Показано матеріалів: 191-200
Урок 114. Іван Франко «Лис Микита» (уривок) Мета: дати учням поняття «авторські (літературні) казки»; вчити їх аналізувати зміст твору, давати характеристики героям; розвивати техніку читання; формувати вміння працювати в колективі та самостійно. |
Урок 113. Урок позакласного читання. Казки народів світу Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розширювати знання учнів про казки народів світу; розвивати зв'язне мовлення учнів; вдосконалювати вміння висловлювати оцінні судження, знаходити зображувально-виражальні засоби опису героїв; виховувати інтерес до народної мудрості. |
Урок 112. Неймовірні пригоди юних винахідників. Всеволод Нестайко «Як ми літали в космос» Мета: продовжити роботу над оповіданням В. Нестайка «Як ми літали в космос»; удосконалювати навички свідомого виразного читання, вміння передавати під час читання різні почуття героїв твору, визначати головну думку прочитаного; розвивати пізнавальний інтерес, почуття гумору. |
Урок 111. Неймовірні пригоди юних винахідників. Всеволод Нестайко «Як ми літали в космос» Мета: ознайомити учнів із творчістю В. Нестайка; вдосконалювати читацькі навички, розвивати вміння характеризувати дійових осіб, розрізняти у пригоді комічне, смішне і небезпечне; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 110. Анатолій Григорук «З курми лягай, з півнями вставай» Мета: ознайомити учнів з творчістю Анатолія Григорука; навчати свідомо, правильно, виразно читати вголос і мовчки; вдосконалювати навички читання за особами; вчити розуміти гумор, жарт; розвивати зв'язне мовлення учнів, вміння робити оцінні судження; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 109. Людина і природа єдині. Василь Струтинський «Як дихає верба». Скринька сміху Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання, літературного аналізу твору; вчити читати текст в особах; формувати оцінні судження; розвивати зв'язне мовлення учнів, пізнавальний інтерес; виховувати любов до природи. |
Урок 108. До уміння потрібне терпіння. Андрій М’ястківський «Мудра голка» Мета: вдосконалювати навички правильного і виразного читання та літературного аналізу твору, вміння працювати самостійно; формувати оцінні судження; розвивати читацькі навички; виховувати старанність, працелюбність. |
Урок 107. Портрет у художньому творі. Володимир Сенцовський «Бабусин онучок» Мета: вдосконалювати техніку виразного читання; формувати в учнів уміння інтонаційно виділяти слова, важливі для розуміння твору, знаходити за допомогою вибіркового читання уривки, слова, які найвиразніше характеризують дійових осіб, допомагають уявити їхній стан, знаходити портрет героя; розвивати творчу уяву, фантазію; виховувати шанобливе ставлення до людей похилого віку. |
Урок 106. Характер персонажа. Віра Артамонова «Ясенок» Мета: ознайомити учнів з творчістю письменниці Віри Артамонової; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; навчати помічати в тексті образні вислови, які допомагають яскраво уявити описані картини; збагачувати мовлення учнів; розвивати пам'ять, увагу; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 105. Дорожчого за Вітчизну немає нічого. Василь Сухомлинський «Верба — мов дівчина золотокоса» Мета: вдосконалювати навички правильного й виразного читання; збагачувати словниковий запас учнів; формувати оцінні судження; розвивати вміння передавати різні почуття під час читання; прищеплювати любов до Батьківщини. |