Показано матеріалів: 91-100
Урок 234 (письмо) Тема: Що робить? Розвиток зв'язного мовленняМета: ознайомити учнів зі словами, що означають дію предметів і відповідають на питання що робити?; вчити знаходити ці слова у реченнях, ставити до них питання, описувати предмет за кольором, формою, складати речення за поданими схемами, використовуючи слова, що означають дії; удосконалювати навички каліграфічного письма; розширювати лексичний запас учнів словами, що називають дії предметів; розвивати увагу, спостережливість, образне, творче мислення, уміння описувати предмети, творчі здібності, мовне чуття, культуру мовлення, вміння давати правильні відповіді на поставлені запитання; виховувати бажання працювати у парах змінного складу, самостійно, колективно; сприяти формуванню дружніх стосунків серед учнів класу. |
Урок 233 (читання) Тема: Загадки пригадаємо, нові прочитаємо. Урок-подорожМета: продовжувати вчити дітей відгадувати загадки, виділяючи основні ознаки предметів; ознайомити учнів з різними видами загадок; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, визначати головне; тренувати спостережливість, уважність; розвивати образність мовлення учнів; виховувати любов до природи, вчити працювати спільно. |
Урок 232 (письмо) Тема: Який? Яка? Яке? Які?Мета: ознайомити дітей зі словами, що називають ознаки предметів і відповідають на питання який? яка? яке?) формувати вміння ставити питання до поданих слів (без уживання терміна), вчити описувати предмети за кольором, формою, смаком, добирати влучні слова, вирази; удосконалювати вміння учнів добирати за поданою звуковою схемою слова, складати речення за поданою схемою та опорними словами; розширювати лексичний запас учнів словами, що називають ознаки предметів; розвивати увагу, спостережливість, образне, творче мислення, уміння описувати предмети, творчі здібності, навички каліграфічного письма, мовне чуття, культуру мовлення, вміння давати правильні відповіді на поставлені запитання; виховувати вміння працювати у парах змінного складу, самостійно, колективно; сприяти формуванню дружніх стосунків серед учнів класу. |
Урок 231 (читання) Тема: ЗагадкиМета: вчити дітей відгадувати загадки, виділяючи основні ознаки предметів; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, визначати головне, працювати за зразком; розвивати спостережливість, уважність; розвивати творчі здібності учнів засобами художнього слова; виховувати гуманні почуття: доброзичливість, щедрість, працьовитість, любов до природи, вчити працювати спільно. |
Урок 230 (письмо) Тема: Слова - назви предметівМета: ознайомити учнів зі словами, що називають предмети та явища; вчити розрізняти їх за питаннями хто? що?-, логічно і послідовно висловлювати свої думки; дати поняття істоти - неістоти; вчити розрізняти слова-предмети за родами та за поняттям один - багато; удосконалювати вміння виконувати звуко-буквений, складовий аналіз слів, вміння ставити наголос, добирати слова-родичі, відгадувати загадки, кросворди; сприяти збагаченню та активізації словникового запасу першокласників; розвивати мовну культуру, творчу уяву, зв'язне мовлення учнів, вміння узагальнювати, працювати в парах змінного складу, самостійно, колективно; виховувати охайність під час письма, любов до рідної мови. |
Урок 229 (читання) Тема: Цікава пригодаМета: удосконалювати вміння учнів виразно читати діалоги та вірші; закріпити знання дітей про слова - назви предметів; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, визначати головне, учити дітей бути спостережливими, уважними, розвивати творчість учнів засобами художнього слова; виховувати гуманні почуття, товариськість, щедрість; вчити працювати спільно. |
Урок 228 (письмо) Тема: Хто? Що? Урок-подорож до чарівного лісуМета: вчити учнів розрізняти слова, що означають предмети; формувати вміння ставити запитання до слів, що означають назви конкретних предметів та істот; закріплювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів, відновлювати деформоване речення, працювати з анаграмами; повторити складову будову слів, постановку наголосу; учити складати речення за поданою схемою, відгадувати загадки, розгадувати кросворди; повторити правопис словникового слова; розширювати словниковий запас першокласників; розвивати мовлення учнів, вміння аналізувати, доводити, працювати в парах, колективно, самостійно; виховувати любов до природи; охайність, уважність, спостережливість; культуру мовлення. |
Урок 227 (читання) Тема: Персонаж твору. Робота з дитячою книжкою. Казка "Як мишеня зупиняло час"Мета: дати учням поняття про персонаж твору, вчити виділяти головні та другорядні персонажі у прочитаному творі; проводити роботу над виразністю мовлення при читанні та інсценуванні діалогів; розвивати мовлення, формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, визначати головне, учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку до планування власних дій; виховувати бережливе ставлення до часу, формувати вміння планувати свій вільний час. |
Урок 226 (письмо) Тема: Описуємо предмет. Урок-інсценізаціяМета: поглиблювати знання учнів про рідну природу, про овочеві культури рідного краю, їх історію; вчити описувати предмети за кольором, формою, смаком, добирати влучні слова, вирази; удосконалювати вміння учнів виконувати звуко-буквений аналіз, складати речення за поданою схемою та опорними словами, відгадувати загадки; формувати образне, творче мислення; розвивати зв'язне мовлення, уяву, увагу, творчу думку, спостережливість, естетичні смаки, театральні здібності; виховувати почуття любові до рідної природи, працелюбність. |
Урок 225 (читання) Тема: "Морква солодка...". Урок-гра "Поле чудес"Мета: удосконалювати читацькі вміння, вчити описувати предмети за характерними ознаками, діяти за алгоритмом (пам'яткою); формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, визначати головне, вчити дітей бути спостережливими, уважними, розвивати мовлення учнів, навички самостійного контролю результатів своєї праці; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя, правильно харчуватися. |