Урок 120. Урок позакласного читання. «І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом» Мета: навчати учнів читати швидко і виразно, усвідомлювати зміст прочитаного; розвивати пам'ять, образне мислення; виховувати любов до природи. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Робота над скоромовкою Біля моря долілиць Спину гріє хлопчик Гриць. Перележав, перегріві Горе Грицю — підгорів. — Прочитайте скоромовку очима, за указкою — на швидкість, чистоту і правильність вимови. 2. Складовий аукціон Ла — (ласка, лама, ластівка,.) Ру — (рука, ручка, рубанок, рукав,.) Ша — (шахи, шапка, шакал, шарада,.) 3. Читайте, запам'ятовуйте! Рак ранесенько проснувся, В черевики гарні взувся Срібна рибка пропливала, Вона рака не впізнала. Рак розсердився, роззувся І додому повернувся. Г. Чубач — Відгадайте загадку. * На деревах вишеньки, А в траві — сунички. Сонечко із висоти Нам цілує щічки. Вся земля теплом зігріта, Бо до нас приходить. (літо). — Сьогоднішній Урок ми присвячуємо чудовій порі року — літу. — Чи любите ви літо? — За що ви його любите? IV. РОБОТА З ВИСТАВКОЮ КНИГ — Які книжки на виставці вам знайомі? — Хто хоче ознайомити зі своєю книжкою? — Візьміть книжку, яка вам найбільше сподобалася. — Як називається ця книжка? — У ній один твір? Чи це збірка творів? — Чи написано прізвище автора на обкладинці? — Хто намалював ілюстрації до неї? — Де видана книжка? V. ОБГОВОРЕННЯ ПРОЧИТАНИХ ТВОРІВ — В якому вірші говориться про початок шкільних канікул? (Роман Завадовий «Кінчається наука в школі») — Прочитайте окличне речення. — Кому вдячні діти? — З чим автор порівнює крапельки роси? (МаріяПознанська «Роса») Гра «Доберіть риму» Влітку — квітку; краси — роси; краплина — перлина; горить — за мить; розтане — стане; увись — колись. VI. Читання та обговорення оповідання василя чухліба «Стежинка» 1. Гра «Рибки» Самостійне мовчазне читання оповідання учнями. — Куди стежка повела Тетянку? — Що вона бачила прямуючи стежкою? — Кого зустріла Тетянка? — Де живуть мурахи? — Чим зайняті бджоли? 2. Робота в групах Намалювати словесний малюнок до оповідання. — Якими ви собі уявляєте гарбуза та гарбузиху з гарбузенятами? Фізкультхвилинка VII. Читання оповідання«хто найкращий співак?» (за романом Завадовичем) 1. Гра «Упізнай пташку» Учитель демонструє малюнки пташок, а діти відгадують, хто це. (Слухання аудіозапису голосів птахів.) 2. Самостійне мовчазне читання оповідання учнями — Чий спів слухало пташине журі? — Кого визнали переможцем? — Чому горобеня мало іншу думку? VIII. Підсумок уроку — Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці? — Що видалося найбільш цікавим? — Який висновок зробили для себе? — З яким настроєм завершуєте урок? | |
| |
Переглядів: 2814 | |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11 |
Як людина пізнає світ |
Робочий стіл. Піктограми |
Всього коментарів: 0 | |