Показано матеріалів: 111-120
Урок 214 (письмо) Тема: Вимова звуків [дз], [дз'], [дж]Мета: удосконалювати вміння учнів вимовляти звуки [дз], [дж], навички каліграфічного письма, уміння виконувати звуко-буквений аналіз слів, складати речення за поданою схемою, розгадувати загадки; закріпити правопис словникових слів; формувати навички самоконтролю, вміння працювати у парах змінного складу; розвивати інтелектуальні здібності, охайність під час виконання письмових завдань; увагу, пам'ять, дрібну моторику руки; виховувати бажання пізнавати нове, бути освіченою людною. |
Урок 213 (читання) Тема: "Джмелик веселий"Мета: узагальнити знання про звуки [дж], [дз], [дз']; удосконалювати читацькі вміння; розвивати аналітико-синтетичні вміння, творчість вчнів засобами художнього слова, пам'ять; виховувати гуманні почуття, любов до природи, працьовитість. |
Урок 212 (письмо) Тема: Буква Щ ("ща"). Урок-гра "Поле чудес"Мета: систематизувати знання учнів про букву "ща"; удосконалювати навички правильної вимови, каліграфічного письма, вміння розбивати слова на склади, ставити наголос, виділяти наголошений та ненаголошений склади, виконувати звуко-буквений аналіз слів; формувати навички самоконтролю, роботи в парах змінного складу; розширювати словниковий запас; розвивати фонематичний слух, мовлення, увагу, мислення, інтелектуальні здібності, почуття змагання; виховувати естетичні смаки, бажання працювати, перемагати. |
Урок 211 (читання) Тема: "Дощ іде, пиріщить"Мета: узагальнити знання учнів про букву щ ("ща") та її звукове значення; удосконалювати вміння читати поетичні твори; розвивати мовлення учнів; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, виправляти помилки; учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку планувати власні дії, самостійно контролювати результати своєї праці; вчити працювати спільно; виховувати гуманні почуття, любов до природи. |
Урок 210 (письмо) Тема: Складаємо розповідьМета: учити школярів складати розповідь за малюнком, будувати зв'язні висловлювання, вдосконалювати вміння будувати розповідь без повторів, добирати заголовки до текстів; розвивати мовлення учнів, формувати вміння правильно виконувати звуко-буквений аналіз слів; сприяти формуванню каліграфічного письма, вчити першокласників зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання; розвивати в учнів уміння логічно мислити, збагачувати словниковий запас дітей, розвивати уяву, уміння логічно та послідовно висловлювати свої думки; поглибити знання учнів про весняні квіти та перелітних і зимуючих птахів; виховувати самостійність, охайність, активність, інтерес до знання, викликати естетичне відчуття краси природи, виховувати бережливе ставлення до природи, навколишнього середовища. |
Урок 209 (читання) Тема: "Якого кольору земля?" Робота з дитячою книжкою. Ознайомлення з дитячим журналом "Пізнайко"Мета: вчити використовувати в мовленні порівняння; удосконалювати вміння працювати з текстом; розвивати словесну творчість учнів засобами художнього слова, читацьку культуру; учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку до планування власних дій; виховувати охайність, правдивість; почуття гумору. |
Урок 208 (письмо) Тема: Букви г ("ге"), ґ ("ґе")Мета: закріпити й активізувати знання учнів про букви г ("ге"), ґ ("ґе"), їх звукові значення, вчити дітей складати словосполучення за малюнком; удосконалювати вміння учнів писати під диктовку з коментуванням; розвивати зв'язне мовлення; збагачувати словниковий запас першокласників; удосконалювати вміння складати звукові схеми слів, визначати склади, наголос; розвивати увагу під час списування з друкованого тексту; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, інтерес до знання; продовжити роботу над каліграфією, над правильним буквоз'єднанням; виховувати охайність при письмі. |
Урок 207 (читання) Тема: "Від чого розквітла ромашка"Мета: узагальнити знання учнів про йотовані букви; удосконалювати читацькі навички; вчити працювати за інтерактивною методикою "Мозаїка"; заохочувати вольові зусилля дітей, розвивати прагнення до розуміння краси в природі; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, визначати головне, учити першокласників бути спостережливими, уважними; формувати навички самоконтролю результатів своєї праці; розвивати словесну творчість учнів засобами художнього слова; виховувати гуманні почуття, любов до природи; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання. |
Урок 206 (письмо) Тема: Букви я, ю, є, їМета: закріплювати знання про звукові значення вивчених букв, каліграфічне написання цих букв, з'єднань букв у словах; удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів та вміння писати під диктовку; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати фонематичний слух, мовлення, увагу, мислення, інтелектуальні здібності, почуття змагання; охайності при письмі; виховувати почуття дружби й товариськості. |
Урок 205 (читання) Тема: "Сонечко за всіма ходить"Мета: удосконалювати читацькі вміння, закріпити знання про звуковий склад букв я, ю, є, ї; вчити правильно вживати словосполучення у переносному значенні; розвивати словесну творчість учнів; виховувати цікавість до природи, пізнання навколишнього світу; відповідальність за свої вчинки. |