💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

"Дощ іде, пиріщить"

Урок  211 (читання)

Тема: "Дощ іде, пиріщить"

Мета: узагальнити знання учнів про букву щ ("ща") та її звукове значення; удосконалювати вміння читати поетичні твори; розвивати мовлення учнів; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, виправляти помилки; учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку планувати власні дії, самостійно контролювати результати своєї праці; вчити працювати спільно; виховувати гуманні почуття, любов до природи.

Обладнання: малюнки птахів, предметів, у назвах яких зустрічається буква щ ("ща"), аудіозапис "Шум дощу", магнітофон.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань учнів

1 "Знайди зайве"

- Прочитайте слова, знайдіть зайве.

2 "Добери словечко"

- Додайте словечко та доберіть порівняння, використовуючи оповідання Т. Білецької "Корисна розмова" (с. 52).

Чорні..., як...

Голубі..., як...

Червоні..., як...

Золоті..., як...

3 Читання оповідання за особами

4 Робота з прислів'ями

- Розшифруйте прислів'я. Визначте, яке з них передає головну думку оповідання "Корисна розмова".

5 Запам'ятовування вірша методом асоціативних малюнків

Пір'я чистити щодня змалку вчили пташеня, б Читання "ланцюжком" небувальщини Д. Чередниченка "Жирафа у метро"

(с. 54-55)

7 Відповіді на запитання підручника (с. 55)

8 Переказ оповідання від першої особи  Фізкультхвилинка

Наскачуся досхочу!

Як захочу, так підскочу.

Я по колу стриб та стриб На одній нозі, як гриб.

Ще й на другій стрибу, стрибу., Вже мені немає стриму.

Вже скачу, скачу, скачу, Наскачуся досхочу.

(Встати з-за парт.)

(Підвести руки вгору, потягнутися.) (Стрибки на правій нозі.)

(Стрибки на лівій нозі.)

(Стрибки на двох ногах.)

III. Робота над темою уроку

1 Повторення вивченого вірша за малюнками

- Які звуки найчастіше повторювалися у вірші? ([шч])

- Якою буквою вони позначаються? (("ща"))

2 Повторення відомостей про букву щ ("ща"), характеристика звуків [шч]

3 Гра "Не помились!"

Треба плеснути в долоні, якщо діти чують слово, в якому потрібно вживати букву щ ("ща").

Горщик, дощ, шина, щука, шапка, пішки, щока, площа, ложка, щука, шуба.

4 Чистомовка

Ща-ща-ща - спіймали ляща.

Ще-ще-ще - назви своє прізвище.

Щі-щі-щі - ідуть із кухні пахощі.

Щу-щу-щу - зваріть смачного борщу.

Ащ-ащ-ащ - мама купила плащ.

Ущ-ущ-ущ - у ліщині гуде хрущ.

Іщ-іщ-іщ - щеня вкусив кліщ.

Ощ-ощ-ощ - щедрий літній дощ.

5 Слухання віршика В. Гуцала "Вийшов щиглик щавель їсти" (с. 56)

- Хто сховався під дощем? Чому?

6 Вправа для розвитку техніки читання (с. 58, завдання 1)

7 Словникова робота (с. 56,58, скарбничка слів і понять, завдання 2)

8 Виразне читання вірша

9 Слухання аудіозапису "Шум дощу"

- Який дощ ви уявили? (Сильний, маленький, тихий)

10 Читання з передбаченням

- Спробуйте прочитати текст, додаючи потрібні слова. Перевірте себе за підручником (с. 58).

Оленка і Галинка_________________у місті. Бабуся живе у____________

. Приїхали дівчатка до неї в________________

Радіє______________Пригощає їх_________________з вишнями і борщем

з______________

Ой, як_____________/

11 Гра "Що не так?". Робота за ілюстрацією

- Назвіть помилки художника.

12 Самостійне читання вірша І. Січовика "Сміхота" (с. 59)

13 Обговорення прочитаного

- Чому вірш має назву "Сміхота"?

- Що особливо вам запам'яталося?

14 Читання з виправлянням помилок автора

IV. Підсумок уроку

- Скільки звуків позначає на письмі буква щ ("ща")!

- Дайте їм характеристику.

- Розкажіть вірш про щиглика, що вивчили на уроці.

- Розсмішіть товаришів, придумайте свою "Сміхоту".



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 1803 | Рейтинг: 0.0/0
Чим розпізнаємо запах і смак
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 23
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра)
Ліплення з пластиліну звірят
Г. Демченко «Калинка». Загадки
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]