Показано матеріалів: 211-220
Урок 94. Коли твір відкриває свої таємниці. Ігор Калинець «Про що розповіла нагідка» Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного; розширювати світогляд учнів; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 93. Рушники ви мої, рушники. Тамара Коломієць «Біле поле полотняне» Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; поглиблювати знання учнів про рушник; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати інтерес до культурної спадщини, народних традицій. |
Урок 92. Кожна квітка красива і неповторна. Тамара Коломієць «Нагідка» Мета: ознайомити учнів із творчістю Тамари Коломієць; закріплювати навички роботи над художніми засобами поезії; спонукати учнів до творчості; розвивати художнє сприймання явищ природи; виховувати любов до рідного слова. |
Урок 91. Коли твір відкриває свої таємниці. Анатолій Камінчук «Ремез» Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; збагачувати активний словник учнів новими словами; формувати вміння аналізувати твір за змістом; розвивати творчу уяву, фантазію; виховувати любов до всього, що створила природа. |
Урок 90. Природа оживає. Анатолій Камінчук «Котики вербові», «Береза розвивається». Звуконаслідування Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; ознайомити учнів з терміном «звуконаслідування»; вчити знаходити в тексті образні вислови, розвивати пам'ять, естетичний смак; виховувати любов до рідної землі, художнього слова. |
Урок 89. Поетичні картини зими. Анатолій Камінчук «Баба Віхола» Мета: ознайомити учнів з творчістю Анатолія Камінчука; продовжити формування навичок свідомого, виразного читання віршованих творів; розвивати образне мислення учнів; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 88. Урок позакласного читання. Країна дитячих ж урналів Мета: розширити знання дітей про дитячу періодичну пресу; активізувати інтерес до неї; розвивати вміння самостійно читати дитячу періодику, комунікативні здібності; виховувати любов до рідного слова. |
Урок 87. Буду я природі другом. Анатолій Костецький «Не хочу» Мета: навчати учнів інтонувати вірші за розділовими знаками, сприймати змальовані словами образи природи рідної землі у віршованих текстах; розвивати зв'язне мовлення, естетичний смак; виховувати любов до природи. |
Урок 86. Принади літнього ранку. Анатолій Костецький «Рибалка-дивак» Мета: вдосконалювати техніку свідомого, виразного читання віршованих творів, вмілого використання інтонацій у мовленні; формувати оцінні судження, навчати виділяти головне; виховувати любов до прекрасного. |
Урок 85. А вже весна, а вже красна... Анатолій Костецький «Починається весна» Мета: почати ознайомлення учнів з творами Анатолія Костецького; вдосконалювати техніку правильного, свідомого, виразного читання; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного; виховувати любов до природи. |