Показано матеріалів: 1611-1620
Урок №25 Тема: Дорога від дому до школиМета уроку: повторити правила дорожнього руху; закріпити вміння правильно переходити вулицю; повторити призначення дорожніх знаків; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до свого життя та до життя інших. |
Урок №24 Тема: Листівка для ЕлзікаМета уроку: ознайомити учнів із тим, як створити вітальну листівку; розвивати образне мислення, спостережливість; виховувати естетичні почуття. |
Урок №23 Тема: Ще про клавіатуруМета уроку: ознайомити учнів із функціями курсора; розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу; виховувати дбайливе відношення до устаткування кабінету. |
Урок №22 Тема: Продовжуємо вивчати клавіатуруМета уроку: ознайомити учнів з клавішами "Епіег" та "Езс"; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати цікавість до інформатики. |
Урок №21 Тема: Ми вивчаємо клавіатуруМета уроку: продовжити знайомити учнів із клавіатурою; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати цікавість до уроку інформатики. |
Урок №20 Тема: Знайомтесь — клавіатураМета уроку: ознайомити учнів із клавіатурою, із розташуванням клавіш на ній; розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять; виховувати любов до природи. |
Урок №19 Тема: Наш вернісажМета уроку: навчити учнів друкувати малюнки на папері; навчити друкувати малюнки на принтері; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати любов до мистецтва. |
Урок 18 Тема: Розповідь Мудрунчика або інформаційні процесиМета уроку: ознайомити учнів із поняттям "інформаційні процеси"; навчити робити фон в програмі "Раint"; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати зацікавленість до інформатики. |
Урок № 17 Тема: Що можна робити з інформацією.Мета уроку:
|
Урок №16 Тема: В гостях у ГаннусіМета уроку: ознайомити учнів з назвами шахових фігур; побудова геометричних фігур в програмі "Раіnt"; розвивати логічне і образне мислення; виховувати цікавість до шахової гри. |