Показано матеріалів: 181-190
Урок 4 Тема. Підсумок за розділом «Ігровий дитячий пісенний фольклор». Урок-змагання Мета: активізувати та закріпити знання учнів про усну народну мудрість світу; розвивати увагу, пам'ять, мовлення, збагачувати словниковий запас, уміння гратися; виховувати інтерес до народної творчості інших народів, товариськість. Обладнання: матеріал для ігор; робочий зошит. |
Урок 3 Тема. Лічилки. Ігри. Урок-гра Мета: активізувати та закріпити знання учнів про усну народну мудрість світу; ознайомити з лічилками та іграми народів світу; розвивати уяву, пам'ять, мислення; виховувати інтерес до усної творчості народів світу. Обладнання: намисто (на одній стороні кожної намистинки — по 1 букві, що складають слово «фольклор», на другій — назви жанрів усної народної творчості); підручник; робочий зошит. |
Урок 2 Тема. Ігрові дитячі пісеньки. Урок-концерт Мета: збагачувати знання дітей про світовий фольклор — дитячі пісеньки, їх різновиди; розвивати навички виразного читання, увагу, кмітливість, пам'ять; виховувати інтерес до усної творчості народів світу. Обладнання: намисто (на одній стороні кожної намистинки — по 1 букві, що складає слово «фольклор», на другій — назви жанрів усної народної творчості); підручник; робочий зошит. |
Урок 1 Тема. Прислів'я, приказки, загадки Мета: збагачувати знання дітей про світовий фольклор та його жанри; навчати групувати матеріал і виділяти в ньому головний зміст; розвивати техніку читання, навички виразного читання, увагу, кмітливість, спостережливість; виховувати бажання більше дізнаватися про культурні традиції народів світу. Обладнання: малюнок скрині; намисто (на одній стороні кожної намистинки — по 1 букві, що складають слово фольклор, на другій — назви жанрів усної народної творчості); підручник; робочий зошит. |
Урок 120. Урок позакласного читання. «І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом» Мета: навчати учнів читати швидко і виразно, усвідомлювати зміст прочитаного; розвивати пам'ять, образне мислення; виховувати любов до природи. |
Урок 119. Підсумок за розділом «Літературні казки» Мета: узагальнити знання учнів за розділом «Літературні казки»; розвивати вміння читати за особами, вибірково, працювати в групах, парах; створити атмосферу радості, насолоди від творчості; розвивати зв'язне мовлення, мислення, увагу, кмітливість, пам'ять; виховувати інтерес до читання казок. |
Урок 118. Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині» Мета: ознайомити учнів із творчістю Ганса Крістіана Андерсена, вдосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 117. Шарль Перро «Попелюшка, або Соболевий черевичок» Мета: ознайомити учнів із творчістю Шарля Перро, його казковим надбанням; удосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити стежити за логікою описуваних подій; формувати вміння визначати головну думку та пояснювати її; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 116. Скупий, аж синій. Василь Чухліб «Заячий холодок» Мета: продовжити ознайомлення учнів з літературними казками; вдосконалювати техніку правильного, свідомого, виразного читання; формувати в учнів уміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного; виховувати щедрість, дружелюбність. |
Урок 115. Берись дружно, не буде сутужно. Юрій Ярмиш «Та сама мишка» Мета: вдосконалювати техніку свідомого виразного читання; розвивати вміння аналізувати прочитане, давати відповіді на запитання, характеризувати дійових осіб; виховувати бажання працювати в колективі. |