Урок 31 Тема. Утворення й назви чисел від 89 до 100. Лічба в межах 100. Складання числових виразів з дужками за текстовою умовоюМета: продовжувати навчати учнів про числа першої сотні, лічити й називати числа в межах 100; вправляти у складанні виразів за текстовою умовою. Обладнання: лічильні палички, набірне полотно, таблиця розрядів, картки з прикладами, предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація опорних знань 1. Перевірка домашнього завдання 1) Один учень називає числа, які вставив у порожні квадрати. 2) Другий учень називає дії задачі. — Як можна було розв’язати задачу за допомогою виразу? 2. Усна лічба 1) Зустрілись одного разу Вовк та Лисиця. У Вовка були кури. Він вирішив поділитися з Лисицею. Вовк віддав їй половину своїх курей, але Лисиця хитрюга випросила ще курей. Вовк віддав 2 курки, і в нього нічого не залишилося. Замислився Вовк: скільки ж було у нього курей спочатку? 2) Вставити потрібні числа. Доданок 16 8 10 11 6 Доданок 4 3 10 7 Сума 17 11 13 3) «Назви число». • Назвати сусідів чисел: 20, 30, 40, 50, 60, 70. • Назвати наступне число для чисел: 24, 45, 62, 78, 79. • Назвати попереднє число для чисел: 45, 66, 27, 68. 4) Виконання завдань № 230, 231. II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовча робота 1) Лічба від 80 до 89. 2) Робота з таблицею розрядів. Десятки Одиниці Діти виставляють числа: 34, 76, 80, 89. — Як ви вважаєте, яке наступне число до числа 89? 2. Пояснення нового матеріалу Діти на парті викладають 8 пучечків паличок і ще 9. — Покладіть ще одну паличку. Скільки стало паличок? 8 десятків і ще один десяток становлять 9 десятків паличок, а це дев’яносто. Утворіть число 92, 95, 97. 3. Первинне закріплення 1) Діти виконують завдання № 232, 234. Під час виконання завдання № 234 діти доходять висновку, що в числі 100 — 10 десятків. 2) Полічити від 80 до 90, від 90 до 100. Полічити від 100 до 90, від 90 до 85. 4. Фізкультхвилинка 1) Спираючись то на п’ятки, то на носки, відводити ступні від підлоги й виконувати ледве помітні рухи назовні і всередину. 2) Напружуючи ступні, підігнути пальці, потім розпрямити їх. 3) Напружуючи м’язи плечового пояса, виконувати ледве помітні рухи плечима й лопатками: зведення й розведення, підведення й опускання, повертання в один та інший бік. 4) Напружуючи м’язи передпліччя і розслаблюючи їх, стискати пальці в кулак і розпрямляти їх. 5) Напружуючи м’язи спини, прогнутися в попереку, підвести й розвести лопатки. 6) Втягування і випинання живота: при випинанні — вдих, при втягуванні — видих. 7) Напружуючи м’язи шиї, виконувати ледве помітні рухи головою вправо — вліво, вперед — назад, за годинниковою стрілкою і проти. 8) Рухи очними яблуками вправо — вліво, вгору — вниз, за годинниковою і проти годинникової стрілки. 9) Спираючись долонями на стіл, а п’ятами — на ніжки стільця, напружити й розслабити м’язи тіла. III. Розвиток математичних умінь 1. Виконання завдання № 236 Діти складають та обчислюють вирази з дужками. 2. Самостійне виконання завдання № 237 3. Перевірка роботи 4. Робота над задачами 1) У палаці культури минулого року працювало 8 гуртків для дорослих і 6 для школярів. цього року відкрили ще 2 гуртки. Скільки всього гуртків стало в палаці культури? — Прочитайте умову задачі. — Прочитайте запитання. — Чи можемо одразу відповісти на головне запитання задачі? — Чому? — Яка це задача — проста чи складена? Учитель на дошці записує скорочений запис задачі. Діти розв’язують задачу самостійно. Було — 8 г. та 6 г. Відкрили — 2 г. Стало — ? г. 2) Перевірка роботи. — Зачитайте розв’язання задачі. — Як розв’язати цю задачу іншим способом? 8 + 6 + 2 або 8 + 2 + 6 4. Гра «День і ніч» Учитель називає приклад. Діти заплющують очі. На слово «день» діти розплющують очі і називають правильну відповідь. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 48 № 239, № 240. | |
| |
Переглядів: 4748 | |
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я. |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини» |
Догляд за одягом та взуттям. Послідовність дій під час зав’язування шнурків н... |
Що може комп’ютер |
Всього коментарів: 0 | |