💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Принади літнього ранку. Анатолій Костецький «Рибалка-дивак»

Урок 86. Принади літнього ранку. Анатолій Костецький «Рибалка-дивак»

Мета: вдосконалювати техніку свідомого, виразного читання віршованих творів, вмілого використання інтонацій у мовленні; формувати оцінні судження, навчати виділяти головне; виховувати любов до прекрасного.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

1. Робота над скоромовкою. Гра «Дощик»

Хоче залізти в шафу кішка,

Шурхотить у шафі мишка.

2. Гра «Нумо, прочитай!»

— Розв’яжіть «складові» приклади і прочитайте слова.

Яр + блу + кома - рма = . (яблуко)',

як + ківі + рис - вік - ис = .(якір); гол + рома + ха - мала =  .(горох); сік + дон + це - дік = .(сонце).

3. Гра «Знайди слово в слові»

Пороги (роги), калина (лин), парасолька (пара), машина (шина), оселя (осел).

4. Робота над чистомовкою

Ра-ра-ра — весела гра.

Ро-ро-ро — воронове перо.

Ру-ру-ру — до рук беру.

Рі-рі-рі — маленькі снігурі.

Ри-ри-ри — за мною повтори.

III. Перевірка домашнього завдання

1. Гра «У художньому музеї»

Виставка-презентація ілюстрацій до вірша А. Костецького «Починається весна».

2. Гра «Хто краще?»

Конкурс на краще виразне читання вірша.

IV. Мотивація навчальної діяльності.

— Продовжуймо ознайомлення з чудовою поезією Анатолія Костецького.

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Гра «Передбачення»

— Розгляньте малюнок до вірша.

— Як ви гадаєте, що зацікавило хлопця?

2. Опрацювання вірша А. Костецького «Рибалка-дивак» (с. 92-93)

1)Виразне читання вірша вчителем.

— Які картини поставали у вашій уяві під час слухання вірша?

Клас

2)Словникова робота.

а) Довідкове бюро

Спроквола — не поспішаючи, не кваплячись.

б) Читання стовпчиків слів «буксиром» за вчителем, у парах.

 Улов ніжно о п’ятій похизуєшся розправляли

 уставало

 птиці

 промінні

 вранці

 раннім

Фізкультхвилинка

3) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання вірша учнями.

— Що рибалка-дивак уважає багатим уловом?

— Чим особливі виділені вислови?

4) Виразне читання вірша учнями.

— Чи доводилося вам спостерігати картини, подібні до тих, що бачив рибалка? Опишіть їх.

— Як ви вважаєте, кого зі співрозмовників підтримує автор?

5) Гра «Актори».

За завданням учителя прочитати вірш:

а) захоплено;

6) здивовано;

в) байдуже.

б) Гра «Добери риму».

Встав. (упіймав);

в росі. (наріці); на зірниці. (птиці); сам. (зависав); дивак. (отак).

7) Робота в парі.

Розіграти сценку за змістом вірша. У словах рибалки передати захоплення, радість від побаченого, а в словах його співрозмовника — спочатку зацікавленість, а потім — здивування.

8) Самостійне читання учнями тексту І. Нечуя-Левицького.

— Що розповів про схід сонця, небо, пташок, ранкове повітря Іван Нечуй-Левицький?

— Знайдіть відповідні рядки у вірші «Рибалка-дивак».

VI. Підсумок уроку

— Які відкриття ви зробили для себе на уроці?

— З яким настроєм завершуємо урок?

— Що вам найбільше сподобалося на уроці?

— Що здалося складним?

VII. Домашнє завдання

Виразно читати вірш.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (07.05.2014)
Переглядів: 3227 | Рейтинг: 0.0/0
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка». О. Буцень «Новий м'яч»
Вітальні листівки. Оздоблення листівки
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб...
Ми вивчаємо клавіатуру
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]