Показано матеріалів: 201-210
Урок 104. Урок позакласного читання. «Мамо люба, добра, мила...» Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розширити і поглибити знання учнів про значення матері в житті людини; формувати у дітей культуру почуттів; виховувати шанобливе ставлення до матері. |
Урок 103. Побачити прекрасне. Основна думка твору. Василь Сухомлинський «Які вони бідні» Мета: продовжити ознайомлення учнів із творчістю В. Сухомлинського; формувати навички вдумливого виразного читання; розвивати мислення, мовлення, уважність; виховувати любов до природи. |
Урок 102. Друзі пізнаються в біді. Микола Трублаїні «Хвиля-напасниця» Мета: продовжити ознайомлення учнів із творчістю Миколи Трублаїні; формувати навички свідомого виразного читання вголос та мовчки, мовленнєві вміння; розвивати зв'язне мовлення; образне мислення, виховувати любов до тварин. |
Урок 101. Друзі пізнаються в біді. Микола Трублаїні «Тико і Волохан» Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити знаходити за допомогою вибіркового читання уривки, слова, які найвиразніше характеризують дійових осіб, допомагають уявити їхній стан; розвивати творчу уяву, фантазію; розширювати знання учнів про поведінку тварин; виховувати бережливе ставлення до всього живого. |
Урок 100. Птахи — наші друзі. Юрій Старостенко «Смілива зозулька» Мета: поглиблювати навички роботи над оповіданнями; розвивати різні способи і види читання; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до природи. |
Урок 99. Олександр Копиленко «Хоробре кошеня» Мета: дати учням поняття про оповідання, про особливості цього художнього твору; вдосконалювати навички свідомого виразного читання прозових творів; вчити аналізувати прочитане, висловлювати оцінні судження; розвивати зв'язне мовлення учнів; розширювати їх світогляд; виховувати любов до природи. |
Урок 98. Повтори і пригадай. Підсумок за розділом «З літературної скарбниці» Мета: пригадати найважливіше з прочитаного у розділі «З літературної скарбниці»; узагальнити вивчене; вчити співставляти, порівнювати; розвивати вміння фантазувати, передавати під час читання настрій твору; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 97. У кожного свій талант. Іван Світличний «Півень-горлопан», «Слухала Лисичка Солов’я» Мета: ознайомити учнів із творчістю Івана Світличного; вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мислення, вміння зосереджуватися на виконанні завдань; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 96. Урок позакласного читання. Хліб — усьому голова Мета: навчати учнів читати швидко і виразно; усвідомлювати зміст прочитаного; поглибити знання учнів про важку працю хлібороба, розвивати пам'ять, ерудицію; виховувати дбайливе ставлення до хліба, повагу до хліборобської праці. |
Урок 95. Гумористичний вірш. Ігор Січовик «Віддячила», «Хитра киця» Мета: ознайомити учнів із творчістю Ігоря Січовика; вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; навчати інтонувати речення, розкривати зміст поезії; розвивати зв'язне мовлення, творчі здібності учнів; виховувати любов до художнього слова. |