СТАРОСТЕНКА «СМІЛИВА ЗОЗУЛЬКА» 1. Гра «Рибки» Самостійне мовчазне читання оповідання учнями. 2. Тестування 1) Коли з вирію повертається зозулька, ліс і гай: а) зелений;б) голий. 2) На листочок виповзає: а) мухоловка;б) гусінь. 3) Про яких птахів йде мова в тексті: а) зозульку, гусінь, синицю; б) зозульку, повзика, мухоловку, синичку. 4) Зозуля — це: а) перелітний птах;б)зимуючий. VIII. Підсумок уроку — Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці? — Чого навчають твори, розглянуті на уроці? — Ключ журавлів, повертаючись з вирію, приніс нам листа. Дозвольте його зачитати. Любі діти, всі пташки вас просять під час прогулянок не руйнувати наші гнізда, не чіпати яєчок. Бо ми — ваші пернаті друзі. А шпаки просять виготовити шпаківні і повісити їх у своїх садочках. IX. Домашнє завдання — Наступний Урок позакласного читання проведемо за темою «Країна дитячих журналів». | |
| |
Переглядів: 2140 | |
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В.... |
Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і ... |
Ми вивчаємо клавіатуру |
Робочий стіл. Піктограми |
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці |
Всього коментарів: 0 | |