Показано матеріалів: 1381-1390
Урок 37 Тема. Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові і двоцифрові числа. Число попереднє і наступне до даного. Додавання й віднімання одиниціМета: вправляти учнів у розв’язанні прикладів на додавання й віднімання одиниці; ознайомити з грошовою одиницею «гривня»; розвивати уміння складати й розв’язувати задачі. |
Урок 36 Тема. Письмова нумерація чисел. Записування чисел під диктовку. Пояснення поданого розв’язання задачі. Знаходження значень виразів та порівняння чиселМета: формувати в учнів уміння поновлювати деформований числовий ряд; продовжувати роботу щодо розвитку вмінь пояснювати розв’язання задачі; розвивати логічне мислення. |
Урок 35 Тема. Письмова нумерація чисел першої сотні. Читання та записування чисел у нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої сотні. Визначення числа десятків і числа одиниць у двоцифровому числіМета: вправляти учнів у читанні й записуванні чисел; ознайомити з нумераційною таблицею чисел першої сотні; розпочати підготовку до виконання арифметичних дій над круглими десятками. |
Урок 34 Тема. Письмова нумерація чисел першої сотні. Читання чисел, записаних у нумераційних таблицях. Порівняння виразівМета: розпочати вивчення порозрядного складу чисел; готувати учнів до читання й записування двоцифрових чисел у межах 100, удосконалювати вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення. |
Урок 33 Тема. Порівняння виразів із застосуванням знаків «більше» і «менше». Поняття сантиметр, дециметр, метр. Вимірювання метромМета: ознайомити учнів з новою одиницею довжини — метром; розвивати вміння порівнювати вирази та записувати результати порівняння із застосуванням знаків «більше» і «менше». |
Урок 32 Тема. Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків і одиниць. Творча робота над задачеюМета: розвивати в учнів уміння лічити десятками; формувати уміння ставити запитання відповідно до заданої умови задачі й числового виразу, складеного за числовими даними умови. |
Урок 31 Тема. Утворення й назви чисел від 89 до 100. Лічба в межах 100. Складання числових виразів з дужками за текстовою умовоюМета: продовжувати навчати учнів про числа першої сотні, лічити й називати числа в межах 100; вправляти у складанні виразів за текстовою умовою. |
Урок 30 Тема. Утворення й назви чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Знаходження значень виразів з дужками. Розв’язання простих і складених задачМета: розширювати знання учнів про числа першої сотні; вправляти у складанні виразів з текстовою умовою. |
Урок 29 Тема. Утворення і назва чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39. Вправи на збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. Розв’язання складених задачМета: ознайомити учнів з числами від 21 до 39; вправляти у лічбі предметів; розвивати вміння розв’язувати складені задачі. |
Урок 28 Тема. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розпізнавання многокутників. Формування вміння читати задачуМета: вправляти учнів у застосуванні математичних термінів, розвивати вміння читати задачу частинами; вчити розпізнавати многокутники, розвивати пам’ять, логічне мислення. |