Урок 104. Урок позакласного читання. «Мамо люба, добра, мила...» Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розширити і поглибити знання учнів про значення матері в житті людини; формувати у дітей культуру почуттів; виховувати шанобливе ставлення до матері. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Робота над чистомовкою Жив жучок Між бур’янами, Жив без тата і без мами. Жив і жив, І не тужив, Жовтим листям Ворушив. Г. Чубач 2. Гра «Добавлянка» Серед лісу, де пеньочок, Із землі росте. (грибочок). Мають діток всі звірята. У пташечок є теж малята! У відгадки будем грати І тваринок називати. У ведмедів. (ведмежата). III. Хто вас, діти, щиро любить, Хто вас ніжно так голубить, Хто кладе у постіль спати? (Мати) — Сьогоднішній Урок ми присвятимо найріднішій, найдорожчій на світі людині — матусі. IV. РОБОТА З ВИСТАВКОЮ КНИГ — Які книжки ви бачите на виставці? — Хто ознайомить зі своєю книжкою? — Які книжки на виставці вам знайомі? — У яких найкращі ілюстрації? — Хто знає прізвища художників, які підготували ілюстрації до цих книжок? V. ОБГОВОРЕННЯ ПРОЧИТАНИХ ТВОРІВ 1.В. Сухомлинський «Найласкавіші руки» — Куди приїхала маленька дівчинка з мамою? — Куди вони пішли? — Що трапилося з дівчинкою? — Як дівчинка розказувала про свою маму? А у білок. (білченята). В качки семеро. (качат). Ау курки сім. (курчат). В мишок дітки. (мишенята). Ау пташок. (пташенята). В корівки. (телятко). А у коника. (лошатко). Клас — Продовжіть словами тексту: Очі у мами. Волосся у мами. Руки у мами. Робота в парах. Читання діалогу 2. К. Перелісна «Гарна ти, матусю.» 1) Конкурс «Хто найкраще прочитає вірш». 2) Гра «Доберіть риму». Мила — навчила; родину — Україну; матусю — вклонюся. Фізкультхвилинка VI. ЧИТАННЯ ТА ОБГОВОРЕННЯ НОВИХ ТВОРІВ 1. О. Сенатович «Крила» 1) Виразне читання оповідання вчителем. 2) Бесіда за змістом. — Де сидів вітер? — Що з ним трапилося? — Як Дмитрик рятував вітер? — Що виросло у Дмитрика? — Що трапилося з мамою Дмитрика? — Про що вона попросила сина? — Як Дмитрик виконав мамине прохання? — Чому хвороба покинула хату? — Чи в усіх дітей виростають крила? 2. Ю. Ярмиш «Дрібний дощик» 1) Гра «Рибки». Самостійне мовчазне читання оповідання учнями. — З якою інтонацією слід читати оповідання? 2} Робота в парах. Читання оповідання один одному. 3) Гра «Продовжіть прислів'я». • Пташка радіє весні, а дитя. (матері). • Діти плачуть, а в матері. (серце болить). • На сонці — тепло, а біля матері. — (добре). VII. Підсумок уроку — Чи сподобався вам сьогоднішній урок? — Як слід ставитися до мами? VIII. Домашнє завдання — Наступний Урок позакласного читання ми проведемо за темою «Казки народів світу». Матеріал до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача. | |
| |
Переглядів: 2536 | |
Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд |
Т. Коломієць «На роботу». О. Буцень «Помічниці». Б. Вовк «З кого песик прикла... |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Материнська свята доброта. Урок позакласного читання |
Продовження екскурсії |
Всього коментарів: 0 | |