Урок 86. Принади літнього ранку. Анатолій Костецький «Рибалка-дивак» Мета: вдосконалювати техніку свідомого, виразного читання віршованих творів, вмілого використання інтонацій у мовленні; формувати оцінні судження, навчати виділяти головне; виховувати любов до прекрасного. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Робота над скоромовкою. Гра «Дощик» Хоче залізти в шафу кішка, Шурхотить у шафі мишка. 2. Гра «Нумо, прочитай!» — Розв’яжіть «складові» приклади і прочитайте слова. Яр + блу + кома - рма = . (яблуко)', як + ківі + рис - вік - ис = .(якір); гол + рома + ха - мала = .(горох); сік + дон + це - дік = .(сонце). 3. Гра «Знайди слово в слові» Пороги (роги), калина (лин), парасолька (пара), машина (шина), оселя (осел). 4. Робота над чистомовкою Ра-ра-ра — весела гра. Ро-ро-ро — воронове перо. Ру-ру-ру — до рук беру. Рі-рі-рі — маленькі снігурі. Ри-ри-ри — за мною повтори. III. Перевірка домашнього завдання 1. Гра «У художньому музеї» Виставка-презентація ілюстрацій до вірша А. Костецького «Починається весна». 2. Гра «Хто краще?» Конкурс на краще виразне читання вірша. IV. Мотивація навчальної діяльності. — Продовжуймо ознайомлення з чудовою поезією Анатолія Костецького. V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1. Гра «Передбачення» — Розгляньте малюнок до вірша. — Як ви гадаєте, що зацікавило хлопця? 2. Опрацювання вірша А. Костецького «Рибалка-дивак» (с. 92-93) 1)Виразне читання вірша вчителем. — Які картини поставали у вашій уяві під час слухання вірша? Клас 2)Словникова робота. а) Довідкове бюро Спроквола — не поспішаючи, не кваплячись. б) Читання стовпчиків слів «буксиром» за вчителем, у парах. Улов ніжно о п’ятій похизуєшся розправляли уставало птиці промінні вранці раннім Фізкультхвилинка 3) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання вірша учнями. — Що рибалка-дивак уважає багатим уловом? — Чим особливі виділені вислови? 4) Виразне читання вірша учнями. — Чи доводилося вам спостерігати картини, подібні до тих, що бачив рибалка? Опишіть їх. — Як ви вважаєте, кого зі співрозмовників підтримує автор? 5) Гра «Актори». За завданням учителя прочитати вірш: а) захоплено; 6) здивовано; в) байдуже. б) Гра «Добери риму». Встав. (упіймав); в росі. (наріці); на зірниці. (птиці); сам. (зависав); дивак. (отак). 7) Робота в парі. Розіграти сценку за змістом вірша. У словах рибалки передати захоплення, радість від побаченого, а в словах його співрозмовника — спочатку зацікавленість, а потім — здивування. 8) Самостійне читання учнями тексту І. Нечуя-Левицького. — Що розповів про схід сонця, небо, пташок, ранкове повітря Іван Нечуй-Левицький? — Знайдіть відповідні рядки у вірші «Рибалка-дивак». VI. Підсумок уроку — Які відкриття ви зробили для себе на уроці? — З яким настроєм завершуємо урок? — Що вам найбільше сподобалося на уроці? — Що здалося складним? VII. Домашнє завдання Виразно читати вірш. | |
| |
Переглядів: 3212 | |
Твій друг — книга. Урок позакласного читання |
Олена Пчілка «Безконечна пісенька». В. Лучук «Послухайте, люди». І Світличний... |
Твої руки. Чутливість шкіри |
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с... |
Охорона водойм |
Всього коментарів: 0 | |