💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Урок позакласного читання. «Мамо люба, добра, мила...»

Урок 104. Урок позакласного читання. «Мамо люба, добра, мила...»

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розширити і поглибити знання учнів про значення матері в житті людини; формувати у дітей культуру почуттів; виховувати шанобливе ставлення до матері.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

1. Робота над чистомовкою

Жив жучок Між бур’янами,

Жив без тата і без мами.

Жив і жив,

І не тужив,

Жовтим листям Ворушив.

Г. Чубач

2. Гра «Добавлянка»

Серед лісу, де пеньочок,

Із землі росте. (грибочок).

Мають діток всі звірята.

У пташечок є теж малята!

У відгадки будем грати І тваринок називати.

У ведмедів. (ведмежата).

III.

Хто вас, діти, щиро любить,

Хто вас ніжно так голубить,

Хто кладе у постіль спати? (Мати)

— Сьогоднішній Урок ми присвятимо найріднішій, найдорожчій на світі людині — матусі.

IV. РОБОТА З ВИСТАВКОЮ КНИГ

— Які книжки ви бачите на виставці?

— Хто ознайомить зі своєю книжкою?

— Які книжки на виставці вам знайомі?

— У яких найкращі ілюстрації?

— Хто знає прізвища художників, які підготували ілюстрації до цих книжок?

V. ОБГОВОРЕННЯ ПРОЧИТАНИХ ТВОРІВ

1.В. Сухомлинський «Найласкавіші руки»

— Куди приїхала маленька дівчинка з мамою?

— Куди вони пішли?

— Що трапилося з дівчинкою?

— Як дівчинка розказувала про свою маму?

 А у білок. (білченята).

 В качки семеро. (качат).

 Ау курки сім. (курчат).

 В мишок дітки. (мишенята). Ау пташок. (пташенята).

 В корівки. (телятко).

 А у коника. (лошатко).

Клас

— Продовжіть словами тексту:

Очі у мами.

Волосся у мами.

Руки у мами.

Робота в парах. Читання діалогу

2. К. Перелісна «Гарна ти, матусю.»

1) Конкурс «Хто найкраще прочитає вірш».

2) Гра «Доберіть риму».

Мила — навчила; родину — Україну; матусю — вклонюся.

Фізкультхвилинка

VI. ЧИТАННЯ ТА ОБГОВОРЕННЯ НОВИХ ТВОРІВ

1. О. Сенатович «Крила»

1) Виразне читання оповідання вчителем.

2) Бесіда за змістом.

— Де сидів вітер?

— Що з ним трапилося?

— Як Дмитрик рятував вітер?

— Що виросло у Дмитрика?

— Що трапилося з мамою Дмитрика?

— Про що вона попросила сина?

— Як Дмитрик виконав мамине прохання?

— Чому хвороба покинула хату?

— Чи в усіх дітей виростають крила?

2. Ю. Ярмиш «Дрібний дощик»

1) Гра «Рибки». Самостійне мовчазне читання оповідання учнями.

— З якою інтонацією слід читати оповідання?

2} Робота в парах.

Читання оповідання один одному.

3) Гра «Продовжіть прислів'я».

 • Пташка радіє весні, а дитя. (матері).

 • Діти плачуть, а в матері. (серце болить).

 • На сонці — тепло, а біля матері. — (добре).

VII. Підсумок уроку

— Чи сподобався вам сьогоднішній урок?

— Як слід ставитися до мами?

VIII. Домашнє завдання

— Наступний Урок позакласного читання ми проведемо за темою «Казки народів світу».

Матеріал до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (07.05.2014)
Переглядів: 2536 | Рейтинг: 0.0/0
Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд
Т. Коломієць «На роботу». О. Буцень «Помічниці». Б. Вовк «З кого песик прикла...
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці...
Материнська свята доброта. Урок позакласного читання
Продовження екскурсії
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]