Урок 84. Коли твір відкриває свої таємниці. Ганна Чубач «Роса» Мета: продовжити ознайомлення учнів із творчістю української поетеси Г. Чубач; удосконалювати навички читання віршованих творів; навчати сприймати зміст поезії на слух; розвивати пам'ять, увагу, спостережливість; виховувати любов до природи, художнього слова. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Робота над чистомовкою Ла-ла-ла — бігла край села. Ля-ля-ля — зелене гілля. Та-та-та — спіймали кота. Тя-тя-тя — довести до пуття. Ду-ДУ-ДУ — У кіно піду. Дю-дю-дю — зустріну суддю. Са-са-са — вкусила оса. Ся-ся-ся — малина уся. Зу-зу-зу — боюся грозу. 2. Робота над скоромовкою. Гра «Дощик» Крокодил до крокодила Приплива просити мила, Бо набридло крокодилу Умиватися без мила. 3. Гра «Розшифруй приказку» 1315 910122 3847 116 непізгачанем не жеянокогоіздо су (Згаяного часу і конем не здоженеш.) Вправа «Мікрофон» — Поясніть, як ви розумієте зміст прислів’я. III. Перевірка домашнього завдання Гра «Хто краще?» Конкурс на краще виразне читання вірша. IV. Мотивація навчальної діяльності. — На сьогоднішньому уроці свої таємниці відкриє ще один вірш Ганни Чубач. Під час читання розмірковуйте, уявляйте, придивляйтеся, прислухайтеся. V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1. Опрацювання вірша Г. Чубач «Роса» (с. 90) 1) Робота над загадкою. • Йшла зоряниця, Красна дівиця Через покоси, Гублячи сльози. Місяць дивився і засмутився, Сонечко встало — сльози зібрало. (Роса) Клас — Чи доводилося вам бачити росу? Розкажіть про свої враження. — Послухайте, як Ганна Чубач описує росу. 2) Виразне читання вірша вчителем. — Яку картину ви уявляли, слухаючи вірш? 3) Словникова робота. Читання стовпчиків слів «луною» за вчителем. Красадах навітьсріблом вранцікамінчиках усміхаютьсяскрапують зливаютьсявкривають — Прочитайте слова скоромовкою. Фізкультхвилинка Раз, два, три, чотири. Три, чотири, раз, два. Розболілась голова. Треба трішки відпочити, Щоб нового ще навчитись. Підтягнулися, присіли, Пострибали, знову сіли. Вийшла пауза мала — До роботи нам пора. 4) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання вірша учнями, кожен — у своєму темпі. — Чим милується авторка твору? — Як описує росу? 5) Виразне читання вірша учнями вголос. — Прочитайте вірш уголос, передаючи замилування описаною картиною. — Як ви розумієте виділені слова? — Назвіть слова, що допомогли вам побачити колір, відчути рух. 6) Гра «Знайди риму». Краса. (роса); на траві. (як живі); камінчиках. (промінчиках); усміхаються. (зливаються); на листках. (дах). 2.Гра «Рибки». Самостійне мовчазне читання учнями тексту Василя Сухомлинського — Порівняйте образи роси, створені Ганною Чубач і Василем Сухомлин-ським. Чим вони подібні й чим відрізняються? — Який текст вам сподобався більше? Чому? VI. Підсумок уроку Гра «Закінчи речення» • Сьогодні на уроці я дізнався. ■ Найбільше мені сподобалося. • Я вчився. • На наступному уроці хочу. VII. Домашнє завдання Самостійно створити образ роси. | |
| |
Переглядів: 4265 | |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі... |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
Тварини весною. Зустрічаємо птахів |
Запитання до природи. Звідки береться олія? |
Всього коментарів: 0 | |