💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Урок позакласного читання. «І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом»

Урок 120. Урок позакласного читання. «І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом»

Мета: навчати учнів читати швидко і виразно, усвідомлювати зміст прочитаного; розвивати пам'ять, образне мислення; виховувати любов до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

1. Робота над скоромовкою

Біля моря долілиць Спину гріє хлопчик Гриць.

Перележав, перегріві Горе Грицю — підгорів.

— Прочитайте скоромовку очима, за указкою — на швидкість, чистоту і правильність вимови.

2. Складовий аукціон

Ла — (ласка, лама, ластівка,.)

Ру — (рука, ручка, рубанок, рукав,.)

Ша — (шахи, шапка, шакал, шарада,.)

3. Читайте, запам'ятовуйте!

Рак ранесенько проснувся,

В черевики гарні взувся Срібна рибка пропливала,

Вона рака не впізнала.

Рак розсердився, роззувся І додому повернувся.

Г. Чубач

— Відгадайте загадку.

* На деревах вишеньки,

А в траві — сунички.

Сонечко із висоти Нам цілує щічки.

Вся земля теплом зігріта,

Бо до нас приходить. (літо).

— Сьогоднішній Урок ми присвячуємо чудовій порі року — літу.

— Чи любите ви літо?

— За що ви його любите?

IV. РОБОТА З ВИСТАВКОЮ КНИГ

— Які книжки на виставці вам знайомі?

— Хто хоче ознайомити зі своєю книжкою?

— Візьміть книжку, яка вам найбільше сподобалася.

— Як називається ця книжка?

— У ній один твір? Чи це збірка творів?

— Чи написано прізвище автора на обкладинці?

— Хто намалював ілюстрації до неї?

— Де видана книжка?

V. ОБГОВОРЕННЯ ПРОЧИТАНИХ ТВОРІВ

— В якому вірші говориться про початок шкільних канікул? (Роман Завадовий «Кінчається наука в школі»)

— Прочитайте окличне речення.

— Кому вдячні діти?

— З чим автор порівнює крапельки роси? (МаріяПознанська «Роса»)

Гра «Доберіть риму»

Влітку — квітку; краси — роси; краплина — перлина; горить — за мить; розтане — стане; увись — колись.

VI. Читання та обговорення оповідання василя чухліба «Стежинка»

1. Гра «Рибки»

Самостійне мовчазне читання оповідання учнями.

— Куди стежка повела Тетянку?

— Що вона бачила прямуючи стежкою?

— Кого зустріла Тетянка?

— Де живуть мурахи?

— Чим зайняті бджоли?

2. Робота в групах

Намалювати словесний малюнок до оповідання.

— Якими ви собі уявляєте гарбуза та гарбузиху з гарбузенятами?

Фізкультхвилинка

VII. Читання оповідання«хто найкращий співак?» (за романом Завадовичем)

1. Гра «Упізнай пташку»

Учитель демонструє малюнки пташок, а діти відгадують, хто це. (Слухання аудіозапису голосів птахів.)

2. Самостійне мовчазне читання оповідання учнями

— Чий спів слухало пташине журі?

— Кого визнали переможцем?

— Чому горобеня мало іншу думку?

VIII. Підсумок уроку

— Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?

— Що видалося найбільш цікавим?

— Який висновок зробили для себе?

— З яким настроєм завершуєте урок?

Категорія: Читання | Додав: SYLER (07.05.2014)
Переглядів: 2814 | Рейтинг: 0.0/0
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ...
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11
Як людина пізнає світ
Робочий стіл. Піктограми
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]